Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Chrome Tarayıcı Windows XP ve Vista Desteğini Kaldırıyor

Google Chrome tarayıcı, Windows işletim sistemi olan Windows XP ve Windows Vista yazılım desteğini Nisan 2016 tarihinden sonra kaldıracağı...

...
Google Chrome tarayıcı, Windows işletim sistemi olan Windows XP ve Windows Vista yazılım desteğini Nisan 2016 tarihinden sonra kaldıracağını açıkladı. OS 10.6, 10.7 ve 10.8 işletim sistemleri içinde aynı durum yaşanacak. 

Google gelişen teknoloji ve güvenlik sistemlerinin yenilendiği çağımızda yazılım desteğini yitirmiş işletim sistemleri için Chrome web tarayıcı güncelleme desteği, belirlenen süre sonunda kesilecek, ancak! Chrome tarayıcı kullanmaya devam edebilecekler.

Chrome Web tarayıcı yazılım “Mühendislik Direktörü olan Mark Pawliger”, yapmış olduğu açıklamada, eskimiş işletim sistemlerine sahip platformların sistemlerinden kaynaklanan güvenlik güncelleştirmelerini alamadıkları için güvenlik açığı teşkil ettiklerini, bu açıktan dolayıda zararlı yazılım ve virüslere davetiye çıkarılma olasılığının yüksek olduğunu açıkladı.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.