Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Bedava Site Google Sitesi Kurmak

Bedava Site Google Sites Sitesi kurabilirsiniz. Kurulum basit ve istediğiniz kullanım biçimi  elinizde.Verilen bu bedava hizmetten yara...

...
Google Sites
Bedava Site Google Sites Sitesi kurabilirsiniz.
Kurulum basit ve istediğiniz kullanım biçimi  elinizde.Verilen bu bedava hizmetten yararlanmak için birkaç adımı takip etmeniz yeterli.Hem zevkli hemde eğlenceli.Kendi yaptığınız siteyi gördüğünüzde alabileceğiniz zevki düşünemiyorum.Halen bekliyormusunuz ? Kolları sıvayın, bir bardak kahvede alın yanınıza okey.Hazırsınız.Kolay gelsin.Gerekli yardımı sayfa altındaki linklerden inceleyebilirsiniz.3 Günde 2 ad. Google Sites Sitesini kurdum.
Sizlerde küçük bir uğraşla kendinize ait sitenizi kurmak istiyorsanız aşağıdaki yönergeleri izlemeniz yeterli olacaktır.İzlemeniz gereken yolları aşağıda belirtiyorum.İnanın çok zevk alacaksınız.Öncelikle bazı ülkelerde DNS kısıtlaması olduğundan ilk DNS ayarlarından başlayacağım.Sonraki aşamalar sıra ile link olarak verilecek.
Sihirbaz

Bugünlerde üzerinde çalıştığım , yaptıkcada başından ayrılamadığım  sitemi inceleyerek kararınızı verebilirsiniz.Evet yaklaşık 1,5 günde meydana çıkan sitem smsmusikicemiyeti sitemin adı bu. Sizde hemen ilgili adımları takip ederek  kendi adınıza bir site yapın.Tamamen özgürlüğü yaşayarak hissederek kurun.
Sitenin görüntü resmi
Google Sites
Evet arkadaşlar bu site bir musiki sitesi.Benim de bu musikide görev aldığım 25 yıldır ud çaldığım Samsun/Turkey Samsun Musiki Cemiyetinin adı bu. Ve sitenin adınıda bu şekilde belirledim.Sitenin yaklaşık %90 bitmiş durumda.Siteyi incelediğinizde ne yapmak istediğimi neler yapabileceğimi yada hangi projeler üzereinde çalışabileceğimi anlayacaksınız. Hemen ana konuya girerek sizinde böyle bir siteniz olması için öncelikle yapılması gerekenler nelerdir.Bu konuyu kısaca inceleyelim.
A. Öncelikle gmail hesabınız yoksa, Google dan bir gmail kapıyoruz.
B. Google Adsense ve Adwords üye kaydımızı yapıyoruz.Reklamlarımızın çıkabilmesi ve sizinde bu reklamlardan para kazanma şansınızı arttırmanız için bu gerekli.
C.Üyeliklerinizi tamamladığınızda artık sitenizin istatiklerinide Google Adsense ve Adwords dan görebilme şansınız var demektir.Zaten hemen yapmasanızda siteyi kurarken kurulum aşamasında karşınıza çıkacak konular olduğundan ön hazırlıklı olmanız size zaman kazandıracaktır.
Şimdi yapacaklarımız çok farklı. A, B, C, şıklarında ön hazırlığımızı tamamladık.
1. Google tarayıcılarında ve serverlerinde rahat ve hızlı gezebilmeniz için önce DNS ayarlarınızı yapıyorsunuz.Burada vereceğim linklere dikkat ederseniz, farklı sayfada açılacaktır.Bunun nedeni çalışmalarınızı rahat yapmanızdır.Yoksa diğer siteler gibi hitimi tıkımı çoğaltmak için bende aynı sayfada açılmasını belirleyerek sizi aynı yerde defalarca geri dönmenizi sağlardım.Buda webmastır hilelerinden biri.Aslında olması gereken de bu tarz linklerdir. Ancak, ben pek sevmiyorum.
2.Sitemizi adım adım kuruyoruz.Resimli anlatımları inceleyiniz lütfen.Google sites ile sitemizi kuralım.
3.Sitemizde Reklamların çıkması için yapmamız gereken (Blogunuza web  mülkü kodu nasıl eklenir, izleme kodunu nasıl bulurum. ( Konu : 5 ) kısmını incelemeniz.
4.Reklamlarımızı nasıl hazırlayacağız?  Google Sites Reklam İçeriği resimli anlatım kısmına bakalım.
5.Sitemizde içerik hazırlayarak nasıl yayınlamamız gerekir ona bakalım.
6.İçeriklerimizi farklı şekillerde yayınlama eklentilerini inceleyelim.
7.Birazda işin içine farklı konular ekleyerek facebook tarzı yorumlamaya ne dersiniz.


DuyuruBirkaç gündür bazı araştırmalar ve site kurulumları ile ilgili çalışmalar yaptığımdan yazılarıma devam edemedim.
Ancak bundan sonraki zamanlarda yine siteler ve ilginizi çekebilecek konularla beraber olacağız.Konular hakkında bir tereddütünüz olduğunda çekinmeden yorum kısmından sorabilirsiniz.
Eğer sizlere birşeyler kazandırabildiysem lütfen sizde arkadaşlarınıza konu hakkında tavsiyelerde bulunarak insanların sevinmelerini sağlayın.Dünya üzerinde en geçerli ve zengin olan kelime BEDAVA kelimesidir.Demekki ben çok zenginim.
Tüm konularla ilgili kısımları aşağıdaki linklerden inceleyerek kurulum aşamasını hızlandırın.

7 yorum

  1. Bu siteyi beceremedim sizi rahatsız edeceğim.Yardımcı olurmusunuz.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Memnuniyetle.Takıldığınız konuda bilgi aktarmanız yeterli olacaktır.

    YanıtlaSil
  3. ya arkadaşlar ya benim kafam basmıyor anlayamıyorum bana daha açık mesaj atarsanız sevirim yada benim adıma sie kuabilirseniz sizlere çok teşekkür ederim mail adresim kemal_solmaz2000@yahoo.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @boyaci
      Kafanızın almadığı kısmı açıklarsanız bir şekilde yardımcı olunur.Bu şekilde kimse yardımcı olamaz.

      Sil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. abiii benim hostinglemeli olacak yhaa bunlarda trafik 1 gb olmuyoo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Emrecan Temur ;
      Google App den ücretli çok uygun host alabilirsin.Domain de uygun.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.