Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

İçerikleriniz Siz Yokken otomatik yayınlansın

Blogunuzu düşünmeye başlayın! Neler yapmak istiyorsunuz? Neler yazacaksınız? Bu soruların cevapları doğrultusunda yazmaya başlayacağız.Z...

...
Blogunuzu düşünmeye başlayın! Neler yapmak istiyorsunuz? Neler yazacaksınız? Bu soruların cevapları doğrultusunda yazmaya başlayacağız.Zamanla yazdığınız yazılar geçmişe döndüğünüzde sizin için depo oluşturmuş olacak. Örneğin ben birgün işime yarayacak şeyleri seçip yazı olarak yazıyorum. Ardından lazım olduğu zaman google da değil blogumda bir kaç saniyede bulabiliyorum.

6 Makale Önceden Hazırlayın

Blog yazmaya başlamadan veya hali hazırda blog varken yapılacak en güzel şey önceden yazılmış makalelere sahip olmaktır. Yani bir işiniz çıktığında yahut herhangi bir sorunla karşılaştığınızda okuyucularınızı sizden mahrum etmezsiniz. Ayrıca Blogger blogspot içindeki tam bu noktada çok büyük bir öneme sahip oluyor.
Örneğin bu hafta içinde bir haftalığına şehir dışına çıktım. Bu sürede internete girmeniz çok zordu. Sizde taslak makalelerinizi düzenleyip birer ikişer gün arayla yayına soktunuz. Böylelikle blogunuza zaman ayıramamış olsanız bile yazılarım belli periyotlarda yayınlanır. Örneğin 3 yazınızı zamanlayabilirsiniz. Diğer 3 yazı ise taslak olarak kalır. Taslakları istediğiniz zaman diliminde yayınlarsınız. Hem bu arada da diğer makaleleriniz için zaman kazanmış olursunuz.

Peki nasıl yapacaksınız ?

Yazılarınızı yayınlamadan önce sanki taslak hazırlar gibi sonradan gelip yayınlamak istercesine yazılarınızı hazırlayayıp Proğram yap>Tarih ve saat ayarı>tarihi istediğiniz güne, zamanıda istediğiniz saate ayarlayın.Siz olmasanız bile o, saat ve tarihde içeriğiniz yayınlanır.Ne güzel değilmi.Şimdi anlattıklarımı aşağıdaki resimden inceleyerek sizde içeriklerinize zaman ayarlaması yapabilirsiniz.Blog ile ilgili tüm aradıklarınız Blog sitesi kurulumu kategorisindeki yazıda mevcuttur.Bir bloğu sıfırdan kurabilir ve yazı yazmaya başlayacağınız tüm anlatımlar resimli olarak açıklanmıştır.Her türlü sorunuz ve yardım için lütfen (yorum) yazan yere bilgi bırakmanız yeterlidir.Bu bilgi bizim size ulaşmamıza yardımcı olur.

Örneğin aşağıdaki konulardan hemen başlayın sizinde ücretsiz bir blogunuz olsun. Resimlerini, şiirlerinizi, notlarınızı, dünyada güzel gördüğünüz ve paylaşmak istediğiniz her şeyi başlaşın.Unutmayın size ait bir ad, bedava bir host, ve istediğniz şekilde tasarlayacağınız bir site.
Ben Blog için ilk başladığımda bu tür yazılar bulabilseydim. Adamın kapısından ayrılmazdım. Ne yazıkki bana yardım edebilecek yada yardım alabilecek bir arkadaşım olmadı. İnanın bu işin halen anlam ve değerini bilen Kişi sayısı çok değil.

Bu yazdıklarımızdan para mı kazıyoruz hayır. Tamamen bir zevk işi. Düşünün akşama kadar işinizde birçok kişi için yazı yazıyorsunuz. Bir yazı neden sizin için ve size özel olmasın. Bu yazıyı neden dünya ile paylaşmayasınız. İnanın ne kadar zevk alacağınızı ben anlatamam. Deneyin. Beğenmezseniz silin yada iptal edin.Merak etmeyin kimse size neden sildiniz, şu kadar borcunuz var demez. Hayat paylaştıkca değer bulur. Sizinde bir değeriniz ve seveniniz mutlaka vardır. Bu sevgiyi birazda onlarla yazarak paylaşın.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.