Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Blogspot Uzantısı Tr oldu ayarları ellemeyin

Blogger , Blogspot link uzantı sonuna, 21 ocak 2014 tarih itibari ile TR eki getirildi. Blog ayarlarında çalışmayan uygulamalar için ayar...

...
Blogger
Blogger, Blogspot link uzantı sonuna, 21 ocak 2014 tarih itibari ile TR eki getirildi. Blog ayarlarında çalışmayan uygulamalar için ayarlarınızı ellemeyin.Com uzantısı sonuna eklenen .tr birçok blog için sorun yarattı. Blog temanızda bazı gadget, yazı ve eklentiler görülmeyebilir. Böyle bir konu için panik yapmayın ve ayarlarınız ile oynamayın.
Web site yönlendirme işlemlerinin normal çalışması ve bağlantı vermesi için belirli bir süreye ihtiyaç olduğunu hepimiz biliyoruz. Bu konuyu aynı şekilde düşündüğümüzde kısa zamanda herşeyin normale döneceğini söyleyebiliriz. Dünya üzerinde, Blogspot kullanan birçok ülke bu değişimi daha önce yaşadılar.Com uzantısı sonunda .nl, .fr, .uk gibi uzantıları daha öncede görmüşsünüzdür.Sıra bizim Ülkemize geldiğini düşünerek geçiş dönemini beklemekten başka çaremiz yoktur. Alexa Chrome tarayıcı uzantı verilerinizde de değişik sayaç görüntüsü alabilirsiniz. Bu nedenle ayarlar ve eklentileri ellemeyin.

40 yorum

  1. adnan abi tr uzantısının çözümünü biliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halilcim merhaba, TR uzantısında sorunumuz yok.Ülke bazında Google'un aldığı bir karar ve bencede olumlu bir düşünce.Bizde geri zekalı kalıp kafalar olduğu sürece çok şeyler değişecektir.Adamlar yaşadığımız evimize nerde ise kamera takıp bakacak kadar paronaya oldular.Bildiğim bir konu varsa yazsaydın yorum kısmına.Veya link ver de millette okusun.

      Sil
  2. Abi sadece tr uzantısı süreci geçene kadar bi yolu var link veriyorum.
    http://tahtatebesir.blogspot.com/2014/01/blogger-tr-uzants-sorununun-cozumu.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Jason Walker
      Seni tanımasam bu yazıyı silerdim.başka bir blog yazarı arkadaşımızın yazdığı bağlantıyı blogunda kullanman güzel bir duygu.Ancak yazının sonunu okursan sonuçları benim blogumdan takip edin yazısını da okumuş olmalısın.Yani deneme yanılma bir konu.Sen böyle bir riske girermisin?Veya okuyucuna sonucunu kendin bile bilmediğin bir yazı önerir misin?Ben bu tip denenmemiş sonucu bilinmeyen bir yazıyı yayınlamam ve tavsiyede etmem.Senin kırılmaman için burada yayınladım.
      Öneri için teşekkür ederim.Ama benim için geçerli ve mantıklı değil.

      Sil
  3. Merhaba Adnan bey dört gündür blogumda yayınladığım postları giğer blogger arkadaşlarım göremiyor.Halen 4 gün önce yayını görüyorlar.Bu sorunu nasıl halledeceğim.
    www.guloannemutfakta.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Güloanne Mutfakta Gülten
      Hanım footerda eklediğiniz eklenti Geovisite kaldırın.Adult sitelere yönlendirme yapıyor.Ben blog yazılarınızı görüyorum.Eklentiyi kaldırdıktan sonra bir arkadaşınıza blogunuzu sorun bakalım görebilecek mi? Sonra tekrar görüşelim.yalnız bu işlemi çabuk yapın lütfen.4 Gün uzun bir süre keşke hemen yazabilseydiniz.Kaybedilmiş bir durum yok ama sakıncalı listesine girebilirsiniz.

