Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

İstek hattı

İstek hattı kategori alanına hoş geldiniz.Bu düşüncenin nerden kaynaklandığı merak edebilirsiniz. Hemen açıklamak isterim. Düşünün ! Blogl...

... İstek hattına buradan giriş yapabilirsiniz
İstek hattı kategori alanına hoş geldiniz.Bu düşüncenin nerden kaynaklandığı merak edebilirsiniz. Hemen açıklamak isterim.

Düşünün !
Bloglarınıza birçok kişi gelerek yazılarınızı okuyor, bazıları yorum yapıyor, bazılarıda blogunuzu terkediyor. Bu kişiler arsında kendi blogu olan, blogu için daha güzelini yapmaya çalışan insanlar var. Bende öğrendikce en güzelini yapmak isteyenlerden biriyim. Sizde aynı düşüncelerle blogları geziyor, okuyorsunuz.Yapmak istediğiniz veya düşündüğünüz bir konuyu aramak için zaman kaybetmekmemek amacı ile bu alana ,aradıklarını bulamayan ve yardım isteyen insanlara kolaylık olması açısından “İSTEK HATTI”, “(yorum)” kısmını açtım.

Blogger bloglarımız yapı gereği bazı konularımızı sergilememize izin vermiyor.
Örnek : Bir Wordpress gibi Kategori yapısı yok. .Biz de farklı etiketlerle kategori oluşturarak bu açığı kapatıyoruz. Bazen aradığımızı bulamayabiliyoruz.Hatta zamanımız yeterli olmuyor. Çünki yazılarımız ardışık olarak birbirini takip ediyor.
Ve çok önemli bir yazı çok alt sayfalarda kalabiliyor.
Yorumların blogunuz üzerindeki etkileri adlı yazımı okuyabilirsiniz.
LÜTFEN DİKKAT :Yorumlarınızın cevabını otomatik alabilmeniz için, Yorumlarınızda isteklerinizi belirttikten sonra sağ altta bulunan e-posta yolu ile abone ol, yazan kutucuğu işaretleyiniz.İstediğiniz zaman bu aboneliği iptal edebilirsiniz.
Şimdiden yapılan tüm yorumlar için teşekkür ediyorum.

YORUMLARINIZI BEKLİYORUM
İstek hattına sağ tarafdaki açılan menüden giriş yapabilirsiniz !
Herhalde konu anlaşılamadı yeni ismi ile "Misafir Hattı" yazarak açtım.Her ikiside, yazıya bağlantı içermektedir.

4 yorum

  1. Merhaba Blogcular ;
    İlk açılışı ben yapmak istedim.
    Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. @ÖZLEM SEZEN YILMAZ , Hanım

    1.Blogunuzda yedek aldınız.Şu anda aldığınız yedek temanızın ve bu yedeği kaybetmeyin.Temanızın aynısı blogger şablonu içinde yok.Yani tema yapılandırılmış.Tema var fakat sizin tema gibi değil.
    2. Temanızı değiştirmeyin.Yazı aralarındaki boşlıklar reklam yayınlamadığınızdan kaynaklanıyor.Adsense bu boşlukları kendisi siz reaklam vereceksiniz diye açıyor.
    Adsense kayıt olun ve reklamlarınızı yayınlayın.Aşağıdaki linkten reklam konusunu inceleyin
    http://guney59.blogspot.com/2012/10/blog-yazilarinizda-reklam-gosterme.html
    3. Reklamlar çıktığında yayınlar arasındaki boşluklar gidecektir.Hatta yayınlarınızı 4 den 7 ye çıkarabilirsiniz.
    4.Blogunuzdaki Ana Sayfayı Header taşıyın ve iletişim formu ekleyin.İletişim formu işin link gönderdim size.Aynı linkten çekiliş ve anketlerde yapabilirsiniz.Sadece isim ve konumların yeri değişecek.Hatta bana fikir verdiniz.Bu konuda bir çalışma düşünüyorum.
    4.Aşırı derecede Bmerang reklamı var.Hürriyete çok fazla link veriyorsunuz.Bu blog hitinizi etkiler.Mümkün olduğunca dış bağlantı jinklerini azaltın.Özgün yazılarınızın önune çıkarak blogunuzun Alexa trariğini etkiliyor.Yani kısaca blogunuz başkasına çalışıyor.
    5. Blog yazınızı kaç kişi okudu eklentisini ekleyin.
    http://guney59.blogspot.com/2012/11/blog-yazinizi-kac-kisi-okudu-eklentisi.html
    6. Popüler yazılarınızı farklı bir uygulama ile gif resmi ekleyebilirsiniz
    http://guney59.blogspot.com/2012/10/populer-yazlarnza-hareketli-gif-ekleyin.html
    7. Blog arşivini kaldırın ve yerine özel kategoriden seçeceğniz her etiket için ayrı ayrı özel kategori eklentisini kurun hem resimli hemde anlamlı olacaktır
    http://guney59.blogspot.com/2012/10/populer-yazlarnza-hareketli-gif-ekleyin.html
    Bayağı uzun yazdım şimdilik bunları yapın.Sorun yaşarsanız görüşelim.
    Konuyu Misafir hattı kısmına taşıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Hocam merhabalar sizden bir isteğim var.
    facede sayfam var
    https://www.facebook.com/pages/Gezen-Olta-Resim/250303474999855

