Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Blogunuza Facebook Hayran Kutusu Nasıl Eklenir

Daha önceden Blog’ uğunuza bir Facebook hayran sayfası açtıysanız bu uygulamayı kendi blog’ uğunuza taşıyabilirsiniz. Blog'unuza gele...

...
Facebook hayran kutusu
Daha önceden Blog’ uğunuza bir Facebook hayran sayfası açtıysanız bu uygulamayı kendi blog’ uğunuza taşıyabilirsiniz. Blog'unuza gelen ziyaretçilerinizin facebook sayfanıza üye olabilmelerini sağlamanın en kolay yollarından biridir. Buradan Facebook hesabınızla giriş yapıyoruz. Aşağıdaki resimde görülen ayarları anlattığım şekilde uygulayacağız.
Facebook hayran kutusu
Facebook Sayfası URL yazan yere; daha önceden oluşturduğunuz sayfanıza gidiyorsunuz. Sayfanızı açıp en üstte araç çubuğuna bakınız, orada benim sayfamdan verdiğim örneğe göre sizin sayfa ID numaranız link şeklinde gözükmektedir.
Sayfa numarası id
Örnek benim sayfa linkim.:
https://www.facebook.com/guney59paylasim
Sayfada gerekli ayarlarınızı yaparak kodu alın yazan yere tıklıyın
İframe kodu
İframe yazan yerdeki kodu komple seçip kopyalayalım. Blogunuzda tasarım> Yerleşim> Gadged ekle Tıklıyoruz. Açılan penceredeki HTML/Javascript ekle yazan seçeneğe tıklayıp uygulama sayfasından kopyaladığınız kodu açılan yeni pencereye yapıştırıp kaydedin. Resimde gösterilmektedir.
Facebook hayran kutusu
Gadged içerisindeki kodlardan genişlik ve yükseklik ayarlarını blogunuza göre tasarlayabilirsiniz.Yaptığımız işlemlerin sonunda Facebook hayran sayfanız aşağıdaki resimdeki gibi görülecektir.
Facebook hayran kutusu

19 yorum

  1. bu ve bunun gibi bazı gadgetler çalıştıramadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Murat bey ;
      Çalıştıramadığınız yeri yazmamıssınız.Nereyi çalıştıramadınız ?

      Sil
  2. Blogger'da Yukarı Çık Butonu ekleyin
    Blog Sayfa Navigasyonu
    AddThis Sosyal İmleme Gadgedi Ekleme
    Blogunuza İzleme Sayaç Gadgeti Ekleme (Resimli Anlatım)
    Blogunuza Facebook Hayran Kutusu Nasıl Eklenir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlatıldığı gibi yaptım ...

      Sil
    2. Blogunuza hayran kutusu için ;
      Yukarıda ==> buradan yazan yere tıklayın
      Direk Facebook sayfasına gideceksiniz
      Resimdede görüldüğü gibi ilk kutuda Facebook sayfa URL yazan yere sizin sayfanızın URL sini yazacaksınız.
      Sayfa URL niz de sayfanıza tıkladığınızda tarayıcıda bulunan adresdir.Bunu o kutuya yapıştırıp boş bir kısma tıklayın.Sayfanız görülecektir.Bir üst sayfa bir de altta kutu görülür.Üst sayfayı istemiyorsanız.Akış yazan yerdeki onayı kaldırın.Ayarları kontrol ettikten sonra en son kodu alacaksınız.Bu koduda gadget olarak ekleyeceksiniz.Buraya kadar uygulayın.

      Sil
    3. Oldumu ? Takıldığınız yer varmı ?

      Sil
    4. evet
      aynı şeyleri yapmama rağmen
      resimdeki gibi olmuyor
      sadece dikkatimi çeken
      yazıların altındaki face beğen butonu beğen yerine (değiş) yazıyor yani face de hangi konumda oturum açmışsam onu görüyor ( sayfa ile ya da kendi adım ile )

      Sil
    5. Sayfanızın linkini bana yazarmısınız ?Olmaması mümkün değil.Facebook giriş yapın.Sayfanıza tıklayın ve sayfanız açıldığında tarayıcıdaki kod bana bildirin.Ben kodu size alim.Yalnız sayfayı tam olarak bana bildirin.
      Burayada yazabilirsiniz.

      Sil
    6. http://www.facebook.com/pages/Salutaris-Termal/250337985045135

      Sil
    7. Murat bey ;
      İnternet emailinize kodları gönderdim.
      Tek ve iki kutulu olarak resimledim.Beğendiğinizi kullanabilirsiniz.

      Sil
    8. aldım teşekkür ederim ama sorun düzelmedi
      çakışma olabilir mi

      Sil
    9. Kodları tam kopyalayıp yapıştırdınızmı ? Birde sorun nedir ? Biraz açıklarsanız.Kopyalama işlemini ctrl +C ve yapıştırmayıda ctrl+v ilede deneyin bir.Bunlar olmazsa haber verin başka bir yöntem kullanalım
      Verdiğim kodları aynı anda ikisinde kullanmadınız herhalde ?Tek tek kullanmanız lazım.Hangisini beğenirseniz.Tek onu kullanacaksınız.

      Sil
    10. evet kop.yapş.sağ tıkla yaptım
      ctrl +C ctrl+v aynı şey değil mi
      sadece birini kullandım.

      Sil
    11. Aynı şey ama kod olayında bazen hata verebiliyor.Bu nedenle ctrl+ c ve v yi kullanıyoruz.

      Sil
    12. değişen bir şey olmadı.

      Sil
    13. Murat bey birkaç soru sormam lazım size;
      1. Bu işlemleri dinamik blog damı klasik blogdamı yapıyorsunuz ?
      Dinamik blogda olmaz.Klasik blogda ise tamam olur.
      2. Blogunuzun linkini tekrar verirmisiniz.
      3. Eğer klasik blog ise bir yerde hata yapıyorsunuz.
      4. Klasik blog ise beni yönetici olarak ekleyin ben yapim.Sonra Yöneticilikten çıkarırsınız.
      5.Tek kutumı çift kutulumu istiyorsunuz.
      Birde klasik blog ise bunu adım adım size yaytirim.

      Sil
  3. Adnan bey yönlendirmelerinizi uyguladım.Hayran sayfam hazır.Çok Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ceviz; Hanfendi ,
      Başarılı olmasına sevindim.Şimdi blogunuza gidip izleyeceğim.Farklı konular için beklerim.
      Saygı ve Sevgilerimle.

      Sil
    2. @ceviz; Özlem Hanım merhaba facebook sayfanızda Temel Bilgiler kısmına girin.
      Başlangıç tarihini Eski tarihe atayın. Başlangıç Türünüde Başladı olarak atayarak sayfayı kaydedin.bunları yaptığınızda eski tarihli bilgilerinize ulaşacağınızı düşünüyorum.Başka bir ayar seçeneği yok.Sizin zaman tünelinizi inceledim.Sağ tarafda açılan görüntüde Kasım ve altında kuruldu yazılı. Bu nedenle eski tarihli bilgilerinize ulaşamıyorsunuz.Sonuç olarak ayarlardan kaynaklanıyor.Umarım yardımcı olmuşumdur.
      Görüşmek üzere.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.