Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Google Aramalarda Doğum Günü Kutlaması

Yukarıda gördüğünüz resim, Google arama ana sayfasında 3 Mart 2014 tarihinde Google Dodge resmi üzerine maus’u yanaştırdığımda “Doğum g...

...
Adnan Güney Google Aramalarda Doğum Günü Kutlaması
Yukarıda gördüğünüz resim, Google arama ana sayfasında 3 Mart 2014 tarihinde Google Dodge resmi üzerine maus’u yanaştırdığımda “Doğum günün kutlu olsun Adnan!” yazısı ilk yaşanan şaşkınlığım diyebilirim. Tıbkı biraz önce yayınladığım Tumblr micro blogun Blogger blog’umun yaşını kutlaması gibi bir durumdu bu. Bu yazıyı 13 mart gününe yani Doğum günüme saklıyordum. Tumblr’nin bu jesti karşısında haksızlık olmaması için yayınlama durumunda kaldım.
Büyük ihtimalle, Google Plus’un üyelerini yaş günü geldiklerinde böyle güzel sosyal uygulamaları ile karşılayarak sübriz yapması, herhalde hoşunuza gidecektir.
Bu karışıklık neden olmuştu ?
Google Plus hakkında bölümünde doğum günü tarihi sekmesine 13 Mart yazmam gerekirken 3 Mart tarihini yanlışlıkla yazmam bu sonucu görmeme neden oldu. 13 Mart 2014 tarihinde göreceğim bu süpriz için şimdiden ;

TEŞEKKÜRLER GOOGLE !

10 yorum

  1. Şimdiden doğum günün kutlu olsun abi. İyi ki varsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unforqiven Zey;
      Çok teşekkür ederim.Sizler ile varlığım bir bütün oluşturuyor.

      Sil
    2. Adnan Bey bende şimdiden doğum gününüzü kutluyorum. Arkadaşım makale fabrikası gibisiniz maşallah, Okumaktan uygulamaya vakit bulamıyorum. Yazılarınızla Türkçe yayın olarak çok büyük bir eksikliği tamamlıyorsunuz, elinize emeğinize sağlık.
      Mahmut coşkun
      http://ekgelirmerkezi.com/?r=34

      Sil
    3. Mahmut coşkun;
      Bey çok teşekkür ederim.Elimden geldiğince anlaşılır,uygulanması kolay yazılar yazmaya özen gösteriyorum.Çok fazla detay insanları sıkıyor.Tabi benide.Normalde detay seven biriyim.Ancak bilgi paylaşımının en basit yolu en kolay anlatım ile oluyor.Detayları kendime basit anlatımı da yazılara aktarıyorum. Bu yönteminde faydalı olduğunu düşünüyorum.Tekrar teşekkür ederim.kolay gelsin.Bu arda Google Plus hakkımda sekmesinde coşkun kısmındaki Ş harfini s yaparsanız okuyucularınız Plus sayfanıza ulaşabilir.Google Plus bu sekmede Türkçe karakter kabul etmiyor.

