Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Sites sitene sayaç ekle

Google Sites sitelerinde   StatCounter    gadgetlerin çalışmadığını gördüm. Bende araştırma yaparak bulduğum site sayacını siteme uygula...

...
StatCounter
Google Sites sitelerinde StatCounter  gadgetlerin çalışmadığını gördüm. Bende araştırma yaparak bulduğum site sayacını siteme uyguladım, çalıştırdım ve bu uygulamayı sizlerle paylaşmak istedim. Sizlerin de sayacı sitenizde kullanmak istediğinizi biliyorum. Şimdi sayacımızı nasıl yapılandıracağız bu konulara kısaca değinelim ve sayacımızı sitemize kuralım. Öncelikle sayacımızı alacağımız siteye gidiyoruz. Sitenin adı  hitwebcounter siteye giriş yapıyoruz. Herhangi bir üyelik gerektirmiyor. Eğer sitenizin izlenme sayısını biliyorsanız, bu sayıdan başlama şansınızda var.
Siteye girdikten sonra görsellerden birini beğenin.Sitenizi yapılandıracağınız ayarların görüntüsü aşağıdaki şekilde  görülmekte. Sitenizin adını,başlangıç sayısını, rakamsal haneyi seçtikten sonra kodu al butonuna tıklamanız yeterli. Kodu aldıktan sonra ne yapacağız hemen resmin bir altından devam edelim. Örnek görseller resimde görülmekte.
Uygulama : Diğer > Site Yerleşimini düzenle > sayfa altına inin mausu yanaştırın Özel alt bilgi düzenle tıklayın  > Html kaynağını düzenle seçeneğine tıklayın. biraz önce aldığınız kodu yapıştırın. önizleme ve Güncelle ile kaydedin. Yapılan işlem sonucu sağ üst kısımda düzenlemeleri bitirmek için Kapat ismine tıklayın. Uygulamayı görmek için AdnanGuney59 Google sites sayaç uygulamasına bakabilirsiniz. (Sayfanın en alt kısmındadır)
StatCounter

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.