Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Samsun Musiki Cemiyetinin Yeni Sitesi İle Tanışalım

                                                   Samsun Musiki Cemiyetimiz  için uzun zamandır tasarladığım ancak, yeni fırsat bulara...

...
Samsun Musiki Cemiyeti
                                                  

Samsun Musiki Cemiyetimiz için uzun zamandır tasarladığım ancak, yeni fırsat bularak uygulamaya aldığım Google Sites Site hakkında biraz tanıtım yapmak istedim.Direk link verip konuyu geçmeyi pek uygun görmedim.  sizlerde bu fikrime katılırsanız sevinirim. 


3 gündür tasarım için uğraşıyorum bakalım begenecekmisiniz? Diğer site işlemlerimi beklemeye aldım ve ağırlığı Cemiyetimize verdim. Kolay değil her taşı yerine koymanız ve yerinden oynamamasını sağlamak için hem araştırma yapmak, hemde uygulama yapmak zorundasınız. 

ŞefArtık son aşamalara getirdim. Rahatlıkla site linkini verebilirim. Aslında bir hafdadır internet ortamında yayında ancak tam bitmediğinden görmenizi istememiştim.%75 bitmiş durumda ufak tefek işleme ve eklemeler yapılarak içerikler yayınlanacak.

Hemen konumuzu dağıtmadan sitemizin adını vermek isterim.Sitemizin adını tam açık yazamadım.Nedenini sorarsanız şu anda zaten mevcut bir blogumuz var.Her iki site adı çakışma yaptığından Samsun kelimesini kısalttım ve SMS olarak yazdım ancak geri kalan formatı aynı.

Site Adı : SMS Samsun Musiki Cemiyeti
Site Linki: https://sites.google.com/site/smsmusikicemiyeti/
Site Görünümü :
Resim 1: Sitenin Ana Sayfasından bir görüntü
Samsun Musiki Cemiyeti
Sitenin tam görüntüsünü resime tıkladığınızda tam olarak görebilirsiniz.
Amaç: Samsun Musiki Cemiyetimizin devamlılığını sağlamak ve kariyerini en üst seviyelerde devamlı tutarak kalitesini dahada arttırmak ve Samsuna yakışır şehrimizde ve şehirlerde olmak üzere önce Türkiyede sonrada Avrupada tanınmışlığını cemiyetimizi tanımayan insanlara biraz daha anlatmak.
Bugüne kadar Samsun Musiki Cemiyetimizin gelmiş geçmiş  tüm çalışanlarının elimden geldiğince bu sitede ve diğer blogumuzda tanıtmaya çalışacağım. Tabi bu işlemler tek başına olacak işler değil.Bunu hep beraber her zamanki gibi elele vererek başaracağız. örnek ve saygın bir cemiyet olduğumuzu bir kere daha kanıtlayacağız.

Arkadaşlar unutmayın.Teknolojiyi kullanmamak yemek yememek gibi bir eylemdir.Gıda alamassanız hayal gücünüz dahi çalışmaz.Yaptığınız işten zevk almazsanız gelecektende beklentiniz olmaz. Bu yaptığım iş gelecekte dijital ortamda kayıtlı olan bir tarihtir.
Basitce şöyle bir düşünün.5 sene sonra internette siteye baktığınızda sizin resminiz ve hakkınızda çıkan yazılar.Sizce nasıl olurdu.İşte basit örnek bu.Begendinizmi.

Bu sitede neler yapabiliriz.Anlatmakla bitmez.
Grafikler, resimler, videolar, takvimler, duyurular, üye kayıtları, haritalar, navigasyonlar, iletişim, exel çalışmaları, ve hatta çok önemlisi 100 kişi aynı anda bir proje üzerinde dahi çalışma yapabilir.Yeni konularda görüşmek üzere...

Saygı ve Sevgilerimle.


Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.