Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Resim Boyutlandırma Aracı Pixresizer

PIXresizer 2.0.5 Proğramı, PIXresizer, Blog resimlerinizi ücretsiz boyutlandırabileceğiniz 3 Mb boyutunda kendi küçük, işlevi büyük bir ...

...
PIXresizer 2.0.5 Proğramı İndir

PIXresizer 2.0.5 Proğramı, PIXresizer, Blog resimlerinizi ücretsiz boyutlandırabileceğiniz 3 Mb boyutunda kendi küçük, işlevi büyük bir araç. Resim ve dosya boyutunu küçülttüğü gibi istediğiniz formata da döndürerek bilgisayarınıza kaydedin. Uzun zaman önce kullandığım bu proğramı, arşivime bakarken rasladım. Zaten bildiğim ancak unuttuğum bir araç. Hemen tekrar kurdum. Ve sizleri unuturmuyum hiç. Box ücretsiz barındırıcıma yükledim ve sizlerle paylaşmak istedim. Sizden tek istediğim önce bir yorum yapın ve aşağıda vereceğim link bağlantısından ücretsiz olan bu proğramı indirip güle güle kullanın. Lütfen beğenilerinizi yorumlarda belirtin.

PIXresizer 2.0.5 Proğramı ile Büyük resimleri %75 oranına kadar küçülte bilirsiniz.Küşük olanlarıda büyütebilirsiniz.
Programın desteklediği formatlar : BMP, PNG,JPEG, GIF, TIFF
Programın kullanımı oldukça kolaydır
Proğramın kullanımı :
→ Proğramı çalıştırın ve açın
→ Load Picture menüsünden istediğiniz resime tıklayın
→ Resminizin oranını Yüzde olarak veya elle belirtin
→ Resim formatını seçin
→ Save Picture yazan kısımdan kaydedin
Tüm yapmanız gereken bu kadar.Biraz da siz kurcalayın.
İşletim Sistemi: Win7/Vista/WinXP
Lisans: Ücretsiz
Dil :İngilizce
Boyut : 2.93 Mb (PIXresizer 2.0.8 Yeni sürüm eklenmiştir. 28.02.2016)
Yorum ve mail gönderildiğinde Google Drive ile gönderilecektir.

10 yorum

  1. Merhaba, yine oldukça faydalı bir yayın yapmışsınız.
    Ben de bu programı kurmayı düşünebilirim.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahestebeste, Hanfendi Merhaba;
      Faydalı olmaya çalışıyorum.Ancak İnsanları herhalde çok korkutmuşlar.Aslında haklılar.Bende birçok proğram denemesi yaparken indirdiğim proğramlarla ilgisi olmayan konulara raslıyorum.Ve seçerek, deneyerek bazı proğramları yüklüyorum.Bu proğram da birçok Blog kullanıcısının işene yarayacak küçük birşey.Ancak çok işe yarıyor.Tesadüfen eski kayıtlarımda gezereken buldum.Hemen paylaşmayı düşündüm.Resmin sağ kenarında pencereye tıklayıp büyük olarak izleyin ve kurun.Çok faydasını görürsünüz.Bazı proğramlar ücret karşılığnda demo.Bu ücretsiz herhese açık.Çok gevezeyim herhalde roman yazdım.
      Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

      Sil
    2. Estağfurullah, bazan ayrıntılı yazmak konu hakkında daha detaylı düşünmeye; yeni fikirler, diğer sorunları hatırlamaya ve çözüm önerileri yaratmaya yardımcı olur.Cevabınızı okurken aklıma gelen konu gibi; acaba blog açmaya dair en başından işlem basamaklarını, olası sorunları ve çözümlerini tesbit edecek bir yazı dizisi hazırlamayı düşünür müydünüz?Belki bu konu daha iyi ifade edilebilirdi ancak ben bu kadar ifade edebildim.Eminim çok faydası olacaktır.
      İyi çalışmalar diler, teşekkür ederim.

