Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Windows 10’dan Geri Yükleme süresi için 30 gününüz var

29 Temmuz 2015 tarihinde Windows 10, işletim sistemi yükseltmesi başladı. Windows 10 işletim sistemini, yükseltme yaptığınız tarihten it...

...
Windows 10’dan Geri yükleme süresi için 30 gün
29 Temmuz 2015 tarihinde Windows 10, işletim sistemi yükseltmesi başladı. Windows 10 işletim sistemini, yükseltme yaptığınız tarihten itibaren eski sisteminize dönmek için 30 günlük süreniz var. Windows 10 işletim sistemini beğenmezseniz bu süreyi doldurmadan sisteminizi eski konumuna yükleyerek bilgisayarınızı kullanmaya devam edebileceksiniz. 30 günlük süre sonuna kadar geri alma işlemini yapmazsanız, Windows 10 işletim sistemi ile devam etmek zorundasınız. Windows 10 işletim sisteminden vazgeçip bir önceki işletim sitemine dönmek için yapmanız gerekenleri aşağıda takip ederek, sisteminizi geri yükleyebilirsiniz.

Önceki Windows işletim sistemini geri yükleme ile ilgili uygulamalar :

1. Windows 10, Başlat → Ayarlar ismine tıklayın.
Windows 10, Başlat, Ayarlar için görsel

Windows 10, Başlat seçenekleri
2. Ayarlar sayfasında iken Güncelleştirme ve Güvenlik ismine tıklayarak açın.
Güncelleştirme ve Güvenlik sayfa seçeneğinin görseli

3. Güncelleştirme ve Güvenlik sayfasında, Kurtarma ismine tıklayarak sağ tarafta Windows 7’ye Geri Dön veya hangi işletim sistemi kullanıyorsanız mevcut işletim sistemini göreceksiniz. Windows 7’ye Geri Dön açıklamasının hemen altında sizi uyaran, 30 günlük süre sonunu belirten iletiyi okuyabilirsiniz. Başlarken isim linkine tıklayarak eski Windows işletim sisteminizi geri yükleyebilirsiniz.
Windows 7’ye Geri Dön sayfa görseli

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.