Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Google'da kolayca Yazılım Anahtarı Nasıl Bulunur

İnternette sörf yaparken ilginç bir konu okudum. Hepimiz zaman zaman herhangi bir yazılım için bir anahtar ararız. İşte herhangi bir yazıl...

...
Anahtar
İnternette sörf yaparken ilginç bir konu okudum. Hepimiz zaman zaman herhangi bir yazılım için bir anahtar ararız. İşte herhangi bir yazılım için böyle bir anahtarı bulmak istiyorsanız yapılması gereken basit adımları takip ederek uygulamayı başlatabilirsiniz. Konunun gerçekliliğini denemek için beğendiğim herhangi bir yazılımı aradım, indirdim ve kurdum. Sonuç Başarılı oldu. Sizde bu tür konularla ilgileniyorsanız, yazının devamını okuyabilirsiniz.
Yapılacak işlem :
Google aramaya gidiyoruz.
Arama çubuğuna sadece “Yazılımın adı” 94fbr yazıyoruz ve arattırıyoruz.
Örnek : “Yazılım adı” 94fbr artık yazılım anahtarını karşınızda
Google arama

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.