Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Blogger Thehunter Avcı Özel Şablonu

Blogger , TheHunter (Avcı) seyahat anlamına gelen şablon, Wordpress alt yapısı, 1 kenar çubuğu, sabit genişlik, 2 sütun, 4 alt bilgi, wid...

...
Blogger Özel Şablon nasıl kurulur
Blogger, TheHunter (Avcı) seyahat anlamına gelen şablon, Wordpress alt yapısı, 1 kenar çubuğu, sabit genişlik, 2 sütun, 4 alt bilgi, widget sekmeli, duyarlı Blogger özel şablonu. Şablon kurulumunda isteğe göre seçim yapabileceğiniz jQuery Slider xml dosyası ile Slider olmadan da kullanabiliyorsunuz. Sağ üst bölümde 468x60 Px. ebatlarında sponsor banner veya Adsense reklam alanı mevcut. Sekmeli widget olarak anılan, bir gadgetten oluşan 3 ayrı gadget kullanımı işlevsel bir seçenek sunuyor.

(Popüler yayınlar, Etiketler veya Kategoriler ve Arşiv dosyalarınız bir gadget içinden yönetiliyor. Bu 3 gadgetin bir yerde olması sidebar alanından bayağı tasarruf sağlamanıza neden oluşturmakta. Blogger blog’lar için tasarlanmış şablonu, çok kısa sürede Türkçe diline çevirerek, menü çubuğunu kendinize göre tasarlayabilir veya şablon kullanımı hakkında tasarımcının sitesinden gerekli bilgilere ulaşabilirsiniz.
Şablon, Meta etiketleri, Slider, açılır menü çubuğu, sosyal paylaşın iconları, Linkwithin uygulamarı hakkında Tema tasarım menüsünde gerekli bilgiler mevcuttur.

Şablonu Göster

Yayınlanma tarihi : 7 Mart 2014
Not : Şablonu kullanmaya karar verdiğinizde indireceğiniz zip dosyasında 2 adet .xml dosyası olduğunu göreceksiniz. Bu dosyalardan Slider yazan .xml uzantısını kurduğuzda slider’siz bir şablona sahip oluyorsunuz. Template .xml yazan dosya ise tam kurulum içermekte.

Farklı görüntülerde tema yüklemek isterseniz, blog’umun sidebar açılır gadged’i kategoriler sekmesi Şablon etiketine bakabilirsiniz. Blogger özel şablon hakkında beğeni ve sorunlarınızı yorumlarda paylaşın.

4 yorum

  1. Merhaba Adnan bey... Blogumla ilgili sıkıntılarım vardı biliyorsunuz.. İzleyici Gadged'ı sizin öneriniz sayesinde düzeldi. Çok teşekkür ederim.. Boşuna haftalarca beklemişim. Bir de, sayfa tasarımı ve face'de gerektiği gibi paylaşamama sorunum var. Şablonlar göründüğü gibi, olması gerektiği gibi yüklenemiyor maalesef.. Yazılarımı da, face'de sayfa link'iyle paylaşmak zorunda kalıyorum..Görüşmek dileğiyle... Selam ve sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. N EMEL CENGİZ ; Hanım şablonda arka plan resmini mi yüklenmiyor yoksa farklı bir eksiklik mi var ?
      Blogdan çıkmadan paylaşım yapabileceğiniz bir link size göndermiştim.Herhalde yorum karıştı.Tekrar link veriyorum.Ayrıca arka plan içinde link veriyorum.
      Addthis sosyal paylaşım uzantısı linki :
      http://guney59.blogspot.com.tr/2012/06/addthis-share-uzantisi-resimli-anlatim.html
      Ve kullanımı ;
      http://guney59.blogspot.com.tr/2012/12/addthis-paylasm-buton-ayarlar.html
      Blogger arka plan resmi görülmüyor çözüm ;
      http://guney59.blogspot.com.tr/2014/03/blogger-arka-plan-resmi-calsmyor-cozum.html
      Teşekkür ederim kolay gelsin.

      Sil
    2. adnan bey sizden blog konusunda acil yardım bekliyorum.bir yere kadar geldim ama daha ileriye gidemiyorum ve yardımınıza ihtiyacım var www.hasretinleforum.blogspot.com.tr adrese bakarsanız anlarsınız...lütfen yardım edin

      Sil
    3. @ömer atik;
      Bey Sorun nedir yazar mısınız lütfen ?Dinamik blogger kurmuşsunuz bir yazınız var.Bakıp anlamam gereken konuyu nasıl anlamam gerekiyor ben anlayamadım.Anladığım çok şey mevcut ama sorununuzu çözemedim.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.