Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

AddThis Share Gadgedini Bloguna Ekle Videolu Anlatım

AddThis Sosyal imleme butonunu Gadged olarak bloguma nasıl eklerim. AddThis Sosyal paylaşım butonunu gadged olarak Blogger blogunuza nas...

...
AddThis Share
AddThis Sosyal imleme butonunu Gadged olarak bloguma nasıl eklerim. AddThis Sosyal paylaşım butonunu gadged olarak Blogger blogunuza nasıl eklemeniz gerektiğini daha önceki yazımızda anlatmıştım. Site, forum, blog sahipleri, kurmuş oldukları sitelerine yazdıkları içeriklerlerden dolayı sadece (Seo) arama motorlarından ziyaretçi almıyorlar.

Sosyal çevrelerin genişlemesi teknolojinin hızla büyümesi nedeni ile güncel hale gelen sosyal imleme servisleri sayesin de bloglarına, sitelerine, daha çok ziyaretçi çekebiliyorlar.

İşte bu noktadan sonra Blogunuza eklediğiniz yazıların içeriklerin bu yazılarınızı okuyan kullanıcılar tarafından sosyal imleme sitelerine paylaşımda bulunmak yazı içeriklerini duyurabilmek için kullanabilecekleri eklentiler ön plana çıkıyor.

Bu imleme servislerinden Add This’de en iyilerinden birisi olarak yerini alıyor.Bu imleme servisleri gibi birçok servislerde mevcut.Teknoloji geliştikçe bu servislere paralel olarak imleme servisleride çoğalıyor. Bu imleme servislerinde üyelik kayıtları yaptıktan sonra blogunuza gadget olarak hemen yükleyebiliyorsunuz.Gadgetin nasıl yüklenmesi gerektiği konusunu günümüz şartlarına uygun olarak bir video yaptım ve size sunuyorum.Gadget kurulumunda sizlere faydalı olmasını dilerim.

Bir sorun yaşarsanız lütfen yorum kısmını kullanınız.Yazılanlardan haberdar olmak için email ile bilgilendir kısmını işaretlemeyi unutmayın. Uygulamayı başlatmak için AddThis sitesine giriş yapıyoruz.

AddThis Sosyal paylaşım Gadget'ini blogunuza nasıl ekleyeceğinizi videomuzda inceleyelim.


28 yorum

  1. Teşekkürler...
    Tamamdır butonları ekledim çok güzel anlatım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Tuba Tb
      Teşekkürler bayağı hızlısınız kutlarım.Orda yapılacak bir konu daha var.
      Blog ayarlarına girin Yerleşim > Blog kayıtları > Paylaşım düğmelerini göster seçeneğini kaldırın. Artık paylaşım sekmeleriniz var çift olması blogunuzu ağırlaştırır.
      Diğer konular
      1. Üsteki anketi sağ ortaları alın
      2. Facebook sayfasını en başa taşıyın
      3. Altına Bu blogda ara taşıyın
      4. İzliyiciler gadgetini ekleyin
      5. Google Follows g+1 paylaşım ekleyin
      Devam edecek bunları tamamlayın.Görüşmek üzere.Nerdeyse blogu bitireceksiniz.

      Sil
    2. Asıl ben teşekkür ederim :)
      Bir an önce tamamlamak ve paylaşımlarımı arttırmak istiyorum elimden geldiğince hızlı yapmaya çalışıyorum.Hepsini yaptım sanırım.Eksiklerimi yanlışlarımı belirtirseniz tekrar memnun olurum ama 1. Üsteki anketi sağ ortaları alın ( açıkçası nasıl olacağını anlamadım ?)

      Sil
    3. @Tuba Tb
      Hanım ;
      Rica ederim azim ve hırsla çalışıyorsunuz.
      Anket kulagından tutun sağ tarafa ortaya doğru hetirin ve bırakın.Taşı sürükle bırak mantığı.
      Bir konu daha en altta ki ana sayfayı anketin olduğu kısma taşıyın.
      Etket dediğimiz kategorileride sağ tarafda uygun bir yere alınız.
      Görüşmek üzere.

