Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Dinamik Blog Yönetim İconları Gözükmüyor Çözümü

Dinamik bloglarınızda yönetim  iconları gözükmüyor çözümü  nedir Blogger bloglarınızda şablon olarak dinamik görünüm kullanıyorsunuz...

...
Edit gbar iconlar gözükmüyor


Dinamik bloglarınızda yönetim  iconları gözükmüyor çözümü  nedir

Blogger bloglarınızda şablon olarak dinamik görünüm kullanıyorsunuz, blogunuzun yönetim sayfa giriş ve yeni yazı iconlarını göremiyorsanız, yazımızı okumaya devam edebilirsiniz.
Blogger hataları ve çözümleri ile ilgili daha önce yazdığım bir yazımda bu konuya kısaca değinmiştim.
Blogger geliştiricileri (Developers) çalışmalarına

devam ettiğinden, bloglarımızda bazen böyle sorunlar yaşamamız çok doğal.
Peki ne yapacağız ? Yazı yazmak için dön geri tekrar giriş yap gibi bir uygulamamı uygulayacağız ? Sorumuzun cevabı tabiyki hayır.
Bende böyle bir konu yaşadığımda uyguladığım bir konuyu sizlerle paylaşmak istedim. Şimdi bu konuyu inceleyelim.



Edit gbar iconlar gözükmüyor


1.Blogunuzda hazırladığınız herhangi bir sayfanın sol kenarına ;
HOME” yada “Giriş” bir kelime yazın.
Örnek : Home
Aşağıdaki linki kopyalayarak Home yazısına link verin
http://draft.blogger.com/home

Bir yazıya yada resime link verme ile ilgili açıklamaları buradan okuyabilirisiniz.
Yapamazsanız yukarıdaki “Home” yazısını kopyalayarak sayfanıza yapıştırın.
Blogunuzu açamadığınızda sayfanıza, giriş yapıp bu kelimeye tıklayarak yönetim paneline giriş yapabilirsiniz.
Aynı işlemi “Giriş” kelimesini yazarak da yapmanız mümkün.Örnekleri kendiniz çoğaltabilirsiniz.
2. Yukarıda 1. adımda anlattığım şekilde bir resimede bağlantı verebilirsiniz.
Örnek resim :

    
Home : Resime tıkla ⇒ Bağlantıya yazan yere  tıkla ⇒ “http://draft.blogger.com/homebu link bağlantısını ilişkilendir.
Evet arkadaşlar yapacağımız işlemler bu kadar.Konuda anlayamadığınız bir kısım olduğunda, herzaman ki gibi ne yapıyoruz.
a. Yorumları kullanıyoruz
b. Yorumların yanındaki e-posta ile bilgilendir kısmını işaretliyoruz. Neden bu işareti koyuyoruz.Yazar tarafından sizin tarafınızdam yapılan yoruma, cevap verildiğinde size verilen cevabın e-maille dönebilmesi için.
c. Birçok arkadaşımız yazdıkları yorumlarda, neden geri dönüp de yorumum cevaplanmadı diye kızmasının nedeni budur.
Artık teknolojiyi hepimizin takip etmesi ve uygulaması gerekmekte.
Konu talep gelmesi durumunda videolu anlatım yapılacaktır.
Söz sizin.


Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.