      Sil
  4. Hocam tr uzantısını yeni fark ettim ve türkiye de yaşayan birisi ingilizce veya almanca gibi yazılar yazabilir bu açıdan bakarsak siz nasıl yorumlarsınız? Ayrıca düzenleme yanlış değil muhakkak bir olumlu amacı vardır diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Sami Eski
      Merhaba, Türkiye de blog yazıları istenilen dilde yazılmasında hiç bir sorun yok.Bildiğiniz gibi birçok ülkede Google ürünleri alınan kararlar neticesinde bloke ediliyor.Daha sonrada açılıyor. Ülkemizde deileriye dönük bazı fikir sapmaları mevcut.Böyle bir uygulamaya gidilirse, birçok blog yazısı görülemeyecek duruma gelebilir.Bu nedenleGoogle'un böyle bir karar alması ve uygulaması çok mantıklı.Birçok yasaklı ülkelerde bu uygulamayı geçmişte zaten yapmıştı.Alınan kararlar neticesinde bir zamanlar hatırlarsanız blogger yayınları kapanmıştı.Ayrıca Ülke bazında veri akışı ve takibi bir üniteden yapılacağından kollama ve düzenleme işlemleri de kolay olacaktır.

      Sil
    2. Yani hocam kollama ve düzenleme derken bunu yapacak olan google mudur? Yani google istmezse site kapanmaz diyebilir miyiz? (Kollama ve düzenlemeyi telif olarak mı ifade ettiniz?) Ayrıca bloğun konumunu değiştirdiğimiz de tr kısmı değişir mi? Denediniz mi?

      Sil
    3. Merhaba Sami bey;
      Şu anda zaten Google bu işi yapıyor.Tıpkı her şirketin kendi savunma sistemi gibi düşünebilirsiniz.Google isteği ile olan bir durum değil.Google ürün hizmet kullanımları için hazırlanmış düzenlemelerin tersini yapmadığınız sürece bir sorun teşkil etmiyor.Bir Ülkenin yasalar ile düzeni sağlaması gibi.Sami bey tüm yazılarım test aşamasından geçtikten sonra yayınlanır.Bu da benim kişisel kuralımdır.Bilmediğim, emin olmadığım, testlerde başarı sağlamadığım hiçbir kodu ve yazıyı okuyucuya sunmam.Böyle bir lüks düşüncem hayat boyunca olmadı olamazda.Teşekkür ederimbu sorular biraz anket gibi olmuş.Anket mi hazırlıyorsunuz yoksa?

      Sil
    4. Hocam anket düzenlemiyorum. Ve sorular söylediğiniz gibi anket gibi oldu.
      Hedef kitle değiştirildiğin de tr uzantısı değişmiyor. Denedim hocam.
      Büyük ihtimalle lokasyon sistem de gözüküyor. Size sordum denemişsinizdir diye sonra ben denedim değişmiyor. Sadece aklıma geldi ve sordum. Sitenizdeki başlık rengi gözümü çok perdeliyor. Mavi renk ve güzel bir renk lakin biraz açık olabilir. Yazılarınızı okurken adaptasyon gücünü yitiriyorum. Görüşmek üzere.

      Sil
    5. @Sami Eski
      Bey merhaba, işin şakasıydı anket.Tr yi değiştirmeyin zaten.Bazı kodlar üretmişler bu konuda.Anlamıyorum inana.Google dan zeki insanlar var demek ki! Yada bu işi çok biliyorlar ama yapamıyorlar.Ne demek hemn rengi değişirim.yeterki isteyin.Görüşmek üzere teşekkür ederim.

