Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Dinamik Blogger Forum Nasıl Oluşturulur

Dinamik Blogger bloglarınızda forum nasıl oluşturulur? Dinamik Blogger, Google Gruplara katılarak Forum oluşturabilirsiniz. Google gruplar...

...
Forum
Dinamik Blogger bloglarınızda forum nasıl oluşturulur? Dinamik Blogger, Google Gruplara katılarak Forum oluşturabilirsiniz. Google gruplara kayıt işlemini tamamladıktan sonra size verilecek iframe kodunu sayfanıza gömerek bu işlemin nasıl yapılacağını inceleyelim. Önemli not: Klasik bloglara Forum sayfası farklı şekillerde gömülür. Biz ilk olarak dinamik blog da forum sayfasının nasıl yapıldığını inceleyeceğiz.

YAPILACAK İŞLEMLER

Google Gruplara giriş yapıyoruz
Yeni Grup tıklayın
Grup bilgileriniz yazın (Dil, açıklama, grup türü vs.)
Grubu kaydet tıklayın
Google Gruplar
Grub ayarlarına gidiyoruz . (Sağ tarafda dişliye tıklayın)
Grub ayarları
Sayfanın alt kısmındaki iframe kodunu kopyalayın.
Grup iframe kodu

SON OLARAK YAPACAĞINIZ İŞLEMLER

Blogger kontrol paneli ⇒ Sayfalar ⇒ Yeni Sayfa (Boş Sayfa) açın. HTML'e tıklayın ve iframe kodunu yapıştırarak kaydedin. Sayfa olarak kaydettiniz. Ancak sayfa ana sayfanızda görülmeyecektir. Küçük bir değişiklik yapacağız. Dinamik blogger da yaptığımız bu işlemi sidebar da yani sağ tarafda açılır menüde göstereceğiz. Yaptığımız işlem yönetim panelimizde sayfalar kısmında kayıtlı olarak duracak. Bizde biraz kurnazlık yapıp Forum bilgilerimizi yan tarafta sidebarda göstereceğiz. Hazırladığınız Forum sayfasını tıklayın ve tarayıcınızda açın. Biraz sonra tarayıcımızdaki adres linki bize lazım olacak.
Blogger yerleşim ==> Gadget ekle ==> Bağlantı listesine tıklayın
Yeni site URL'si kısmına biraz önce sayfayı açmanızı belirtmiştim. Tarayıcınızdaki o sayfanın URL adres linkini kopyalayın. Alacağınız adres linki şuna benzer ;
http://guney59.blogspot.com/p/forum.html
URL kısmına yapıştırın.
Yeni site adı kısmına da : "Forum" yazın ve ekleyin, kaydedin.
Sonuç aşağıdaki şekilde görülecektir.
Dinamik Blogger Forum Kategorisi

6 yorum

  1. oluşturdum teşekkür ederim grubuma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Mustafa dertli;
      Bey oluşturmanıza sevindim.hayırlı olsun.işallah uğrarım tabiy ki.

      Sil
    2. Ayrıca blogbirikim sayfamada beklerim ve sizinde bir sayfa açmanızı tavsiye ederim. çünkü sayfayı açtığımdan itibaren yayınlarımı yayınlayacak yeni gruplar buldum bu grupları sadece sayfalar ekleyebiliyor ve ziyaretçi sayımda arttı yeni yazı yazdığım günler 400 civarı tıklanma oluyor.

      Sil
    3. Mustafa bey menüde forum ismi var.8 senedir bende vardı zaten.Anacak farklı konular içeriyordu.Hesini yeniledim tek blog ile entegre ettim.

      Sil
  2. Üyeliğinizi kabul ettim. onaylandı değil mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Mustafa dertli;
      Evet kabul edildi.teşekkür ederim.Birde yazı ekledim ve not bıraktım.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.