Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Google+ Followers Gadget Eklentileri

Google+ Followers ( Google + İzleyiciler) Gadget'inde yakın zamanda bazı değişiklikler yapılarak, Gadget içinde Renk , boyut, başlık ...

...
Google+ İzleyiciler Gadget yenilikleri
Google+ Followers (Google+ İzleyiciler) Gadget'inde yakın zamanda bazı değişiklikler yapılarak, Gadget içinde Renk, boyut, başlık gibi eklentilerde seçiminizi değiştirebileceksiniz. Google+ Followers, Gadgetinizi artık özelleştirebilirsiniz.Blogger Geliştiricileri her nedense bir uygulamayı yaparken diğer çalışan uygulamalarda arızalar vermeye başladılar.Bir hafda önce bazı değişimlerin yapılacağını Blogumdaki değişimlerden anlayabiliyorum.
Ve yine böyle bir çalışmanın yapıldığını hissettiğimde birkaç gün sonra arama kutusu işlevselliğini yitirdi. Halende aynı özelliklerde çalışmıyor.Bakalım daha neler gelecek, gelenle gidenler neler olacak. Fakat bir kategori muammasını halen yapamadılar. Kararlıyım konuyu takip ediyorum.Windows Live Wiriter gibi word tabanlı bir sistem de bile etiket ve kategori uygulaması var. Bu işi yapamalarına halen bir anlam veremiyorum. Evet arkadaşlar Google+ Followers Gadgetiniz açın ve özelleştirmeye başlayın.
1. Google+ Followers yazısını Google+ İzleyiciler olarak değişebilirsiniz.
2. Görsel resimlerdeki arka plan uygulamasını karanlık ve açık olarak belirleyin
3. Gadget de Otomatik seçenekleri seçtiğinizde tüm özelleştirmeler kendi ayarlarına gelecektir.
4. Görsel Tema Boyutlarını Blogunuzun genişlik ve yüksekliğine göre ayarlayın.
Kolay gelsin.


4 yorum

  1. Google+ Followers Gadgeti'ni ekledim lakin takipçi listesi gizli gözüküyor ve düzeltemedim. Görünür hale nasıl getirebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sami eski
      Bey Google Plus profil ayarlardan herkese açık seçeneğini seçin.Bu seçenek kapalı olunca Google Follows gözükmez.

      Sil
    2. Hocam teşekkürler.

      Sil
    3. @sami eski
      Bey çok güzel olmuş Dinamik blogunuz.Değerli yorumlarınız için bende teşekkür ederim.Bir tek hata var ancak o kadarda önemli değil.Arama kutusu çalışmıyor.Örnek drgi yazdım entere basmadan çıkması lazım.Çıkmadı.Benim arama kutusuna blog yazın enterlemeden bakın.Farkı anlayacaksınız.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.