Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Blog Yorum Penceresi Gözükmüyor Çözümü

Blog’a yeni başlayan arkadaşların sıkca sordukları sorulardan biride, yazılarımızın altında çıkan yorumlar penceresinin görülmemesi sorusu...

...
Yorumlar pencere ayarları
Blog’a yeni başlayan arkadaşların sıkca sordukları sorulardan biride, yazılarımızın altında çıkan yorumlar penceresinin görülmemesi sorusudur. Yorumlar sekmesi, Blog’unuzu ilk açtığınızda otomatik olarak gelen bir eklentidir. Ancak bazen ayarları kontrol ederken farkında olmadan yorumlar sekmesinin yanındaki işareti, pasif konumuna getirebiliriz. Yeni açtığınız, Blog’unuz da sizde böyle bir konu yaşarsanız aşağıda açıklanan ayarları kontrol ederek yorumlar sekmesini aktif hale getirebilirsiniz.

Yorum Penceresini görülür yapmak için yapılacak işlemler ;

1. Blog yönetim paneline giriş yapın
2. Yerleşim → Blog Kayıtları → Düzenle tıklayın
3. Açılan pencerede örnek, (5) Yorum, sekmesinin Onaylı olmasına dikkat edin.
Sekme onaylı değilse, yazılarınızın altında “Yorumlar’ı” göremezsiniz. Hemen sekmeyi işaretleyin. Ayarları kaydedin. Artık yorumlar pencereniz görülür olacaktır.
Blog Kayıt ayarlarında Yorum Hatalarının çözümü

Yorumlarla ilgili konular ;

Yorumların Blog ,üzerindeki etkileri nelerdir
→ Blog Yorum ve cevaplar, hakkında bilinmesi gerekenler
→ Blog Yorum denetimlerinizi yapılandırın
→ Yorum yazarken nelere dikkat etmeliyiz
→ Yorum cevaplama hataları nelerdir
→ Klasik ve Dinamik Blog, Yorum balonu eklentisi
→ Blog ayarlarınızı kontrol edin, sorun yaşamayın

18 yorum

  1. arkadaşım ne yaptıysam çözemedim. bir türlü görünmüyor yorum kutusu. Ancak 'hiç yorum yok yazısını' tıklarsam açılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkem Yalçın
      Konu hakkında bilgi verirseniz yardımcı olmaya çalışırım.Blogunuzun URL'sini yazabilirisiniz.En azından ne olduğunu anlamaya çalışırım.

      Sil
    2. bitavsiyemvar.blogspot.com
      Zaten yeni açtım içi boş sayılır 1 yayınım var. Yayınım altında yorum bölümüm görünmüyor. Netten araştırdım ve bazen kodlarla oynadım yinede değişmedi şablon değiştirdim olmadı.

      Sil
    3. @ilkem Yalçın
      Bey blogunuzda yorumlar gözüküyor.En altta hiçbir yorum yazısı yok yazıyor bakın.Sadece konuyu tam okumadınız herhalde.Konuda ne yapmanız gerektiği yazıyor.Yinede çalışmazsa bir yayınınız var sislin blogu yeni açın.Ancak kodlarla oynamayın.Hata verirse hatayı söylemeniz yeterli.Blogumda üstte kategorilere giriş yapın ve blogger ayarlara tıklayın.Blog ayarlar ile ilgili tüm konular mevcuttur lütefen bir bakın.
      Link:
      http://guney59.blogspot.com/p/kategoriler.html

      Sil
    4. Çok teşekkürler Adnan Bey

      Sil
    5. @ilkem Yalçın
      Bey rica ederim sonucu yazmamıssınız.Merak etttim.

      Sil
    6. Konuya girildiğinde(başlık tıklandığında) açılıyormuş galiba ben o yüzden yanlış anlamışım

      Sil
    7. @ilkem Yalçın
      Bey, Şu anda çalıştığını anlıyabilirim. Kolay gelsin görüşmek üzere.

      Sil
    8. merhaba bir tülü dediklerinizi yaptım youm bana gönderiyorlar maılıme bakıyorum okuyorum ama sayfamda gözükmüyor anlamadım
      http://gkcfashion.blogspot.com.tr/

      Sil
    9. Gökçe Solmaz;
      Hanım aşağıda verdiğim linki bir inceleyin lütfen.
      http://guney59.blogspot.com.tr/2013/02/blog-yorumlarnz-denetleyin.html
      Birde Blogger kumanda panelinde Google+ tıklayın "Bu blogda Google+ yorumları kullanın kar kutu içinde işaret varsa kaldırın. Siz özel tema kullanıyorsunuz bu nedenle bu kısım işaretli ise yorumlar görülmez.Blogunuzda da bu konu mevcut.Google+ yorumlar ile Blogger yorumları kullanmak isterseniz bu linke bakın lütfen.
      http://guney59.blogspot.com.tr/2014/02/ozel-tema-google-yorumu-etkinlestir.html

      Sil
  2. Merhabalar Adnan Ağabey.

    Benimde sitemde yorumların kaç tane olduğunu gösteriyor ama yorumları göstermiyor.

    Sorun Resmi: http://k1309.hizliresim.com/1f/1/s5cd9.png

    Site: http://myhile.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @meşal medeni
      Merhaba, yorum ayarlarına baktın mı? Yazı altında ayarlar hakkında bazı linkler var onlarıda inceledin mi? Tüm hepsini yaptı isen temdan kaynaklanan bir hata olabilir.

      Sil
    2. Tüm ayarlar tam tamam. Bir de diğer tema da sıkıntı var diye değiştirdim ama bu temada da aynı sorun. Yani bu temayı kullanan başka bir sitede öyle bir sorun yok..

      Sil
    3. @meşal medeni
      Blog ve tema yedeğini al ve blogger tema tekrar yükle ve sonra senin temayı tekrar yükle.Sorun giderilecek mi?
      Tam yedek almayı unutma.

      Sil
  3. https://bilgesezer.blogspot.com/2019/12/pariste-yeni-yl-oncesi-arsivimden-yine.html Blog sayfama birkaç kişi yorum yazmış ancak görünmüyor. İnternette bulduğum çözümleri okudum,denedim.Sizin de belirttiğiniz 5 yorum onay penceresi tıklı. Bir tane isimsiz yorum var, diğerleri yayınlanmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba blog panelinizde sol taraftaki yorumlar > Tıklayın >açılan sayfada sol üst kısımda Tümü yazan yerdeki ok işaretine tıklayın. Maderesyon için bekleyen, onaylanacaklar ve Spam, isimlerini göreceksiniz. Seçiminizi yapın yorum karşısındaki onay çeltiğine tıklayın.

      Sil
  4. adnan bey merhaba benim bloğuma hiçbir şekilde yorum yazılamıyor,yorum denetlemem aktif ama bildirim de gelmiyor.şu an ki bloger ayarlarımda dediğiniz şey zaten çıkmıyor,lütfen yardımcı olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba geç cevapladım kusura bakmayın lütfen, bana blog linkinizi ve bugune kadar kaç adet yazı yazdığınızı yazar mısınız? Şimdide kendi blogunuzdaki bir makale altındaki yorum penceresine bir yorum yazıp (Herhangi bir metin). Son olarak yazdığınız bu yorum mail hesabınıza geldimi spam klasörü dahil bana adım adım bilgi geçer misiniz?

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.