Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Tüm Blog Bağlantıları Yeni Sekmede Nasıl Açılır

Blogger, Bloglarınız da yazdığınız yazıların tümünü, hiçbir ayar yapmadan otomatik tarayıcı yeni sekmede açmak ister misiniz? Blog okuyucu...

...
Web bağlantıları
Blogger, Bloglarınız da yazdığınız yazıların tümünü, hiçbir ayar yapmadan otomatik tarayıcı yeni sekmede açmak ister misiniz? Blog okuyucularınız yazılarınızda bir bağlantıya tıkladığında yazılar aynı sayfada açılacağından, okuduğu yazının takibini kaybedebilir. Okuyucularınız sayfanızda sıkılmadan yazınıza vermiş olduğunuz bağlantıya tıkladığında, yazıya verdiğiniz bağlantı hiçbir ayar yapmadan yeni bir sekmede açılması herhalde hoşunuza gidebilir. Bu uygulamayı basit bir kodla sağlayabilirsiniz. 

Yeni Sekmede Tüm Linkler Nasıl Açılır?

Blogger şablonunuzu yedekleyin
Blogger ⇒ Şablon ⇒ HTML’yi Düzenleye tıkla.
Widget şablonunu genişlet
Ctrl + F arama kutusunu açın, aşağıdaki etiketi aratın.

</head>

Yukarıdaki etiketi bulduktan sonra üstüne aşağıdaki kodu yapıştırın.

<base target='_blank'/>

Son olarak Şablonunuzu kaydedin. Dilediğiniz zaman aynı yolu izleyerek eklediğiniz kodu kaldırabilirsiniz.

21 yorum

  1. ustad dediklerini aynen yaptim kodu yapistirip kaydet dedigimde yapilamadi diye uyari cikiyor abi ucgundur daha bu sorunu cozemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Osman Demirkiran Bey ; Merhaba
      Bir önceki yazınızda konuyu cevaplamıştım.Altta eposta yolu ile aboneliği tıklamdığınızdan herhalde.Yazdıklarımı okuyamadınız. Blogunuza baktım anlattığınız link yanlış yapılmış.Önce düzeltmeniz gerekli.http://guney59.blogspot.com/2012/01/sites-sitede-yeni-yayn-yaynlama-resimli.html
      Yazdığım notu bu linki tarayıcınıza yapıştırarak okuyabilirsiniz. Problem olursa emailim arayın beni lütfen adnan.guney59@gmail.com

      Sil
  2. XML, satır 2135, sütun 133 ayrıştırılırken hata oluştu: cikan uyari bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Osman Demirkiran Bey ; Size email gönderdim tekrar yazıyorum gmail kaydedin beni sohbete davet edin yada bana emailiniz verin.
      Bu kod yanlış yaptığınzı gösteriyor.Kayıt hatası yani.İletişim kurabilirsek çözeceğim size.Blogunuzdayım inceledim.Linkler de yanlış.Benle bağlantı kurmaya çalışın.Başka türlü olmayacak.04,30 kadar bekleyeceğim.

      Sil
  3. yaptım işe yaradı, çok teşekkürler, tek tek uğraşmaktan kurtuldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Abdulkadir Çağlar Bey, Yorum için teşekkür ederim.İşinize yaradığına sevindim.Arkadaşlarınıza ve G+ ile paylaşım yaparak öneride bulanabilirsiniz.
      Saygılar.

      Sil
  4. Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Önyargısız Edebiyat; İşinize yaradığına sevindim.Yorum için ayrıca teşekkür ederim.

      Sil
  5. yanlız logoya tıklasam bile yeni sayfada açıyor. Belki anasayfay dönmek istiyorum sadece. Aslında ben resimler için aramıştım. Bir blog şablonunda resimler yeni sekmede açılmıyor ya da bloggerın colorbox tarzı kullanılmıyor o açıdan arıyordum ama olmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10Line
      Merhaba; Resimleri yeni sayfada açabilirsiniz.Resime tıklayın.Bağlantıyı düzenleye tıklayın.Açılan pencerede yeni sekmede aç tik işaretleyin.yayın durumdaki resime tıklandığında yeni sekmede açılır.Kolay gelsin.

