Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Winrar 5.01 Dosya Sıkıştırma Programı

Winrar güçlü, Rar ve Zıp dosya sıkıştırma Arşiv yöneticisi. Gelişmiş veri sıkıştırma proğramı 5.01 yeni versiyon özelliği ile karşımıza ç...

...
Winrar 5.01 Dosya Sıkıştırma Programı İndir
Winrar güçlü, Rar ve Zıp dosya sıkıştırma Arşiv yöneticisi. Gelişmiş veri sıkıştırma proğramı 5.01 yeni versiyon özelliği ile karşımıza çıkmakta.Winrar, RAR, ZIP, CAB, ARJ, LZH, ACE, TAR, GZip, UUE, ISO, BZIP2 ve 7-Zip gibi bilinen tüm sıkıştırılmış dosyaları açabilmektedir. Büyük boyutlu dosyaları sıkıştırarak küçük boyutlu arşiv dosyaları haline getirebilir ve bu şekilde hem disk alanından kazanırken hem de dosya paylaşımlarınızı çok daha hızlı gerçekleştirebilirsiniz.
Güçlü sıkıştırma, ciltler, şifreleme, kendi açılan modüller, yedekleme kolaylıkları WinRAR'ın diğer özellikleri arasındadır. WinRAR büyük boyutlu dosyaları birden fazla parçaya bölerek sıkıştırabilir. 700 mb boyutundaki bir film dosyasını 100 mb boyutlarında 7 parçaya bölerek sıkıştırabilir ve dosya paylaşım siteleri üzerinde farklı parçalar halinde kolayca paylaşabilirsiniz.
Lisans: Shareware → Deneme 40 Gün-Hayat bazen süprizlerle doludur. 30.12.2013
Yayımcı: win.rar Gmbh
Dil : Türkçe
WinRar 5.01 (32-bit) İndir

WinRar 5.01 (64-bit) İndir


2 yorum

  1. Merhaba Adnan bey:) Size facebook adresiniz dahil bir çok yerden sordum bu soruyu:((
    Rahatsız ediyorum kusura bakmayın ne olur,sizi sürekli takip ediyorum ve yazılarınızdan çok faydalanıyorum.
    Allah sizden razı olsun.
    Benim size bir sorum olucak.
    Ben zararlarından habersiz olduğum için sitemden eski birçok içeriğimi silmiştim ve bunalr şimdi 404 olarak görünüyor.
    Sizin yazılarınızda okuduğum gibi bunalrı wep araçlarından kaldırma isteğinde bulundum ama bir süre sonra tekrar görünüyorlar.
    Yine sizin yazdığınız gibi wep araçlarından dizinden kaldır olarakta kaldrıma isteğinde bulundum ama yinede kalkmadı.Bunlar 404 olarak yine görünüyorlar.Acaba zamanmı gerekli bunların kalkması için birde dizin olarak kaldırma isteği bulunduğum bu 404 sayfalarına ,şu anda yayında olan bazı sayfalarımdan bağlantı verilmiş görünüyorlar.Bu dizinden kaldırıldığında bu yayında olan sayfalarımda kalkmaz dimi,onlara zarar gelmez mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Meliha Çalışkan
      Hanım facebookda çok durmuyorum.Bu nedenle görememiş yada farkında olmamışımdır.Yoksa hemen cevaplardım.Bu yazılarınızı da gördüm ancak fırsat bulamadım.Şu anda cevaplıyabiliyorum.Bu sorunuzu biraz önce cevapladım.Ancak dizinden kaldırma işlemi çok farklıdır.Kendi yazınızı kesinlikle dizinden kaldırmayın.Kaldırdığınız sandığınız bir link gibi görülebilir:Fakat o linke bağlantı veren 10 sayfa içerik olabilir.Dizinden kendi linkinizi kaldır dediğinizde diğer linklerde kalkacaktır.Bu işlemde sizi etkiliyecektir.Dizinden ancak yapancı site ve bağlantılar kaldırılır.Çünki size ait değildir.Vatandaş kopyalamıştır.Yada sitesi kapanmıştır.Ama linlleri webde gezerek size bağlantı verir.İşte böyle bir durumda dizinden kaldır ile kaldırabilirsiniz.Önbellekten kaldır çalışmayacağı içindir.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.