Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Ücretsiz Son Sitem (Google Sites)

2 Gündür uğraştığım ama sonunda bir şekle soktuğum son sistemden sizlere bahsetmek isterim.Daha öncede yazımda belirtmiştim. Daha öncede a...

...
Google Sites
2 Gündür uğraştığım ama sonunda bir şekle soktuğum son sistemden sizlere bahsetmek isterim.Daha öncede yazımda belirtmiştim. Daha öncede anlattığım gibi sabır, azim insanı sonuca götürüyor. Dilerseniz anlatmim.Anlatma işini siz inceledikten sonra yapmayı planladım.Hem de rahat rahat detaylara girerim.Şu anda sabahın 06,43 ve başarının nedeni olacak herhalde hiç uykum gelmedi ve zevkle kurdum.
Beğeni ve takdirlerinize sunuyorum. Bir sonraki konumda bahsetmek üzere.

https://sites.google.com/site/guney59paylasim/
Ve yeni eklene sitem

https://sites.google.com/site/adnanguney59/

Resim bayağı büyük.Açılırken biraz bunaltabilir.Şimdilik küçültmeyeceğim.Ama yarın küçük boy haline gelecek haliyle. Bir önceki yazımı inceleyebilirsiniz.Çok daha detaylı anlatım mutlaka yapılacaktır. 
Google Sites Kurulumu (Devam Edecek)

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.