      Sil
  2. Merhaba Adnan Bey, nasılsınız? Uzun süredir birçok şahsi sıkıntımdan dolayı bloglarımla pek ilgilenemedim. Artık tekrar başlamam lazım diye düşündüm; ama can sıkıcı bir gelişme yaşandı. Şöyle ki http://eskisevgiliyigerigetirmek.wordpress.com/ adlı bloğum askıya alındı. Hiçbir anlam veremedim bu işe. Acaba blogger dışında diğer bloglarla hiç ilgilenmesem mi? Wordpress'in bu yaptığı çok saçma. İnsan bir uyarı göndermez mi öncesinde? Bu nasıl iş böyle? Değerli hocam, ne tavsiye edersiniz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltem Nesim ;
      Hanım merhaba, teşekkür ederim. Sizde iyisinizdir işallah.Bu arada geçmiş olsun.Bende uzun zamandır yok acaba bie problem mi oldu diye düşünmüştüm. Wp'nin bunu yapmasına şaşırmadım.Milletin o kadar övdüğü kadar önemli olmayan ve yardımlaşması bomboş bir blog yapısına sahip.Mercedes güzel bir arabadır ama! Arabada motor olmazsa bir işe yaramaz.WP de böyle bir blog işte.Size daha önce bahsetmiştim.Askıya alabileceklerinide anlatmıştım.Forumlarda bile doğru dürüs cevap alamazsınız.Bu nedenle bıraktım.4 blogumu askıya aldı muhatap bulamadım.Aldığı blogum hitli bir blogdu ve şu anda askıya aldığı blogumda reklam gösteriyor.Siz anlayın artık gerisini.Tek tavsiye edeceğim şu birçok link eklediniz ve bu linller web de geziyor.Blogu artık silemezsiniz.İşişten geçti.Web yönetici araçlarından kaldırmayın sakın.Blogu dizinden kaldırma işlemi uygulayın.Onlarada faydası olmasın.Çünki reklam için kullanacaklar.Ücretli WP sitemi bile sildim ben.90 gün URL çıkacaktır hatalı olarak.Dizinden kaldırın devamlı.Blogger özel wordpress kodlu duyarlı bir site yapın.Yada dizinden kaldırmayın devamlı size backling verecektir.Tekrar geçmiş olsun.Üzmeyin kendinizi, blogger dan kopmayın bence.

      Sil
    2. Teşekkür ederim efendim, bundan böyle WP ile yollarımı ayırdım. O kadar emek ver, ardından bu muameleyle karşılaş. Üstelik hiçbir açıklama ve bilgilendirme yapmadan?
      Değerli hocam, acaba Blogger esas olmak üzere Weebly ve Tumbrl ile devam etsem nasıl olur? Onların da bu tarz saçmalıkları var mı? Ne gibi bir tavsiyede bulunursunuz?

      Ayrıca şu cümlenizi anlayamadım: "Blogger özel wordpress kodlu duyarlı bir site yapın."

      Tekrar teşekkür ederim, sağlıcakla...

      Sil
    3. Meltem Nesim ;
      Hanım en iyisini yaptınız.Wordpress bunca verilen emeğin anlamını bilemeyen açık kaynak çalışan birçok insanlarla dolu.İsmi açık gerisini söylemek istemiyorum.Açıklama yapmayı bırakın yazdığınız yorum forumlarına da cevap alamıyorsunuz.Alsanız da yetkisi olmayan kişilerin anlatımından ibaret.Önerim Tumblr ve Blogger dur.Blogger özelden kastım.Şu anda kullandığım Blogger klasik blogum Wordpres kodlama tekniği ile yazılmış, duyarlı slider ve slidersiz kullanabileceğiniz çok kısa zamanda yapılandırabileceğiniz web 2,0 forum özelliğine sahip bir temadır.
      Bakın inceleyin.http://adnanguney.blogspot.com.tr/
      Birçok seçenek tema var hepsi aynı teknikle yapılıyor.Bunları hazırlamak için 10 gün bir çalışma yaptım.Ve sonuç görüyorsunuz.Bu çalışmalarıda menüde Tema tasarım isminde topladım.hatta dahada ileri gidelim alt atıf yazısını kaldırmak için 20 $ verip temayı satın alabilirsiniz.Almasanızda olur sponsor olarak altta isim olarak dursun.20 TL domain.Tüm massaf bu.Host herşey ücretsiz.Çünki blogger kullanıyorsunuz.

      Sil
    4. Çok teşekkür ederim hocam, çok güzel olmuş gerçekten. Emeğinize sağlık. Önerileriniz benim için çok önemli, sağ olun...

      Sil
    5. Meltem Nesim;
      hanım çok teşekkür ederim.Bu arada çok fazla üzülmeyin.Geçiş yapmak için tam zamanı.Google Tr uzantısı için veri akışı devam ediyor.Hiçbir kaybınız olmaz.Ancak bu yaklaşık bir ay gibi bir kısa süre daha devam eder veya bitebilir.kararınızı çok hızlı verin ve blogger özel tasarım tema kullanmaya başlayın.Yazıları aktarabilmeniz için yedek aldı iseniz WP eski url yeni blogger url yönlendirin.Bu şekilde web araçlarından çok fazla URL hatası almazsınız.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.