      Sil
    4. yalnış bişeyler yapıyorum snırım..
      http://g1303.hizliresim.com/17/8/kvb8z.png

      Sil
    5. 5. Google Follows g+1 paylaşım ekleyin bunlardan hangisi?bu konudakini http://guney59.blogspot.com/2012/05/google-paylas-butonunu-bloga-nasl.html yapmaya çalışıyorum ama olmuyor

      http://g1303.hizliresim.com/17/8/kvb83.png

      http://g1303.hizliresim.com/17/8/kvb8m.png

      Sil
    6. @Tuba Tb
      Hanım bu gadgetin trua yani etkin olmayan kullanım anlamına gelen yazının aktif olduğu anlama geliyor.Bunu verdiğim linki inceleyin trua yazısı false olduğunda çalışacaktır.
      http://guney59.blogspot.com/2012/05/attribution-gadgetini-etkinlestir.html

      Sil
    7. @Tuba Tb
      Hanım g+1 paylaşım iconunun görülmesi için addthis paylaşımının sisizn belirleyeceğiniz iconlara göre yapılanması gerekli bu linkten bakın lütfen
      http://guney59.blogspot.com/2012/12/addthis-paylasm-buton-ayarlar.html
      Takipci listesi gizli olan da google hesaplarınızda herkese açık olarak ayar yaparsanız görsel açılacaktır.

      Sil
    8. 1.f ve 1,g deki mesajlarınıdaki anlattıklarınızın hepsini yaptım ama şu buton g+1 aktif olmuyor başka bir blogdan aldığım rsmi ekleyim http://a1303.hizliresim.com/17/8/kvl1x.png bu şekilde olsun istiyorum..

      false olarak değiştirdim http://a1303.hizliresim.com/17/8/kvl5y.png
      ama bir değişiklik olmadı taşıyorum ama bölünmüyor en üstteki anketin olduğu gadget yada atıf ın olduğu bütün olrak gösteriyorsa bütün olarak kalıyor

      Sil
    9. @Tuba Tb
      G+1 addthis paylaşımlarında yok. O kod sonradan ilave edilen bir kod.+ işaretine mausu yanaştırdığınızda ayar yaptı ise G+1 iconu çıkar.
      false yaptığınız halde gadgeti taşıyamıyormusunuz.
      Kolay gadgeti silin önce sonra kodu tekrar alın kenar çubuğuna gadgeti sürükleyin ve yapıştırın.Üst kısımdan kurtulmuş olursunuz. Bir deneyin. Olmazsa tekrar görüşelim.False yaptığınız halde taşınmaması mümkün değil.Gerekirse tekrar deneyin.Bölünmeden anlatmak istediğinizi tam anlayamadım.Bölünme nedir ?

      Sil
    10. o butonu üste taşıyabiliyorum kabul ediyor şimdi yaptığım gibi yanada taşıyorum ancak bu şekilde sıralnmıyor http://a1303.hizliresim.com/17/8/kvl1x.png
      neyse böyle kalsın zorlamıyayım sonuçta üstte buton var..bölünmeden kastım anket varken 1.a daki mesajınızda üstteki anketi sağ ortaları alın demiştiniz onu kasteddim yanlış anlamıdıysam bunu yapamıyorum http://d1303.hizliresim.com/17/8/kvt7w.png

      Sil
    11. @Tuba Tb
      Hanım g+1 yukarı almıssınız güzel olmuş. Paylaşımda olması o kadar ömenli değil.Gösterdiğiniz kısım bölünmüyor.Siz anket gadgetini köşeye alacaksınız sağ tarafa.Sağ tarafda açacağınız gadget içine yeniden kod koyacaksınız naket kodunu o zaman olacak.

      Sil
  2. tamam anladım teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Tuba Tb
      Hanım gerçekten takdir ettim sizi.Bu hırs ve azimle 6 ayda yapacağınız işi bitirdiniz. Blogumda logo var blogunuza bana destek için gadget olarak koyarmısınız.

      Sil
    2. Ben çok teşekkür ederim size ilgilendiğiniz için :)
      İnşaallah güzel bir blog olur :)Tabiki de eklerim gadgeti...

