Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Blogger Techmix Özel Şablonu

Wordpress şablon kodları ile hazırlanmış duyarlı, jQuery slider, açılır Menüler, 3 sütun altbilgi ve Sekmeli Widget ile oluşturulmuş blog...

...
Techmix Özel Şablonu
Wordpress şablon kodları ile hazırlanmış duyarlı, jQuery slider, açılır Menüler, 3 sütun altbilgi ve Sekmeli Widget ile oluşturulmuş blogger özel şablonu.Şablonun arka plan rengi tonlamalı gri, başlık ve menu çubuğu mavi renk tonları ile sadeleştirilmiş. Blogger blog’lar için tasarlanmış şablonu, çok kısa sürede Türkçe diline çevirerek, menü çubuğunu kendinize göre tasarlayabilirsiniz.Şablon kullanımı hakkında tasarımcının sitesinden gerekli bilgiler verilmesi bir ayrıcalık.
Şablon kullanımı ile ilgili sorun yaşamamanız için birkaç şablon üzerinde yaptığım çalışmalar sonucunda yorumlar kısmından soru sorarak yardım alabilirsiniz.Ayrıca şablonu Türkçeye çevirme, meta etiket ekleme, slider, Linkwithin tarzı şunlarda ilginizi çekebilir vs. gibi kurulum ve sorunları hakkında yazılarımda bahsedeceğim. Artık şablonu sadece kurmak ile kalmayacak sorunlarınızı sabırla birlikte çözeceğiz.Blogger için, özel şablon kullanmak isteyen okuyucu arkadaşlarımın çektikleri zorlukları bilen biri olarak seçtiğim şablonlarda anlatım ve uygulamaların ön planda olması, şablonu kullanacak kişinin zorlanmadan çok kısa sürede tasarımı gerçekleştirmesi benim için büyük önem taşımaktadır. 
Şablonu Göster 

Blogger özel şablon özellikleri :

Şablon ismi : TECHMIX
Yayınlanma tarihi : 18 Ocak 2014

Şablon yapılandırma bilgi başlıkları :

1. Üst gezinti linklerinin yapılandırılması.
2. İçerik Slider yapılandırması.
3. Meta etiketler
4. Favicon
5. Slider yapılandırma
6. Kenar çubuğu reklam banner yapılandırması.
7. Sosyal paylaşım düğmelerinin yapılandırması.
Not : Şablonu kullanmaya karar verdiğinizde indireceğiniz zip dosyasında 2 adet .xml dosyası olduğunu göreceksiniz.Bu dosyalardan slider yazan xml uzantısını kurduğuzda slider’siz bir şablona sahip oluyorsunuz.Template xml yazan dosya ise tam kurulum içermekte. Ayrıca, Blogger özel tema şablon’una slider resmi nasıl yüklenir konusunu inceleyebilirsiniz.
8. Blogger özel şablonu Türkçe’e çevirme yardım bilgisi.
9. Blog’unuzun tema ve tam yedeği nasıl alınır inceleyin.
Farklı görüntülerde tema yüklemek isterseniz, blog’umun sidebar açılır gadged’inde kategoriler sekmesi Şablon etiketine bakabilirsiniz. Blogger özel şablon hakkında beğeni ve sorunlarınızı yorumlarda paylaşın.

Blogger Techtown ve Techmix özel şablon özelleştirme ile ilgili diğer yazılar :