      Sil
  5. Merhaba;
    Sayenizde cok sey ögrendim ama yapmak istedigim bir sey daha var Adnan Bey
    Yıllar önce blogumu kurarken acemilikten olsa gerek oldukca uzun ve garip bir blog ismi olusturmusum, degistirmek istiyorum ama sorun cıkıyor bir öneriniz olabilirmi?

    http://niltursamatamerkezi.blogspot.com/

    google aranmalarında emekliyim.com olarak blogum bulunuyor ama url adresim ne yazıkki böyle garip bişi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @EMEKLİYİM COM :
      Merhaba, gerçekten hepimizin yaptığı hatalar.Blog ismini değiştirmek istediğinizde tüm yazılarınız arama sonuçlarında yok olur.Çünki yazdığınız yazılar bu başlık ve URL ile bağlantılıdır.Ancak benim önerim şu olur.Hatta bu önerim üzerine blogunuzda yapılandırabiliriz.Bir tema üzerinde çalışmalar yapıyorum.Çok güzel bir temaŞu anda diğer temayı kullanıyorum.Diğerinide kullanacağım.İsterseniz yeni ve güzel bir isim bulduktan sonra vereceğim linkten temayı indirin ve kurun.Yani yeni bir blog açın.Tema yapılandırması bittikten sonra diğer blogu tam yedekleme ile diğer bloga aktaralım.Veya acele etmezseniz hergün birkaç yazı aktararak Alexa ve hit konusunu dengeli yapabiliriz.Böylece her aktardığınız yazı hem düzgün olur, hemde eski hataları düzenleyerek aktaracağınızdan sıhhatli çalışır.
      Örnek şu anda kullandığım klasik blogger linki:
      http://adnanguney.blogspot.com.tr/
      Size önereceğim diğer tema linki :
      http://guneytest6.blogspot.com.tr/ bu ve diğeri ;
      http://jokertes.blogspot.com.tr/
      Son verdiğim temada çok güzel.Ben bile bunlar arasında seçim yaparken bayağı zorlandım.Temayı yapılandırma konusunda merak etmeyin ben size yardımcı olurum.Siz önemli olan ismi bulun ve blogu açın.Sonra diğer detayları sırası ile yaparız.

      Sil
    2. Harikasınız Adnan Bey, biliyordum sizin bir cözüm üretebileceginizi
      Ne derseniz ben hazırım, uygulamalar icin beklemedeyim bugün calısmalarıma baslıyorum
      Minnettarım Üstadım :D
      İyi calısmalar

      Sil
    3. isim konusunda sıkıntım yok sanıyorum ama size danısayım ben simdi kullandıgım emekliyim.com ismimi kullanmak istiyorum ve umarım sorun cıkmaz ayrıca ilk görevimi yaptım blogumu yedekledim, simdi sizden tema icin gelecek adresi bekleyecegim inanın hic acelem yok sizinle beraber yeni bastan blogumu olusturmak icin, dediginiz gibi detayları sırası geldikce hallederiz
      sonsuz tesekkürler

      Sil
    4. @EMEKLİYİM COM
      Merhaba en son size cevap yazmak istedim şu anda sanat musıkisi üzerine cemiyette çalışma yapmak için çıkmak zorundayım.Size cevap yazmadan da çıkmak istemedim.Saat 22,30 gibi döneceğim.Yukarıda beğendiniz şablon için verdiğim linki bana bildirin.Kullanacağınız ismi belirledi iseniz.Şu olabailir de emekliyimcom gibi kullanabilirsiniz.Bu isminizde gördüğüm kadarı ile bayağı emek vermişsiniz.Test blogunu açın.Alexa kaydını bu arada yapın.Pinterest , Google izleyiciler ve Google+ ekleyin.Sizden ricam bumerang sakın eklemeyin.Ben sevmiyorum nedeni size belirteceğim.
      Hatta şu yazıma bakabilirsiniz.
      http://adnanguney.blogspot.com.tr/2014/01/blog-gazete-yazarlg-hakknda.html
      Ve birde bu:
      http://guney59.blogspot.com.tr/2014/01/yazar-kafenin-kopya-icerik-destegi.html
      Rica ederim çok güzel bir blogu size hazırlatacağım ve böylece sizde tam bir blogger yazarı ıolacaksınız.

