Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Bilgisayar Arızası Sonucu On Günlük Aradan Sonra

Merhaba, Bilgisayarımda çıkan bir arıza nedeni ile 10 günlük mecburi bir aradan sonra yine sizlerle beraberim. Bilgisayarımda sonucunu...

...

Merhaba, Bilgisayarımda çıkan bir arıza nedeni ile 10 günlük mecburi bir aradan sonra yine sizlerle beraberim. Bilgisayarımda sonucunu bildiğim halde, Bios da yaptığım bir deneme sonucu yaklaşık 10 gün bilgisayarsız kaldım. Tabiy ki bu sonuç benim için çok ağır oldu ve bilgisayarımın pert olmasına sebebiyet verdi. Neyse ki uzun bir arayış sonucu, Asus X550JX model, i7 işlemci, 1TB depolama alanı, NIVIDIA GEFORCE GTX 950M özelliklerin de oldukça sağlam ve yeni nesil bir bilgisayar seçip aldım. Çok seçici biri olduğumdan, Bilgisayar seçimimde bana destek veren ve birebir yardımlarını esirgemeyen NetworkDizayn.com sitesinde de birlikte çalışmalarımızı yürüttüğümüz iş arkadaşım ve dostum Fatih KÖRPE beye de çok teşekkür ederim.


Asus X550JX model, i7 işlemci, 1TB depolama alanı, NIVIDIA GEFORCE GTX 950M

En önemli konulardan biri de 10 günlük boşa geçen bu süre içinde yazılarıma yorum yazan, yaş günü kutlaması yapan Sosyal paylaşım sitelerindeki arkadaş ve dostlarıma cevap yazamadım. 

Tüm dost ve arkadaşlarıma en kısa sürede cevap yazarak bu boş geçen süreyi telefi etmesi açısından şimdiden çok çok teşekkür ederim. Tabiy ki insan böyle zamanlarda dostlarını yanında görmek istiyor. Bahsi geçen konu için ayrıca özellikle soru soran arkadaşlarıma da çok çok teşekkür ederim. Hani derler ya “Dostlar kötü günde belli olur” diye, gerçekten de doğru söylenmiş bir söz.

İlkbahar ve yaza giriş yapacağımız bu günlerde, yeni yazılar ve konularda tekrar buluşmak ümidiyle.

Sevgi ve Saygılarımla

Adnan GÜNEY

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.