Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Blogger Yardım Formu Kapanıyor

Web sitelerinin yardım aldığı, Google Blogger Formu 28 Temmuz 2014 tarihinden itibaren kapanıyor. Bu tarihden sonra Blogger formu sadec...

...
Web sitelerinin yardım aldığı, Google Blogger Formu 28 Temmuz 2014 tarihinden itibaren kapanıyor. Bu tarihden sonra Blogger formu sadece okunabilir “ Read Only “ olacak. Türkçe yardım formu, Blogger ve Web sitelerinin sorularını cevaplayan aktif bir servisti. Ancak ! Ne ?, Neden ?, Niçin ?, Tartışmasını yapamayacağımız bir nedenden dolayı kapanacak. 

Formun tamamen kapanma süresini forumda belirten +Guide Berna kapanma süresinin yıl sonlarını bulacağını ifade etmekte. 28 Temmuz 2014 tarihinden itibaren sorularınızı arama penceresine yazarak filitrelenmiş açıklamalar arasından bulup sadece okuyabilecek soru soramayacaksınız. Berna kim ? diye merak ediyorsanız ! Dublin de, Google’un çalışan bir Türk görevlisi değerli bir arkadaşımız olduğunu söyleyebilirim.  Kendileri aynı zamanda Google Gmail yardım formunu yönetiyor.

Uzun süredir Türkçe Blogger yardım formunda, bizlere faydalı olmaya çalışan +Cüneyt Özdemir beye de ayrıca buradan çok teşekkür ederim. Bu kadar emek verdiği forumun kapanmasına üzüldüğüne eminim. Çün ki bende çok üzüldüm.

Evet arkadaşlar uzun süredir bende Blogger yardım forumlarında gönüllü yardımlarda bulundum. Artık bu aşamadan sonra Blog'umun uzun zamandır menü çubuğunda yazılı duran ancak kimsenin gözüne çarpmayan Blogger Grup formundan sorularınızı sorabileceğiniz gibi Google+ yorumlar penceresine de yazabilirsiniz. Sorunlarınız için resim, kod ekleme ihtiyacı duyarsanız Menü çubuğundaki Forum yazısına tıklayın ve sorunuzu belirtin.

Guney59 paylaşım Blogger yardım formunu tarayıcı yeni sekmede aç.
⇒ Ayrıca sorunlarınızı Blogger yardım merkezinden ; arayabilir.
İngilizce yardım formunu da kullanabilirsiniz.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.