Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Google Chrome 17.0.963.12

                                              Google Chrome 17.0.963.12  TR  Google Chrome minimal tasarımıyla son derece pratik bir ...

...


                                              Google Chrome 17.0.963.12  TR 

Google Chrome minimal tasarımıyla son derece pratik bir alternatif web tarayıcısıdır. İnternet kullanımının yaygınlaşması ve gelişmesiyle birlikte bu alanda en önemli yapılardan olan web tarayıcılarının rekabetine bir yenisini ekleyen internet devi Google programın hızlı, basit ve güvenli yapısını ön plana çıkartıyor.Kendi sitesinden indirebilirsiniz.



 Hepsinden önemlisi hızlı bir tarayıcı kullanın.

Ben deneysel araştırmamı yaptım ve tercihimi chrome de kullandım.Diğer tarayıcılarda dikkat ediyorum hep birbirlerini takip ediyor ve sade bir arayüze geçiyorlar.Bu tamamen sizin özgür seçiminizdir.Ben kendime ait bir fikri paylaştım.Ancak araştırmalarınız hız seviye kontrollerini yapın ve anlayarak tarayıcı değişin.Tarayıcınızda Chrome indir aratarak ulaşabilirsiniz.Hız testlerine ulaşmak için takip edin.
                                                    http://youtu.be/beYPuRN23QM

Platform: Windows Xp / Vista / 7

  • Menüler kısmından Blog ile ilgili tüm yazılar Blog sitesi kurulumu adı altında toplanmıştır.İncelemek isteyebilirsiniz.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.