Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Bedava Site Kur

Bedava Site Kurulmasını teşvik eden sitelerden örnekler.  Bu  yazımızda sizlere acemiliğimin ilk dönemlerinde araştırıp bulduğum  beda...

...

bedava sitem com
Bedava Site Kurulmasını teşvik eden sitelerden örnekler. 
Bu  yazımızda sizlere acemiliğimin ilk dönemlerinde araştırıp bulduğum  bedava kurulan sitelerden birini kısaca tanıtmak istedim.Bu işlem şu anda kullandığım blogger uygulamasına ters gibi gözükebilir ancak, insanlar özgür düşünmeli ve istediklerini seçebilme haklarına sahip olmaları düşüncesi ile yazıma başlamak istedim.
Site bayağı bir aktif çalışma içerisinde.Yalnız bugün kullanılan siteleri aratmayacak nitelikleride var.Tabi eksileride var.Fakat eksileri ve artıları olmayan hiçbir site yok hepsinde mutlaka eksi taraf ve artı taraf var.Tüm uygulamacılar hergün çalışıp daha iyiye götürebilecekleri teknolojileri kullanıyorlar.Kısaca siteden bahsetmek isterim.
Site adı  bedava sitem com linki ile başlamakta.Görüntüleri aşağıda verilmekte.Bu sitede uzantılar tr.gg olarak verilmektedir.

Siteye giriş yapıldığındaki ham bölüm
Bu alanları dolduruyorsunuz.Site dili türkçe.
Siteye giriş
Site destek bölümü görüntüleri
İlgili yardımın alındığı bölüm daha ziyade forum görünümünde bir alan
Bedava sitem com destek
Yönetim panelinden görüntüler
Bu exstraları tıkladığınızda yapılandırmanız gerekiyor.
Bedava sitem com extralar
Başka bir alandaki yönetim bölümü
Bedava sitem com link bilgisi
Forum görüntüsündeki bir destek kısmı 
Bedava sitem com forumlar
Sloganları 3 dk da siteni kur.Evet doğru blogger sitesi de aynı ve çok geliştirilmiş bir alt yapıya sahip site.

Tabi bana sorarsanız blogger (blogspot) sitesi derim.Yazımızın başında bahsettiğim gibi özgür düşünmek gerekiyor.Seçim ve karar sizin.
İlgili baplantıya bedava sitem com  buradan ulaşabilirsiniz.

Blogger sayfamızı ziyaret etmeden geçmeyin.Bu sayfamızda blogger hakkında tüm açıklamalar yapılmıştır.
Bir sonraki yazımda blogger blogspot hakkında uygulamalar olacaktır.Bizi takip etmeyi ihmal etmeyin.
Herkese kolay gelsin...

Benim kurduğum siteden bir görüntü.Zaman buldukca bakıyorum.Çokda geliştirmedim.CSS uygulaması dahi yapabiliyorsunuz.
http://nedengizem.tr.gg/
Nedengizem tr gg

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.