    bloğum olan http://gezenresim.blogspot.com/ sayfama RSS grafiti
    İLE ENTEGRE ETTİM şu anda çalışıyor.

    2. bloğum olan http://gezenolta.blogspot.com/ sayfama bağlamak istiyorum !!?
    bu konuda bilginiz olduğunu youtubedeki rss videosuna yaptığınız yorumda gördüm; sitenizdede bakdım ama konu içeriği hakkında birşey bulamadım. iyi paylaşımlar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @CUMHUR GEZEN, Bey merhaba;
      Blogunuzu ve Facebook sayfalarınızı inceledim.Blog tasarımını çok güzel yapılandırmıssınız. “Farhan”, Widgetleride hoş olmuş. Evet yazılarımda facebook konularına çok yer vermedim. Nedeni, Facebook’u pek sevemedim.Ancak zaman zaman takip ediyorum. Hatalar konusunda arkadaşlara yardımcı olmaya çalışıyorum. RSS Graffiti eklentisini bende kurdum. Fakat işin aslına bakarsanız.Hepsi boş. Yani konuyu kısaca şöyle özetlim.Graffiti yayınladığınız yazıları Rss akışınızdan alıyor.Biliyorsunuz zaten.Aynı Feed gibi. Facebook sayfanızda birden fazla blog veya sitenizi farklı bir uygulama ile direk gönderebiliyorsunuz. Zaten blogunuza sayfa açarken App. key kodunu aldınız.Bu konuda yeniden yapılandırmaya ihtiyacınız yok. Kısaca özetlersek blogunuzda yazılarınızı manuel olarak sizin göndermeniz. Nedenine gelince. Birçok sosyal medya kayıtlarında paylaşım iconlarına, izin verdiğimizde hepsi facebook sayfasına gönderi yapıyor.Bu seferde sayfa çöplüğe dönişerek görselliği bozuyor. Bende yavaş yavaş diğer paylaşımları kapatıp, manuel gönderimi tercih ettim.Yapacağınız tek konu var, verdiğim linkten eklentiyi kurun, başka hiçbirşyele uğraşmayın.Ben de aynı eklentiyi kullanıyorum.Eklenti linki : http://guney59.blogspot.com/2012/06/addthis-share-uzantisi-resimli-anlatim.html
      Bu linki okuyup kurmanız birçok sorunuzu halledecektir.Biliyorsunuz Sosyal Medya kendi arasında Ticari bir rand çekişmesi var. Birinde olan paylaşım iconu diğerinde yok. İşte bu nedenle hiçbir sıkıntı çekmeden bloglarınızdaki yazıyı istediğiniz zaman rahatlıkla gönderebiliyorsunuz. Hepsinden önemlisi kontrol sizde oluyor.Paylaşım siteleri bizleri kullanmamış oluyor. Eklenti kullanımı ile ilgili açıklayıcı bilgide vereceğim bu linkte mevcut.
      http://guney59.blogspot.com/2012/12/addthis-paylasm-buton-ayarlar.html
      Bunları kurup kullanmanız yeterli.Başka hiçbir farklı konularla zaman kaybetmeyin.Hepsi gereksiz ve çıkar güden uygulamalar.
      Diğer bir konuda facebook sayfanızın uzun linkini bir defaya mahsus kısaltarak yeniden yapılandırabilirsiniz.Sayfa ayarları kısmını inceleyin.Size önerecektir zaten.Yalnız unutmayın bir hakkınız var.İsimlendirmeyi tam yapmanız önemlidir.
      Balıkcılık sevdiğim konular arasındadır.Bu arada tanıştığımıza memnun oldum.Güzel yorumunuz içinde teşekkür ederim.Tekrar görüşmek üzere..

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.