Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Apple İphone 5 Tanıtım Videosu

iphone 5  iphone 5 tanıtım ve özellikleri İphone 5 teknoloji özellikleri harika. Yorum ve karar sizlerin.Tanıtım filmi b...

...

İphone 5 teknoloji özellikleri

iphone 5 

iphone 5 tanıtım ve özellikleri


İphone 5 teknoloji özellikleri harika. Yorum ve karar sizlerin.Tanıtım filmi bile uçmuş.Kimbilir kendisi nasıl? 
Akıllı telefon pazarında güçlenen rakiplerinin önünü kesmek isteyen Apple'ın yeni telefonu iPhone 5'in daha hızlı, daha ince olması ve daha geniş bir ekran taşıması bekleniyor.




4 yorum

  1. Şu telefon bi çıksada alsak.Süper bişe ya

    YanıtlaSil
  2. İşahlah ilk haberi ben vermek isterim.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. abi buna siz inandınızmı ya :)

    videonun 1:05 süresinde adam yazmış zaten Produced by Aatma Studio diyo adam kendisi yapmış sizde yediniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda yok zaten.Demo bu.Protetif çalışmaları yapılıyor.Tv de de açıklamaları yapıldı.Yapılmayacak bir konu değil ki Furkan.Amerikada 1965 senesinde yapılan bir deney ışınlama başarısızlığa uğradı ve askıya aldılar.Sen inanmazsın kesin.Ne yaptın blog işini.Sana mesaj gelmedimi ?Geldimi?Yazarsan sevinirim.En azından sistemi kontrol etmiş olurum.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.