Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Blogger Templates

Blogger Templates  BlueCircle Nasıl Yüklenir Blogger ile blog nasıl kurulur ? Yapılacak işlemler nelerdir, ile ilgili yazımda ilk b...

...
 BlueCircle Blogger Şablonu

Blogger Templates BlueCircle Nasıl Yüklenir

Blogger ile blog nasıl kurulur ? Yapılacak işlemler nelerdir, ile ilgili yazımda ilk başlayanlar için blogger ile blog kurulumunu anlatmıştım.Şimdide kurduğunuz blog şablonundan sıkıldınız ve farklı bir şablon kullanmak istiyorsunuz. Acaba kurduğum blog temasından dolayı dil sorunu yaşarmıyım, gadgetleri nasıl tekrar yapmam lazım ? “ Off hep sıkıntı bu işler “ gibi düşünebilirsiniz. İşte bu sorunlara cevap verecek bu yazımı okuyarak çok rahat ve zevk alabileceğiniz bir tema üzerinde çalıştım ve diğer Blog Adnan bloguma kurdum.

Yaklaşık 5 tema üzerinde yaptığım çalışma sonucunda en verimli, kusursuz kurduğum  BlueCircle adındaki temayı size rahatlıkla önerebilirim.

  • Sağ kenar (sidebar) çubuğu ile İki sütun
  • Hazırlayacağınız gadgetlere, üst kısımda dikdörtgen şeklinde yazdığınız yazılar otomatik oluşturuluyor.Gözede çok güzel gözüküyor.
  • Üst menü barda mavi bir şerit ve sayfayı sarmış şık bir görünümde
  • Blogunuzun Ana sayfası üst kısımda gri tonda bir renkte
  • İkinci bir menü alanı mavi olan şerit ancak ben kullanmıyorum.Siz isterseniz yapılandırabilirsiniz. Ben bu konuda bir çalışma sergilemedim.Sade olması tercihim.
Hadi şablonu blogunuza nasıl yükleyeceğimizi inceleyelim.
İlk olarak deluxetemplates sitesine giderek şablona bir bakın hoşunuza gidecekmi ? Beğenirseniz nasıl yükleneceği konusunda yazımı okumaya devam edebilirsiniz.
Şablonu incelediniz mi ? Hoşunuza gittimi ? Haydi hemen kolları sıvayalım ve şablonu nasıl kurmamız gerektiğine bakalım.

1. deluxetemplates.net sitesindeki şablona gidin
2. Önizleme yapın ve alt kısımdaki özellikleri okuyun.
3. Şablon ücretsizdir. Ancak bu tür ücretsiz verilen şablonlar lisanslandığından blogunuzda en alt kısımda bağlantı linkleri verirler.Bu linkleri kaldırmamanız gerekmektedir.

Bırakın versinler bu kadar da hakları olsun diymi. Veya satın alarak linkleri de kaldırabilirsiniz.Ama bu yolu seçmeyeceğinizi biliyorum.Bence bir zararı yok.
Devam ediyoruz.Sıkıldınız mı ?
4. Blogunuzun yedeğini önce alıyorsunuz. Bu arada blogunuzu iki şekilde yedekleme yapabilecinizi anlatan yazımı da okumanızı öneririm.
5. Siteden şimdi indir (2310) no’lu dosyayı indirin Winzip ile sıkıştırılmış dosya hemen iner.
6. Masa üstüne zipten dosyayı çıkarın. İndirdiğiniz dosyayı açın ve dosyanın içindeki XML uzantılı dosya sizin yükleyeceğiniz dosyadır.
Aşağıdaki adımları takip ederek basit bir şekilde yeni temanızı yükleyebilirsiniz.
1.Adım : ilk olarak Blogger hesabınıza giriş için Tasarım butonuna tıklayın.

2.Adım :
Madde imi 1 : Tam şablonu indir tıklayın, şablonunuzun yedeğini masa üstüne indirin
Madde imi 2 : Yükleyeceğiniz BlueCircle dosyanızı açın ve XML uzantılı dosyaya tıklayın
Madde imi 3 : Yükleye tıklayın
Artık yeni şablonunuz yüklenti. Blogunuza şablon yükleme bu şekilde ve basittir.
Takıldığınız yerler olursa lütfen sormaktan çekinmeyin.


                                       Şablon yedekle geri yükle

Yedekle Geri Yükle resmi

xml uzantılı şablon
Yüklenecek XML dosya görüntüsü
Şablon Özellikleri :
  • Sağ kenar (sidebar) çubuğu ile İki sütun
  • Hazırlayacağınız gadgetlere, üst kısımda dikdörtgen şeklinde yazdığınız yazılar otomatik oluşturuluyor.Gözede çok güzel gözüküyor.
  • Üst menü barda mavi bir şerit ve sayfayı sarmış şık bir görünümde
  • Blogunuzun An sayfası üst kısımda gri tonda bir renkte
  • İkinci bir menü alanı mavi olan şerit ancak ben kullanmıyorum.Siz isterseniz yapılandırabilirsiniz. Ben bu konuda bir çalışma sergilemedim.Sade olması tercihim.
3.Adım : Yükleme kısa zamanda tamamlanacaktır.Yükleme anında “ yeni şablonunuz şu widgetleri içermiyor” yazısı çıkarsa WIDGET’LARI SİL butonuna basın ve devam edin.Şablonunuzu yüklediniz, yukarıdan blogu görüntüleye tıklayın.Daha önceden yüklediğiniz gadgetlerde bir problem olursa, sorun değil, kaldırın ve tekrar yüklemeye çalışın. Gadgetlerin sıralamasını yapın.Yeni gadgedleri ekleyin.Gadgetlerinizi kaldıramazsanız, problem yaşarsanız blogger gadgetleri neden çalışmıyor başlıklı yazımı okuyabilir videoyu izleyerek çözebilirsiniz.


Çalışmayan gadgetler görseli
Çalışmayan gadgetler görseli

6 yorum

  1. hocam tema çok güzel miş eline sağlık :)fakat ben wordpresse geçtim wp. de bukadar çeşit yok. güzellerini de parayla satıyorlar bu konuda blogger en iyisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkür ederim cartoons, wordpress olarakda blog açtım, artıları var ama çok kısıtlı.Yani belli bir süre sonra satın alman gerek.Ücretsiz wordpress şablonları da kısıtlı zaten.Birde teamayı özgür değişemiyorsunuz.Bu nedenle wordpress hiç sıcak bakmıyorum.Ama takip ediyorum.

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu arada yanıtla sekmemde bir sıkıntı var çözmem lazım.Temayı sabah yükledim.Yeni ham henüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sekme ve yazım hatası çözülmüştür.Tema hakkında bilgi verilecek.Temanın hemen alt kısmında açıklama yapılacaktır.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.