      Sil
    5. @EMEKLİYİM COM
      Yukarıda yazımda aslında açıklama yapmışım.Kalan ekisk kısımları tamamlamaya çalışayım.emekliyimcom ayırmadan bu şekilde yeni blog ismini alın lütfen.Bu yazımızı okuyan biri de hemen alabilir.Hızlı bir şekilde alırsanız iyi olur.Şu şekilde (emekliyimcom) zannedersem alabilirsiniz hemen deneyin ve bu iş için beklemeyin.Blog yedekleme 2 türlüdür.Her ikisini de uygulayın.Linj veriyorum.
      http://guney59.blogspot.com.tr/2012/03/blogunuzu-iki-sekilde-yedekleyeceginizi.html
      Tamam acele etmediğinize göre adım adım hızlı bir şekilde istediğinize ulaşacaksınız.Biraz sabır gerekli.Yukarıda yazdıklarımı siz yapın lütfen.Temayı her an yükleriz hiç sorun değil.Siz ayarları da yapın.Beni yeni açtığınız bloga yazar olarak ekleyin sonra yönetici olarak ben size söyleyeceğim eklersiniz.Şu yazıya bakabilirsiniz.
      http://guney59.blogspot.com.tr/2012/12/blogunuza-yazar-yonetici-nasl-eklenir.html
      Görüşmek üzere.Teşekkür ederim.Çıkmam gerekiyor.

      Sil
    6. @EMEKLİYİM COM
      Yukarıda yazımda aslında açıklama yapmışım.Kalan ekisk kısımları tamamlamaya çalışayım.emekliyimcom ayırmadan bu şekilde yeni blog ismini alın lütfen.Bu yazımızı okuyan biri de hemen alabilir.Hızlı bir şekilde alırsanız iyi olur.Şu şekilde (emekliyimcom) zannedersem alabilirsiniz hemen deneyin ve bu iş için beklemeyin.Blog yedekleme 2 türlüdür.Her ikisini de uygulayın.Linj veriyorum.
      http://guney59.blogspot.com.tr/2012/03/blogunuzu-iki-sekilde-yedekleyeceginizi.html
      Tamam acele etmediğinize göre adım adım hızlı bir şekilde istediğinize ulaşacaksınız.Biraz sabır gerekli.Yukarıda yazdıklarımı siz yapın lütfen.Temayı her an yükleriz hiç sorun değil.Siz ayarları da yapın.Beni yeni açtığınız bloga yazar olarak ekleyin sonra yönetici olarak ben size söyleyeceğim eklersiniz.Şu yazıya bakabilirsiniz.
      http://guney59.blogspot.com.tr/2012/12/blogunuza-yazar-yonetici-nasl-eklenir.html
      Görüşmek üzere.Teşekkür ederim.Çıkmam gerekiyor.

      Sil
    7. Merhaba Adnan Bey,
      Benim hic aclelem yok, takdir ediyorumki cok güzel isler yapıyorsunuz basarılar dilerim
      Bumerang bende sevmiyorum ve kullanmıyorum zaten
      google a emekliyim ismini kabul ettirmek beni bir hayli ugrastırdı ama basardım fakat sizin bir öneriniz olursa seve seve kabul ederim
      görüsmek üzere

      Sil
    8. Tamam kabul etti ise sorun yok.Yukarıda dediklerimi yapmaya başlayabilirsiniz.Bumerang konusunda teşekkür ederim.Bunun faydalarını sonra daha iyi anlayacaksınız.Zaman bulamadığımdan Google ve Sooyal paylaşım ve gazete haberleri hakkında yazı yazamadım.Ama kısa zamanda yazacağım.Başka bir önerim yok en önemlisi isimdi olduğuna sevindim.Görüşmek üzere.Kusura bakmayın çabuk çabuk yazıyorum hata yaptı isem maruz görün lütfen.

