Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Buffer Chrome Uzantısı Yükle

Sosyal medya paylaşımlarınızı, Chrome tarayıcınıza ekleyeceğiniz küçük bir icon uzantısı ile paylaşabilirsiniz. Buffer (Tampon) ismi ile s...

...
Buffer Chrome Uzantısı
Sosyal medya paylaşımlarınızı, Chrome tarayıcınıza ekleyeceğiniz küçük bir icon uzantısı ile paylaşabilirsiniz. Buffer (Tampon) ismi ile sosyal paylaşım dünyasında ismini duyuran site uygulamalarını çok kısa süre önce bende kullanmaya başladım. Buffer ile tanışmamın özünde, Google Plus da açtığımız Site sayfa paylaşımlarının nasıl yapılabileceği düşüncesi bulunmakta idi. Bu arayış içerisinde Bufferin Google plus sayfa aktivetesini gördüm. Tabi diğer sosyal paylaşım sitelerinin aktiviteleride mevcuttu. Ancak benim düşüncem blog’um için oluşturduğum, Google Plus sayfamda yayınlamış olduğum yazıların otomatikman Google sayfama aktarılmasıydı. Bu düşüncemi Buffer uygulaması ile başarılı bir şekilde gerçekleştirdim.

Sonuç olarak blog yazımı yayınladığımda Google Plus sayfamda çıkmaya başladı. Sosyal paylaşım sitelerinden Twitter, Facebook, Linkedin App’lerine de izin vererek yayınlarımın oralarda da çıkmasını sağladım. Buffer uygulamaları hakkında, Blog Yayınlarını Google+ Sayfanda otomatik Paylaş ve Buffer Link Hatası Tekrar Gönderme Seçeneği başlıklı yazımda bahsetmiştim.

Addthis Chrome uzantısı kullanıyorsanız, AddThis ayarlar sekmesinden Buffer'i ilave edebileceğiniz gibi, Google Web Mağazasından Buffer Chrome uzantısını da yükleyebilirsiniz. Buffer uzantısını Chrome tarayıcına yüklemek için burdan giriş yapabilirsiniz. Buffer Chrome uzantısını yükle

2 yorum

  1. yardimci olurmusunuz lutfen.blogger kumanda panelinde telefondan girdigimde oturumu baska bir konumdan kapattiniz yaziyor.bilgisayardan girdigimde sorun yok ama.altinda da evet tekrar oturum acmak istiyorum sozune tikladigimda yeniden bloga yönleniyor.kumanda panelinde engel oluyor hiç bir duzeltme yapamiyorum.ustelik ben oturumu falan kapatmadim.yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Guzel E-zade
      Merhaba öncelikle kullandığınız şablonu değişin lütfen.Bu şablondan birçok hata mesajı alıyorum.Aynı şablonu yapabileceğiniz şablon blogger da mevcut.Eğer bloggerdan kurduysanız.Şablonu tekrar yükleyin.Şablondan gelen bir hata olması olasılığı çok fazla.
      Gmail açıkken en alt kısma bakın ayrıntılar yazar.Oraya tıklayın ve kapatın oturumu tekrar açarak deneyin birde.Görüşmek üzere.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.