Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Popüler Yazılarınıza Hareketli Gif Ekleyin

Popüler Yazılarınıza Hareketli Gif Nasıl Eklenir Blogger Popüler Yazılarınıza şık bir Gif İcon ekleyerek görünümünü değiştirebilirsiniz...

...
Ok Gif Ekle
Popüler Yazılarınıza Hareketli Gif Nasıl Eklenir
Blogger Popüler Yazılarınıza şık bir Gif İcon ekleyerek görünümünü değiştirebilirsiniz.Klasik görünümden sıkıldım diyorsanız yazılarınızın başına eklenen hareketli gifi kullanmak için aşağıdaki adımları izleyelim.
Her zaman yaptığımız gibi şablonunuzun yedeğini almayı unutmayın.
1. Tasarım ⇒ Şablon ⇒ HTML Düzenle ⇒ tıklayın
2. ]]></b:skin> yandaki kodu CTRL +F ile aratın
3.Yukarıdaki kodu bulduktan sonra, hemen üstüne aşağıdaki kodu yapıştırın.

.popular-posts ul{padding-left:0px}
.popular-posts ul li{background:#FFF url(https://lh6.googleusercontent.com/-Y5fzV3U_DNU/UImeh5JJUqI/AAAAAAAAKtU/lQ0f0w1caKw/s10/yol.gif) no-repeat scroll 5px 10px; list-style-type:none; margin:0 0 5px 0px; padding:5px 5px 5px 20px !important; border:1px solid #ddd; border-radius:10px; -moz-border-radius:10px; -webkit-border-radius:10px}
.popular-posts ul li:hover{border:1px solid #6BB5FF}
.popular-posts ul li a:hover{text-decoration:none}

4.Yukarıda mavi renkle belirttiğim Gif resmini değiştirerek istediğinizi kullanabilirsiniz.
Mavi renkli gif örneği  
https://lh6.googleusercontent.com/-Y5fzV3U_DNU/UImeh5JJUqI/AAAAAAAAKtU/lQ0f0w1caKw/s10/yol.gif

Yeşil renkli icon örneği 
https://lh5.googleusercontent.com/-bRChQ0p2HAI/UImhO3Nk7nI/AAAAAAAAKuM/Z6pdcz1qihY/s15/ye%25C5%259Fil.gif

2 yorum

  1. Adnan bey meraba,

    Yazı editöründen yazı içine oluşturduğum gif formatındaki resmi eklemek istiyorum. İnternetten araştırdım bulamadım. Sitenizde baktım yazıya denk gelemedim.
    Nasıl yapabilirim.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soruyu anlamadım Mehmet bey, Yazı editörüne hazırladığınız gif uzantılı bir resmi yükleyerek eklersiniz. Ancak buradaki makale sizin sorunuz ile alakalı değil sanırım.Bu makalede blogunuzdaki popüler yazılar satır başona gif formatı ile hazırlanmış bir ok veya farklı bir araç ekliyoruz.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.