      Sil
    9. Estafurullah Adnan Bey, bilakis ben hata yapıyorsam sizin yogun zamanınızdan calarak affola...
      Pinterest, Alexa, Google+ ve diger hatırlattıklarınızı ekledim yeni bloguma, sizde artık blog yazarısınız ve en önemlisi blogumu yedekledim. Simdi önerilerinizi ve tema fikirlerinizi beklemedeyim 3 tema önerinize baktım ve hepsinide cok begendim
      Tekrar minnettarlıgımıda ifade ediyor, saygılar sunuyorum
      Yalnız gercektende yeni blogumun aciliyeti yok, siz ne zaman müsait olursanız :D

      Sil
    10. @EMEKLİYİM COM
      Rica ederin sorundeğil yavaş yavaş size yaptıracağım blogu.hata da yapsanız sorun değilBilgi sahibi oalacaksınız.Ana temaya geçmeden tüm işlemleri burada tamamlayacağız.Zaten yeni blogu hemen yapmam isterseniz hiçbir şekilde Hit ve seo olarak yararlanamazsınız.Blog güzel olur.Ancak boş bir güzellik bir işe yaramaz.Şimdide beni yönetici olarak atayın.Sonra bloga ilk yazınızdan 6 ad temiz düzenlenmiş yazınızı aktarın.Ayrıca bana hangi temayı beğendi iseniz söyleyin o temayı yayınlayacağım.Çünki yazılarımızı takip edebilmel için bir tema üzerinde yazışmamız en doğrusu olacaktır.Sonra devam edeceğiz.Görüşmek üzere.

      Sil
  6. evet benim siteminde alexa değerleri yükseldi. ama geçici süre sonra eski haline döndü.
    http://www.pcmyandroid.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @M. Duman
      Haklısın 21 milyondasınız şu anda.Yorumlarda reklam amaçlı linkler index almadığını hatırlatmak isterim.

      Sil
    2. Hocam işiniz zor lakin keyifle çözümler bulduğunuzu görmekteyim ve bazen de serzenişlerinizi okuyorum ki haklısınız. Bazı bloglar da sitenizden alınmış resimle yazılar var. Açıkçası ben artık girmiyorum hocam o bloglara lakin link belirtmek gerek bunu yapabiliriz ama yapmıyor insanlar. Sanırım olumlu gelişmek bu toplumun her yerine aykırı.

      Sil
    3. Sami bey merhaba.Bazı densizlikler oluyor.Birkaç tana forumda doğruluğundan kendinin dahi emin olmadığı yaıları okuyup uygulama yapan aklınca çok zeki anlamsız insanlar da bu toplumda yaşıyorlar.Çok görmemek ve onlarıda yok saymak toplumdan dışmalam anlamını taşıdığından küçük satırlar ile paslaşıyorum.Uamrım anlarlar.Anlamadıklarında anlayacağı dilide kullanıyorum.Bu nedenle anlayacağı dilleri kullanmak istemiyorum.hayatım hep araştırma,geliştirme ile geçtiğinden devamlı okuyorum deniyorum, teorik ve pratikle buluşturup sonuç aldıktan sonrada bildiklerimi aktarmaya çalışıyorum.Bir çok blogda olduğunu biliyorum ve kızdıklarımıda dizinden fesh ettitiyorum.Bilgi paylaşmayı seven biriyim.Ancak birinin emeğini hiçe sayan onu çeşitli şekillere sokarak başkasına anlatanlarada karşıyım.Google neyin hangi saatte nerden, neyi, nasıl alındığını çok iyi biliyor.Sonuç geç de olsa bu konuda sıkıntı duymuyorum.Link vermesi onun doğru çalışması demektir.Vermedimi kendi spam durumuna giriyor.Sanbox da hapsolduğunun farkında değil.Bir müdted sonrada zaten iptal oluyor.Sami bey doğru bilgi bir tanedir.Diğerleri türevleri veya geliştirilmiş olanlarıdır.Ancak bilgi yine birdir.Toplum bunu değerlendirirse kendi leğine bir ortam yaratır.Yapamazsa da kendine zarar verir.Bizim görevlerimizden biride toplumun bilinçli olması için çalışmaları sergilemek.Almasını bilen doğruyu zaten bulacaktır.Teşekkür ederim.Kolay gelsin size.

