Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Windows 10 Yükseltme Sonrası Windows Yedekler Nerededir?

Windows işletim sisteminizi, Microsoft Windows 10 işletim sistemine yükselttikten sonra önceki işletim sistem dosyalarınız nerede yedeklen...

...
Windows işletim sisteminizi, Microsoft Windows 10 işletim sistemine yükselttikten sonra önceki işletim sistem dosyalarınız nerede yedeklenmiştir? Hangi Windows işletim sistemini kullanırsanız kullanın 20 GB’a yakın eski sistem dosyalarınız Windows 10’a yükseltme yaptıktan sonra Windows 10 ‘u beğenmezseniz 30 gün içinde geri yükleyerek eski sisteminize dönebilirsiniz. Windows yükselme anında diskinizde formatlama işlemi yapılmadığından mevcut sistem dosyalarınız silinmeyerek olduğu gibi geri yükleme yapılabilir.

Ayrıca, Microsoft Windows 10 işletim sistemi ile ilgili diğer makaleleri inceleyin.

Windows 7 veya farklı işletim sistem dosyaları nerededir?

1. Bilgisayarınızın, Başlat çubuğunda bulunan Dosya Gezginine tıklayın.
2. Bu bilgisayarYerel disk (C:) simge isminin yanında sağa dönük ok ( > ) işaretine tıklayarak dosyaları genişletin.

3. Aşağıya doğru açılan dosyaların en alt kısmında, Windows.old ismini göreceksiniz.
4. Windows.old ismi üzerinde iken maus’unuza sağ tıklayıp, özellikler seçeneği ile windows işletim sisteminizin boyutunu görebilirsiniz.
Windows.old sistem boyutu ile ilgili görseli inceleyin.
Not: Windows işletim sisteminize göre bu boyut değişebilir. Bu dosyaları 30 gün boyunca silmeyin. Olası kararsızlıklar, beğenmeme gibi psikolojik durumlarda windows işletim sisteminizi geri yükleyin. Windows 10’a yükseltme yaptığınız tarihi bir kenara not alın ve davranışınızı bu tarihe göre belirleyin.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.