      Sil
    3. ahestebeste,Hanfendi ;
      Evet ayrıntılar çok önemli.Ancak bazen de konuyu geniş yazdım mı, eleştiri alıyorum.Kısa yazınca faydalı olmuyor, elimden geldiğince detaya girmeye çalışıyorum.Anlaşılması kolay olsun.Tabi bazı kimseler bu tür açıklamaları sevmiyor.Bazılarıda sıkılıyor.Bu konunun ortası yok.Bir konu yaşanırsa en iyi şekilde anlaşılıyor.Konuyu bilen için basit olabiliyor.Bende yazılarımı çok basite indirgeyerek anlaşılır olmasını sağlamaya çalışıyorum.Bu defada profesyonel düşünenler garipsiyor.
      Blog'a yeni başlayan arkadaşlar için aslında konu açtım.sayfa menüsünde Blogunu Kur başlıklı yazı.Her nedense pek itibar görmedi.Eksiklik benim zaman sorunumdan dolayı yazıyı devam ettirmememden kaynaklanmış olabilir de.Bu konuyu hatırlatmanız çok iyi oldu.Yarım bıraktığım bir işe devam etmem gerekli.Dinamik blogda sayfa bulunması zor deniliyor.Şu nada ana sayfa içinde en az 60 yazı içeren bağlantı var.Sol menüde, üstte, sağ açılan pencede. Her birinin içinde de bağlantı linkleri mevcut.Siz bu linklerin farkındasınız ve okuyorsunuz.Çok güzel, gerçekten sizi takdir ediyorum.Birçok arkadaş bu konuyu henüz keşfedemediler.Dinamik bloga alışkın değiller.Bakın mesala arama kutusuna blog kuryazın, blog sitesi, kod, link, yazın neler çıkacak.sağ pencerede kategori sekmesi içinde tek link 10 bağlantı içeriyor.Bu konuların çözülmesi için zaman gerekiyor tabi.Ve çözülüyorda. Blog istatiklerinden bunları görebiliyorum.
      Yazdığım yazı 10 dk içinde arama motorlarında çıkıyor.Bunu dahi takip edebiliyorum.İfadeniz yerinde ve isabetli.Blogunu Kur yazsına devam etmem gerekli.Tekrar tekrar değerli yorum ve önerileriniz için teşekkür ederim. Her zaman önerilerinizi beklerim.Hatta blogumda bir yazınız da çıkabilir.Örnek; Misafir Blogcu Ol yazısını lütfen okuyun.
      Görüşmek üzere.
      Saygı ve Hürmetlerimle

      Sil
    4. Eleştiriler varsın uzun ve detaylı yazdığınız için olsun, anlaşılabilir olması önemli.
      Konuyu bilen arkadaşlar da zaten ilk bakışta anlayacakları için okumakla zaman kaybetme gereği duymayıp başka konulara bakabilme seçeneğine her zaman sahipler:)
      Blog Kur başlıklı yazınızı okudum, yazılarınız içinde verilen linkleri de okuyorum.Bazılarını özümsemem zaman alıyor, tekrar okuyorum.
      Başlangıçtan itibaren blog sorunları vs ile ilgili yazı dizisi yazmanızı önermemin bir sebebi de
      http://mehtapkaya.blogspot.com/2013/02/ahsap-boyama-tabak.html deki
      yorumlara baktığınızda göreceğiniz üzere, google plus ve blogger profili ile ilgili basit ama bilinmediğinde sorun çıkaran bir konu idi.
      Çözüm bulan arkadaşın bahsettiği blogu da inceliyorum.O da son derece özenli ve usanmadan sorulara cevap veren bir blogger tarafından yazılmış.
      Yine nacizane önerim, yepyeni bir blog açar gibi bloga isim bulup, header
      düzenlemek, ayarlar kısmında yorum vs ayarlarını yapmak gibi en basit aşamalar dahil anlatılabilirse ideal bir rehber yazı ve başvuru kaynağı olabileceğini düşünüyorum.
      Elbette işinizi nasıl yapacağınızı size öğretmek gibi bir niyetim olduğu düşünülemez.
      Yardımlarınız ve bilgilendirmeleriniz için teşekkür ederim.İyi çalışmalar.

      Not:Konu başlığından farklı olduğu ve uzadığı için bu yorumumu yayınlamayabilirsiniz. Alınmam.Tekrar teşekkürler.