      Sil
  7. Mart Ayı geldi ve hala Blog Sitemdeki aksaklıklar düzelmedi.. tr eki nedeniyle ayarlar düzelecek diye bekliyorum hala. Sayfa tasarımı yapılamıyor. Bazı gadget'lar çalışmıyor.Yazımı facebook'da paylaşamıyorum. Aylar oldu. Biraz fazla uzamadı mı,bu arızalar?. Daha ne kadar bekleyeceğiz merak ediyorum doğrusu.. Kaygılarımı Paylaşmak ve fikir edinmek istedim. Sevgimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @N EMEL CENGİZ:
      Hanım merhaba, Blog sayfanızda yapamadığınız konuları madde madde yazıp blog linkinizi verir misiniz.Hemen yapılandıralım ve blogunuzu çalıştıralım.Google TR geçişi bizlerin hiçbir çalışmasını etkilemiyor.Tek etkilenen Alexa Dünya verileri.Onlardan bayağı düzelmeler oluştu.Bu veri düzenlemesi devam eder.Bu sizin çalışmalarını etkilemez.Örneğin bazı gadgetler derken hangi agdgetler bunları yazın lütfen.Tüm bloglar çalıiıyor.Ayrıca facebook ta paylaşmak da çok kolaydır.Siz sorunlarınızı yazın yapmanız gereken işlemler için size link gönderim.30 dk içinde herşeyinizin düzeldiğini blogunuzun sağlıklı çalıştığını göreceksiniz.

      Sil
    2. Adnan Güney bey Merhaba.Yanıt verdiğiniz için teşekkür ederim..Blogum çalışıyor.Yazılarımı yazıyorum ama can sıkan bazı aksamalar ki, onları şöyle sıralayabilirim: 1-Sayfa Tasarımları gerektiği gibi yüklenmiyor, eksik uygulanıyor. 2-Kayıtlı İzleyici Gadget'ı kullanılamıyor.Bu arızayı birçok Blog'da gördüm. tr.uzantısının ayarları değiştirmesi yüzünden oldu, düzelecek süreç içinde diye bu sayfada bir yazı okumuştum. Ayrıca, 3-facebook'da da, gerektiği gibi paylaşamıyorum. Blog'un link'ini paylaşıyorum. Çünkü o da, olması gerektiği gibi değil maalesef.. Sayfa Link'im: http://www.sgknedendemiyor.blogspot.com.tr .Sevgimle...

      Sil
    3. Emel hanım merhaba. Neden yanıt vermim ki lütfen, herkes bu şekilde yazıyor.İananın bende kendimden şüphelenmeye başladım.Resimde çok sert biri mi görülüyorum ?
      1. sorunuzu anlayamadım.Sayfa tasarımı derken çok kapsamlı bir konu bu.Yani ne yapmaya çalıştığınızda ne çalışmıyor? Bu kısmı açıklarsanız daha çok yardımcı olurum.
      2. İzleyiciler gadgetinin 30 sn de görülür yapacaksınız.Verdiğim linki okumanız yeterli.Bu konuda günlerce paylaşım yaptım.Demek rast gelemediniz. Link : http://guney59.blogspot.com.tr/2014/02/izleyici-gadgeti-nasl-gorulur-yaplr-gfc.html
      3. Sorunuzda çok kolay.Hiç blogunuzdan ayrılmadan maus sağ tık paylaşım seçin nereye göndermek istiyorsanız gönderin.Örnek facebook zaman tüneli veya sayfanız.Link:
      http://guney59.blogspot.com.tr/2012/06/addthis-share-uzantisi-resimli-anlatim.html
      Buda nasıl kullanmanız gerektiği hakkında link:
      http://guney59.blogspot.com.tr/2012/12/addthis-paylasm-buton-ayarlar.html
      Yazılarımı biraz takip ederseniz çok daha fazlasını bulacaksınız eminim. Yorum için teşekkür ederim.Tekrar görüşmek üzere.

