Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

İçeriğiniz Siz Yokken Otomatik Yayınlansın Videolu Anlatım

İçeriğiniz Siz Yokken Otomatik Yayınlansın Neler yapmak istiyorsunuz? Neler yazacaksınız? Bu soruların cevapları doğrultusunda yazmaya...

...
İçeriğiniz Siz Yokken Otomatik Yayınlansın
İçeriğiniz Siz Yokken Otomatik Yayınlansın
Neler yapmak istiyorsunuz? Neler yazacaksınız? Bu soruların cevapları doğrultusunda yazmaya başlayacağız.Zamanla yazdığınız yazılar geçmişe döndüğünüzde sizin için depo oluşturmuş olacak. Örneğin ben birgün işime yarayacak şeyleri seçip, yazı olarak yazıyorum. Ardından lazım olduğu zaman Google da değil blogumda bir kaç saniyede bulabiliyorum.
6 Makale Önceden Hazırlayın
Blog yazmaya başlamadan veya hali hazırda blog varken yapılacak en güzel şey önceden yazılmış makalelere sahip olmaktır. Yani bir işiniz çıktığında yahut herhangi bir sorunla karşılaştığınızda okuyucularınızı sizden mahrum etmezsiniz. Ayrıca Blogger blogspot içindeki araçlar, tam bu noktada çok büyük bir öneme sahip oluyor.
Peki nasıl yapacaksınız ?


“İçeriğiniz siz yokken otomatik yayınlansın” başlıklı yazımda konuyu daha detaylı anlatmıştım. Bağlantı linkinden yazıyı resimli görsel olarak da inceleyebilirsiniz. 

Şimdide bu konuyu biraz daha detaylandırmak istedim.Bu konunun ön plana çıkmasına bana ön ayak olan ferkay.blogspot.com/ hanıma , teşekkür ederim.Kendisininde çok güzel bir blogu var.İncelemenizi tavsiye ederim.Ayrıca blogum da istek hattı adı altında bir yer de düşünüyorum.Bu düşünce nerden kaynaklandı derseniz kısaca açıklayayım.

Blogger  bloglarımız yapı gereği bazı konularımızı sergilememize izin vermiyor.
Örnek : Bir Wordpress gibi Kategori yapısı yok. .Biz de farklı etiketlerle kategori oluşturarak bu açığı kapatıyoruz. Bazen aradığımızı bulamayabiliyoruz.Hatta zamanımız yeterli olmuyor. Çünki yazılarımız ardışık olarak birbirini takip ediyor.Ve çok önemli bir yazı çok alt sayfalarda kalabiliyor. İşte bu uzun arayışı engellemek ve okuyucuya kısa zamanda cevap vererek aradığını bulmasını  kolaylaştıracak ve adınıda “İstek Hattı” yazacağım bu alanı hazırlamak istiyorum.


Lütfen fikirlerinizi sizde yorum olarak bana yazın. Benim de zaman zaman birçok arayış içerisinde olabileceğimi unutmayın. Neden sizin blogunuzda da aradığım bir yazı olamazmı ? Benim görmediğim birçok konuyu siz görmüş olamazmısınız ?

Lafı çok uzatmadan sizi hemen videomuzu izlemeye davet ediyorum. 
İyi kötü fikirlerinizi lütfen belirtin.
İçeriğiniz Siz Yokken Otomatik Yayınlansın Videomuz

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.