      Sil
    5. Evet haklısınız. Bende yazılarımı kısıtlamadan yazmaya bakıyorum. Yazılarımda anlaşılmayan kısımlarda olumlu/olumsuz yorum yazarsanız sevinirim.En azından bende hatalarımı görürüm. Blog sorunları ile ilgili pek soru soran olmadı.Sorulanlarıda hemen cevaplıyor veya kendim kişinin blogunda çözümlüyorum.Blogunda kod hatası ve birçok sorunu sayfa kaynağından görebiliyorum.Bu sorunları yorumlarda yazsam yapılamayacağını da görüyorum. Bu nedenle çoğunu ileşim kuarark blog sahibi ile birlikte çözüyoruz.Şu anda bile Dinamik bir blogun sorunları çözdüm. Yarın sabah kalktığında oda şaşıracak.Benim için o kişinin o anki sevinci çok önemli.Bu yetiyor bana zaten. Sorunuzu okudum.Google Plusdan kurtulmayın.Blogger’un geleceği artık Plus da.
      Google birçok değişikliğe gitti.Mümkün olduğunca Google Plusada olmaya bakın.Bazı konuları kıstlamak kolay ve basit.Bunun için gerçekten Google çok açık.Bir Facebook gibi değil.Facebook eski Rusaya gibi içe dönük bir pencere.Yada ben öyle görüyorum.
      Öneriniz gerçekten güzel.Bunu dikkte alacağım.Gerçi bu konuda bazı yazılarım var.Google Plus kategorisinde topluluyorum, bu yazıları.Baktınız mı bilmiyorum.
      Başlık kısmında on menü kaynağı ekleyebiliyorum.Fazlası görülmüyor.Page sayfa içinde gizliyor.Ancak bir çözüm bulmam da gerekli. Bu konuda haklısınız.Lütfen akıl verme ile hiç alakası yok.Dost insanlar acı olsa doğruyu söyleyen insanlardır.konuyu açtığınız için tekrar teşekkür ediyorum. Eleştirileri seven biriyimdir.Çünki onlar bizi yeniler ve olgunlaştırır. Tıpkı zaman biriminin insana tecrübe kazandırması gibi.
      Lütfen istediğiniz yazın.Konu başlığı ile ilgisi yok.Çok doğru ve yerinde tespitler.
      Birkaç satır yazmanız bile, düşünce şeklimi değiştirmeye yetecek kadar değerli.
      Mehtap hanımın Blog’una baktım.Yorumları açık bırakmış.Kötü yazılım bırakabilirler.Blogu yok olmaması için uyarı notu bıraktım.Hatta bir densiz reklamcıya da yorum bıraktım.Görüşmek üzere.
      Saygılar..

      Sil
  2. merhaba adnan bey:
    yayınlarınızı çok yaralı buluyorum ve bir tek sizi takip edip size güveniyorum..gerçi benim gibi bir çok kişi vardır sizi takip eden ama nedense insanlar yorum yazmaya üşeniyor diye düşünüyorum.emeklerinize çok teşekür edierim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilcihan Ersöz, Hanım Merhaba;
      Güven ve değerli yorumlar için teşekkür ederim. Her zaman kullandığım bir söz vardır. Bakmak ve Görmek. Siz bu değerlerin her ikisinde kullanıyorsunuz.Keşke insanların çoğu aynı değerleri yaşayabilse.Gerçekten öyle maalesef yorum yazmaktan üşenen insan sayısı %90 dersem doğrudur.Yaptığım araştırma ve istatiklerden bunu nalamak çok kolay oluyor.Basit bir örnek verim.Yazıyı okuyan sayısı 1000 kişi diyelim ve yazıda bir yorum yok.Gülünecek bir durum aslında.Bunun gibi örenkler çok fazla.Aslında alınmıyorum.Çünki artık alıştım.yukarıda yazdığım gibi, "Bakmak ve Görmek". Tekrar tekrar teşekkür ederim.
      Saygılar..

      Sil
  3. Sıfır bilgiyle blog kurmaya çalışırken paylaşımlarınızdan büyük destek gördüm. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @admin ;
      Yararlı olmasına sevindim.Teşekkür ederim.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.