      Sil
    4. Çok teşekkür ederim Adnan bey.. Sayfa tasarımı derken, biliyorsunuz sayfa düzenini, şeklini belirleyen Şablonlar var. Ya da, özelleştirebiliyorsunuz bu düzeni.. O işlem yapılamıyor işte. Yani Hazır Şablonlar da, özel şablonlar da, sayfaya uygulanamıyor.. Diğer önerilerinizi yapmaya çalışacağım, sağolun.. Dilerim başarırım. Yazılarınızı epeydir takibediyorum. Zaten sayenizde bilgilendim bu konularda. Hoşçakalın.. Görüşmek dileğiyle..

      Sil
    5. Rica ederim ben teşekkür ederim Emel hanım.Şu yazı linkimi lütfen bir inceleyin.Ve yüklemek istediğiniz şablon için aldığınız hataları bana yazın.Bazı kodlar yorum yazmanıza engel olursa bildirin lütfen.Başarılı olmamanız için hiçbir neden yok.Birçok arkadaşım başarı bir şekilde uygulamaları yapıyor.Takıldığınız yeri açıklayan bir yazı yazmanız yeterli olacaktır.Görüşmek üzere.Teşekkürler.

      Sil
  8. Sevgili Adnan bey Merhaba.. İzleyici Gadget'ım görünmüyordu biliyorsunuz. Önerinizi uyguladım ve artık izleyicilerim görünüyor. Çok teşekkür ederim.. Varolun.. Sevgimle..
    Sırada Sayfa Tasarımım, Şablonlar var.. O da, ne yazık ki, gerektiği gibi uygulanmıyor. O konudaki yazılarınızdan faydalanırım eminim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. N EMEL CENGİZ ; hanım merhaba, İzleyiciler gadgetinizin görülür olmasına sevindim.Sayfa tasarım için menüde Tema Tasarım ismine tıklarsanız Sıfırdan bir tema kurarak tamamını yapılandırabileceğiniz yazı mevcut.Anlaşılmayan konuları sorarakta yardım alabilirsiniz.Özellikle bir tasarımcının Blogger özel şablonları üzerinde yaklaşık 10 günlük bir çalışma ve yazılarımdan sonra temada her değişimi yapabileceğiniz yazıları aktardım. Umarım yardımcı olur.Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.saygılar.

      Sil
  9. selam.tr uzantısını yok eden bir scrip ekledim ve yok oldu ve eski durumuna döndü blog.fakat.bu akılcı bir çözüm olarak gelmedi bana.vazgeçmeyi düşünüyoum.web mastere tr uzantılı blog adresimizi ekleyip.atom dan site haritası gönderip ve tekrar indeksletsek ne derece doğru veya akılcı olur.teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. COH PARTA;
      Merhaba eklediğiniz Script kodunu biliyorum.Bu konuyu yazmadım çünki Google'un doğal çalışma sunucu sürecini biz engellemiş oluyoruz.Bu kodu silin web araçlarında site haritanızı gönderin başka yapmanız gerekn hiçbir şey yoktur.

      Sil
  10. hocam sitemi com dan com tr ye çevirdikten sonra geri alamıyorum ve bundan dolayı da eklediğim reklam kodu çalışmıyor ama tr uzantısı ekleyince çalşıyor bu kod.
    Nasıl çözebilirim sorunu hocam acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @halis demirci;
      Bey yaptığınız işlem blogun kaldırılması veya bir başkasının URL yi almasına neden olabilecek ciddi bir işlem.Bu ayarlarla uğraşılmaz.Blog linkiniz Dünya genelinde tüm webde işlem görür.Bu nedenle ciddi bir konudur.Bir harf veya virgül oynatamazsınız.Hemen eski konumuna alın lütfen.Sonu blogspot olacak.tr eklemeyeceksiniz.Google varsayılan URL 'si blogspot.com dur.Görülen tr lidir.Ayarlardana hemen tr siz olarak düzeltin.Bir müdted sonra düzelir ama bu ayarları lütfen ellemeyin.

      Sil
    2. Bu arada işallah arama motorları blogunuzda değildir.Web araçlarına girin ve hatalı URL varmı bakın.Arama motorları sitenize o anda uğradı ise birçok hatalı URL alacaksınız.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.