      Sil
    3. @Tuba Tb
      Hanım şu anda blogunuzu inceliyordum.Sol tarafada köşe açmıssınız daha iyi ve zengin görünür.Yazıları küçültmüssünüz sizcede güzel olmadımı ? Yayın ayarlarından yayın sayısını 5 yapın.Yazılarınızda kesme kullanmadığınızdan çok uzun gözüküyor. Sekme arka plan renginide değişebilirsiniz.Yada fazla yormayın kendiniz devam ederiz.Logom için size link verim bu blogda koyamıyorum, malum dianmik blog klasik bloguma ancak koyabiliyorum. Link bu logoda türkiye haritalo olan guney59 yazılı.Tekrar bende teşekkür ederim. Yorulmak ne demek sizin blogunuz güzel oldukca ben gurur duyuyorum inanın.
      Linki verim :
      Sağ üstte olan,
      http://adnanguney.blogspot.com/
      Blog kuran arkadaşlarınıza da önerirsenin memnun olurum.Görüşmek üzere.

      Sil
    4. Çok teşekkürler hepsini uyguladım :)
      Kesme yide sonraki yazılarımda kullanacağım...
      Küçük yazılar tercihim seviyorum ama bir az acaba dedim görmek seçkin olunca daha iyi olur mu okuyucular açısından diye düşündüm ama böylesi daha güzel :)

      Sil
    5. @Tuba Tb
      Hanım bende teşekkür ederim.Şimdi yazdığığı yorumlarda kesin uygulayın.bakın dikkat edin sizin adınızı nasıl yazdım. @ den sonra isim.Sizde aynısını uygulayın.Diğer bir konu yorumları cevaplarken yazıalan yorumun altındaki yanıtlayı kullanmayı unutmayın.Bir atta yorum kısmına yazarsanız siz yorumlamış sayılırsınız.Logoyu gördüm.Çok güzel olmuç İnanmayacaksınız ama bende temamı sizinki gibi yaptım ve güzel de oldu.Bazen bir bayanın ışık tutması çok güzeldir.Bu arada Dünya kadınlar gününüzü kutlarım.Geç yazdım kusura bakmayın lütfen.

      Sil
    6. bilgilendirmeleriniz doğrultusunda hepsini uyguluyorum ve uygulayacağım kesinlikle.Blogunuza
      baktım güzel olmuş:) Geç yazmanız mühim değil bende geç yazdım şimdi.ne yapacağımı şaşırmış bir vaziyetteydim dün Çok teşekkür ederim :)Her gün kadınların günü olması dileği ile...

      Sil
    7. @Tuba Tb
      Hanım çok güzel olmuş.Etiketleri farklı bir alana almıssınız ama oda güzel olmuş.O etiketler kısmı sol alttaki içindi ama bir farklılık yaparak değişim sağlamıssınız.Güzel olmuş.Neden ne oldu ? Yapacağınızı şaırmanıza neden olan konu nedir ?

      Sil
    8. Teşekkürler...yaptım bugün sabah aklımdakilerin hepsini :) etiketler ve bir kaç bişey vardı sanırım oldun bundan sonra artık gerekli olanları yavaş yavaş eklerim eksik mutlaka vardır tabi görsel olarak içime sindi şu anki durum :)

      Sil
    9. @Tuba Tb
      Hanım eksik bitmez.Çok güzel bir nlog oldu. Linkwithin benzer yazılarıda ekleyin.Blog yazılarımın altında çıkıyor.5 yazı resimli yan yana.Sayfa yukarı bağlantısı, beğendiğiniz blogları gibi eklentileride yavaş yvaş yapabileceksiniz eminim.Problem olduğunda ilgili yazı altından görüşelim.Tekrar kolay gelsin diyorum.

      Sil
    10. Linkwithin ,Sayfa yukarı bağlantısı da tamamladım Çok teşekkürler

      Sil
    11. @Tuba Tb
      Hanım ; Çok güzel olmuş.Ana sayfa yazılarını yatay biraz daha ince yapabilirsiniz.Font değişimi ile uygun olanı tespit edin.Kolay gelsin.

      Sil
    12. Tamamdır.Teşekkürler

      Sil
    13. @Tuba Tb
      Tamam şimdi ana sayfa tam oturdu.Aşağı kaymadı.İnceliğide güzel oldu.Yorum için teşekküre derim.Kolay gelsin.

      Sil
  3. bu kadar basıt olcanı sanmıyordum çok guzel anlatmısınız adnan bey ellerınıze saglık

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.