      Sil
  6. Hocam kral adamsınız vesselam. Aradığım şey tam da buydu ve yine sizin blogunuzda buldum. Yer imlerime eklemek farz oldu artık blogunuzu. :) Sağlıcakla kalın...

    http://internettenkazanmayontemleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Bill Jobs
      Merhaba blogunuza baktım eklemissiniz.Teşekkür ederim.kolay gelsin.

      Sil
  7. selamun aleyküm yine ben adnan bey. bende ekledim hoş oldu ama örneğin bloğumda ana sayfa sekmesine tıkladığımda da yeni biekmede açılıyor.. benim istediğim bloğumdan farklı sayfalara yönlendirdiğim içerikler yeni sekmede açılsın. yani bloğumda yüklü olan dosyalar aynı sayfa içinde açılsın böyle bişey var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Bizim Hoca :
      Aleyküm Selam merhaba; yorumunuz spam klasörüne düşmüş son anda farkettim geri aldım.17,02 de yazmışsınız.O saatte bilgisayardaydım.Farklı bir isimle yorum kullandınız mı bilmiyorum.Normalde düşmemesi lazım.Genelde reklam amaçlı yorum atanlar spama düşer.Neyse çözeriz bakalım.Sorunuzun cevabı ve sormadıklarınızın da cevabı bu yazıda mevcut.Blog'unuzun seo'su dersem yalan olmayacaktır.İnceleyin lütfen.Ancak eklediğiniz kodu kaldırmayı unutmayın.
      Link :
      http://guney59.blogspot.com/2012/03/blogger-arama-motoru-seo-yeni-modul.html

      Sil
  8. affınıza sığınarak birşey sormak istiyorum bu y sekmede aşma seo açısından yada assense için skıntılı olurmu birde sayfalarınızı sürekli takip ediyorum ama fark ettimki siz kullanmamışsınız bu eklentiyi bir sebebi varmı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümit durat ;
      Bey eskiden yeni sekmede açma eklentisi blogger eklentilerinde yoktu.Ayrıca bir okuyucu arkadaşımız ısrarla böyle bir konuyu istedi ve bu amaçla yayaınladım.Aslında faydası şu okuyucu sayfanızdan ayrılmadan veya tekrar sayfanıza geri dönmek için uğraşmadan yazıyı yeni sayfada okumaya yarayan bir kod.Adsense için bir mahsuru yok.Soe olarak ise bazı yerlerde kullanılması gerekirken kullanmamamız gereken yerlerdede kullanma durumu ortaya çıkıyor.Çok etkisi yok. Fakat şu anda blogger kontrol panelimizde istediğimizi yeni sekmede açma işlemini yapacak araçlar artık var.Resim, link bağlantılarını artık yapabiliyoruz.Eklentiyi kullanmamamımın özel bir nedeni yok.Sadece sadeliği daha çok seviyorum.Birde kullandığım Dinamik Blogger yapısı gereği birçok eklentiyi kullanmamı engelliyor.Çok fazla eklentide önemli değil zaten.En azından ben bu şekilde düşünüyorum.Çünki blog açılış hızını etkiliyor.Buda seo olarak zararlı bir uygulama.

      Sil
    2. teşekkür ederim adnan bey rel=”external” kullanılarak nasıl yapılıyor bukonuda aydınlata bilirmisiniz yeni jenerasyon böyle istiyor seo için

      Sil
    3. @ümit durat ; Bey " rel=”external ” dediğiniz linki yeni sayfada açan bağlantı.Bu eklentide blog yazı editöründe var zaten.Bağlantı verdiğiniz linke tıklayın değiştir yazısına tıklayın, bu bağlantıyı yeni pencerede aç kutusunu işaretleyin.İşlem tamamlanmıştır.Yazınızı yayınladığınızda o bağlantıya tıklayanlar yazıyı yeni sekmede görürler.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.