6 yorum

  1. Merhaba Adnen bey bu size 4 ncü mesajım.Blogumda 5 gündür sorun yaşıyorum.Daha önce giden ziyaretci takipcilerimin yok olması.Sizin önerileriniz doğrultusunda bu sorunu giderdim çok sağolun.Ancak bu defa yayınlarım 5 gündür bloggerler tarafında görülmüyor.Bu konuda yardımlarınızı ve öneririnize ihtiyacım var.Yardım ederseniz sevinirim.
    Blog adresim http://guloannemutfakta.blogspot.com.tr/ Birde mesaj yazdığım yerleri bir daha bulamıyorum bu nedenle adresimi yazdım bloguma cevabınızı yazarsanız teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Güloanne Mutfakta Gülten
      Hanım merhaba, Öncelikle bazı karışıklığa neden olabilecek blog gadgetleri ve eksiklerinden bahsetmek isterim.Sorunuza aslında bir önceki yazınızda açıklama yazmıştım.Ancak tekrar açıklama yazacağım.
      1. Google Translate 2 ad birini kaldırın lütfen.Üsten 2. güzel.
      2. En altta Geovisiter tıklayıp kontrol ettiğimde Adult site yönlendirmesi yapıyor.Acil kaldırın.
      3. Etiketleri baş harfi büyük diğer küçük olacak şekilde kısa olarak yazın.
      4. Geovisite 4 adet gadget mevcut bunların hepsi aynıdır.En sevdiğiniz birini kullanın.
      5.Yorum yazarken sağ tarafta beni bilgilendir'i işaretleyin yazılan cevaplar ve sizin yorumlar postanıza gelecektir.Yorumlarınız çalışıyor sorun yok.
      6. RSS akışınızı inceleyin.Rss dosya büyüklüğü 576K sınırına ulaşmış olabilir.Bu nedenle yazdıklarınız gitmeyebilir.Kontrol etmeniz ve nasıl düzenleyeceğiniz hakkında link.
      http://guney59.blogspot.com.tr/2013/12/feedburner-576k-besleme-hatasn-duzelt.html
      Daha önce gönderdiğiniz yorum linki ;
      http://guney59.blogspot.com.tr/2012/03/bloggerda-yeni-kurulan-blog-ayarlar.html
      7.Yazılarınızda atlama aralığı kullanarak daha hızlı ve ana sayfada daha fazla yayın gösterebilirsiniz.
      Atlama aralığı linki:
      http://guney59.blogspot.com.tr/2013/05/blogger-yaznn-devam-nasl-yaplr.html
      Sonuçları lütfen tekrar görüşelim.Teşekkür ederim.

      Sil
    2. Hocam paylaşımınız için teşekkürler. Tema çok hoş gerçekten.. Tema ile ilgili sormak istediğim bir iki şey var ;
      1- Bir çok temada dışarı açılan garip linkler oluyor, bu temayı bunlardan arındırmak mümkünmü ?
      2- Şuan hali hazırda yayına başladığım bloğumda kullanmayı düşünüyorum ve bu denediğim 3. şablon olacak sizce bir zararını görürmüyüm.
      Şimdiden teşekkürler hocam...

      Sil
    3. @NetLobi.com :
      Merhaba, bu temanın beyaz tonlamasını kullanıyorum şu anda.Daha önce bunu kullandım.Her ikiside çok hoş.Uzun zamandır kafama göre bir tema bulursam dedim ve bu nedenle hem yazıya döktüm hemde kullandım.Dış bağlantı veren tema tasarımcısını aslında şiakyet etmek lazım.Hiç sevmediğim bir kodlam biçimidir.Tüm şablon kodlarını tek tek inceledim.tasarımcı kodlaması dışında yönlendirici bir kod bulamadım.Kumanda panelini kapatıp birkaç tarayııcıda tepkileri ve açılan bağlantılarıda kontorl ettim.Bir tersliğe raslamadım.Şu anda bu tasarımın aynı beyaz tonlamasını kullanıyorum.
      İncelemek için link verim: http://adnanguney.blogspot.com.tr/
      Hiçbir zarar görmezsiniz.Aslında birçok sitelerde kod olarak verilenlerin içinde bağlantı linkleri mevcut.Bunlara dikkat etmek lazım.Sırf backling almak için normal koda sitesini ekleyerek backling almaya çalışılıyor.Teşekkür ederim.İçiniz rahat kullanabilirsiniz.

      Sil
    4. Sağolun hocam, kendime göre düzenleme işlemlerine başlayayım. Takıldığım bir yer olursa yanınızdayım, yardımlarınızı esirgemezsiniz artık :)

      Sil
    5. @NetLobi.com;
      Merhaba, şablon hakkında açıklamaları yazıyorum.Ayrıca diğer linkleri de bu şablon altında toplayacağım.Açıklama uzun sürerse bunu yazı olarak anlatırım merak etmeyin.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.