Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Dinamik Blogger Tıklama Animasyonu

Dinamik blogger bloglar için geliştirilmiş, sayfa yazılarında birkaç saniye gezinirken ortaya çıkan yeni kalp biçiminde tıklama animas...

...
Dinamik Blogger Animasyon görseli
Dinamik blogger bloglar için geliştirilmiş, sayfa yazılarında birkaç saniye gezinirken ortaya çıkan yeni kalp biçiminde tıklama animasyon eklentisi. Eklentiyi Adnan Güney başlıklı klasik blogumda kontrol ettiğimde çalışmadığı gördüm. Ancak şu anda Dinamik blogger kullanıcı ve okuyucuları bu eklentiyi görebiliyor olduğunu düşünüyorum. Ümit ederim kısa zamanda klasik bloglar içinde uygulanabilir olmasıdır. Bu eklentinin çok ilginç bir öyküsü mevcut.
14 Şubat 2013 senesi sabaha karşı, Dinamik blogumda 15 sn.’lik kalp animasyon görüntüsü oldu. Bu görüntüyü hemen PrtScSysRg klavye kısa tuşu ile kopyalamıştım. Ancak görüntü çok uzun sürmedi ve kayboldu. Konunun ilginç yanı, bugün 14 Şubat 2014 yani bir sene sonra tekrar görülür olmaya başlası. Bu görünürlük ne kadar sürer bilemiyorum. Ama şu anda bu yazıyı okuyor iseniz görmeniz gerekir. Sayfalar arasında bir müdted gezindiğinizde ortaya çıkıyor. Eklentiyi görüyor iseniz yorumlarda bilgi vermeniz beni mutlu edecektir.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.