Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Google Chrome 19.0.1084.56 m güncellemesi

Google Chrome 19.0.1084.56 m  güncellemesine geçti. Bilgisayarınızda Chrome tarayıcı kullanıyorsanız ve otomatik güncellemenizi henüz y...

...

Google Chrome 19.0.1084.56 m
Google Chrome 19.0.1084.56 m 
güncellemesine geçti.
Bilgisayarınızda Chrome tarayıcı kullanıyorsanız ve otomatik güncellemenizi henüz yapmadıysanız Chrome tarayıcınızı 19 sürümüne hemen güncelleyebilirsiniz.
Google chrome özellikleri ve kullanımı başlıklı yazımdan Chrome kurduktan sonra en verimli kullanılması hakkında bilgileri inceleyebilirsiniz.Yazımızı inceleyerek nasıl güncelleme yapılabileceğine bakabilirsiniz.


Google Chrome indir


Google Chrome 19.0.1084.56 m

6 yorum

  1. Teşekkür ederim abi ben tüm güncellemeleri burdan indiriyorum.Bu arada sitemin tarafiği 29 binde şuan.faydalı bilgiler için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onurcum ben teşekkür ederim.faydalı olabildiysem çok mutlu olduğumu bilmeni isterim.

      Sil
    2. Onurcum ben teşekkür ederim.faydalı olabildiysem çok mutlu olduğumu bilmeni isterim.

      Sil
  2. Üstad selamlar. Sol kenarda gözüken yazı listesini nasıl yapabiliriz? İyi akşamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Muhaber;
      Yorum için teşekkür ederim.
      Şablonlara gelin, sağ tarafdaki 3. şablonu yani sidebar bloga uygula demeniz yeterli olacaktır.Aynı benim blog görüntüsü gibi görüntü sağlamış olacaksınız.
      Problem olursa lütfen belirtin direk beraber uygulama yapalım.

      Sil
    2. Ben teşekkür ederim. Cevabınızdan sonra yaptım çünkü. Bu daha şablon daha mantıklı geliyor bana. çünkü sayfaya sadece 1 yazı geliyor, bu da sayfanın açış hızını etkiliyor.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.