Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Yeni Blogger Sorun Giderici Yardım Formu

Blogger kullanıcılarının çok sıklıkla karşılaştıkları, şifre ve kullanıcı adını hatırlamama, blogunu bulamama, e-posta adres ve yöneti...

...
Blogger Sorunlar Köşemiz
Blogger kullanıcılarının çok sıklıkla karşılaştıkları, şifre ve kullanıcı adını hatırlamama, blogunu bulamama, e-posta adres ve yönetici erişim sorunları gibi sorunlarını çözebileceği Google Blogger Yardım formu bugün faaliyete geçti. Blogger yardım forumlarında çok sık raslanan sorunlarınız için aşağıda verdiğim linkten giriş yaparak çözüm sağlayabileceksiniz.
Blogger yardım formuna girdiğinizde sorununuzun çözümlenmesi için sol taraftaki kutucuğu işaretleyin. Yeni bir pencere açılacak. Açılan bu penceredeki sorguları tamamlayarak sorununuzu kısa sürede cevaplayan yardım sekmelerini adım adım takip edin.

Yardım ana kategorisindeki başlıca konular ;

  • Lütfen sorununuzu seçin
  • Şifremi ve/veya kullanıcı adımı hatırlayamıyorum
  • Kontrol panelimde blog'umu bulamıyorum
  • E-posta adresim artık mevcut değil
  • Artık yönetici erişimim yok

Blogger yeni yardım form linki ;

4 yorum

  1. Merhaba, bu gün google+ dan size bir soru göndermiştim ama bulamıyorum :)) birde buraya yazmak istedim.
    https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ ve http://validator.w3.org iki site buldum burada blog linkimi yazarak hataları buldum ve inanılmaz derecede hata çıktı düzeltmem gerekenleri de söylüyorlar ancak ben bu kadar detaylı pc bilgisine sahip değilim.
    Bu hataları yapmazsam en fazla ne kaybederim size danışmak istedim :) Aklıma bir tek google arama sıralamasında geriye düşerim gibi geliyor ama siz daha iyi bilirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazel Çelik; Hanım merhaba, sağ taraf sidebarda e-posta aboneliği mevcut.Blog yazılarını okumasanız bile başlıklarda dikaktinizi çeken konularda bakmak için abone olmanız haberleri kaçırmama adına en uygun seçenektir.Google+ Plus da bu nedenle yapılmıştır.Google Plus'unda Halen birçok eksiği bana göre vardır.İzleyiciler gadgeti çok sürmez yakında kaldırılacağı kesin.Bunun yerine Google Plus girecek.Ancak bir türlü eksiklikleri bitiremediler.Bu da çok ilginç bir gelişme.Aşağıda verdiğim linkleri incelediğiniz yukarıda yazdığınız konularda birçok bilgi alabileceksiniz.Google+ ekleme konusunda ayrıca teşekkür ederim.Plus yorumları bulursam size bilgi geçerim.Linkleri verim size.
      1. Pagespeed site hızını anlama ;
      http://guney59.blogspot.com.tr/2013/12/pagespeed-site-hz-aracn-anlama.html
      2. Site hızı ve hataları düzenleme ;
      http://guney59.blogspot.com.tr/2013/09/site-hz-ve-hatalar-google-pagespeed.html
      3. Schema nedir ;
      http://guney59.blogspot.com.tr/2013/12/blogger-sablonundaki-schema-nedir.html
      4. Html kaynağı küçültme hakkında :
      http://guney59.blogspot.com.tr/2013/12/blogger-html-kaynagn-kucultme-nedir.html
      5. Blogger hızını etkileyen resim uzantıları hakkında;
      http://guney59.blogspot.com.tr/2013/12/blogger-icin-resim-uzantsnn-onemi.html
      6. Site yapısal veri hakkında videolu anlatım ;
      http://guney59.blogspot.com.tr/2014/01/site-icin-yapsal-veri-isaretleme.html
      Biraz uzun gibi fakat her blogger'un bilmesi gereken konulardır.
      NOT: Farklı konuları aramak için ipucu :
      Arama kutusu filitrelidir. Arama yapacağınız en yakın kelime ve ya kısa kelime grubunu yazın iki kelimede olabilir.Enterlemeyin bekleyin.karrşınıza ilk 7 resimli başlıklı açıklamalar çıkacaktır.Aradığınız konu bu başlıklarda değilse alt kısımda show all yazan yere tıklayın.Kelime öbeklerinde aradığınız tüm yazılar soltarafda sıralanacaktır. Umarım yardımcı bir bilgi olmuştur.
      Öncelikle kısa bir özet vermek isterim.Blog veya site web araçlarında ve blog içinde belirtilen hatalar giderilmediği sürece site veya blog zarar görmez.Ancak aramalarda kendinizi en son sıralarda görülmeye başlarsınız.Okuyucu sayısı azalır.Hit'iniz düşer.Basif bir blog olursunuz.Bu durumu kimsenin isteyeceğini sanmıyorum. Çünki hepimiz büyük emekler veriyoruz.Bu durumdan para kazanmıyoruz. Bizlere yazılan bir yorum, bir teşekkür paradan çok daha fazla mutluluk verebiliyor.Tekrar görüşmek üzere başarılar diliyorum.

      Sil
  2. Merhaba hocam. benim bi konuda yardıma ihtiyacım var ver yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    Şimdi benim bir blog adresim vardı ve her yayınım google aramalarında ilk sırada çıkıyordu. Daha sonra blog adresimi ve şablonu değiştirdim. sonundaki tr ekinide kaldırdım. etiket ve konular aynı yani konu başlıkları etiketler ve diğer içerikte herhangi bir değişiklik yapmadım.
    15 gün geçmesine rağmen konuları bırakın direk blogumun adresini bile yazsam google aramalarında çıkmıyor blogum. adres değişikliğinden sonra ne yapılması gerekir. bununla ilgili hiç bi yerde yazı bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kritix;
      Merhaba, şablon değişimi blogu etkilemez.Ancak blog başlığı ve Blog URL değişimleri bir blogu kaybetmenize yeterli olur.Şu anda blogunuz kaldırıldı mesajı alıyorum.Bu çok doğal.Sistem otomatik çalıştığından bir virgül bile değişseniz bu mesajı alırsınız.Şansınız varsa ve blog ismini biri kullanmadı ise blogunuzdaki eski düzeni sağlayın.Tr uzantısı aktifleştirin.Kumanda paneline ulaştığınızı ümit ederim.Ulaşırsanız bilgi verin lütfen.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.