Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Sidebardan Ana Sayfaya Geçiş Bağlantısı

Dinamik bloglarınızda “Sidebar” kenar çubuğunuzda yapacağınız bir bağlantı ile Ana Sayfaya geçebileceğiniz gibi, Yeni bir Kayıt sayfasına ...

...
Sidebarda  Bağlantı oluştur
Dinamik bloglarınızda “Sidebar” kenar çubuğunuzda yapacağınız bir bağlantı ile Ana Sayfaya geçebileceğiniz gibi, Yeni bir Kayıt sayfasına da ulaşabilirsiniz. Yönetim iconları gözükmüyor çözümü başlıklı yazımda farklı bir uygulamadan bahsetmiştim. Şu anda yapacağımız işlemde, diğer yazımızla aşağı yukarı aynı görevi yapmakta. Tek fark “header” başlık kısmında bir menü başlığına yerleştirdiğimiz kelimeye verdiğimiz bağlantıyı, aynı uygulama şekli ile “sidebar” kenar çubuğumuz da açılır menülerimize vereceğimiz bağlantıdan ibaret.

Ana Sayfaya Geçiş Bağlantısı Nasıl yapılır?

Adım 1: Tasarım ⇒ Yerleşim ⇒ Bağlantı Listesi Gadgeti aç
Yeni site URL’si’ ne yazılacak bağlantı : https://www.blogger.com/home
Yeni site adı : Ana Sayfaya Git
Bu bağlantıya tıklandığında blogunuzun yönetim alanına gidersiniz.
Bağlantı Listesi
Adım 2: Yeni site URL’si’ ne yazılacak bağlantı : https://www.blogger.com/home/blogger.g?blogID=1100871825544933792#editor/src=header
Bu bağlantı bana ait olduğundan siz giriş yapamazsınız. Size ait olacak, bu bağlantıyı nereden alacaksınız. Yönetim paneline girin blog adınızın yanındaki kalem “yeni kayıt oluştur” üzerine mausu tutun ve sağ Clik, bağlantı adresiniz kopyaladıktan sonra “Yeni site URL’si’ ne “ yapıştır.
Yeni site adı : Yeni Kayıt Aç
Yukarıda anlatılan işlemleri yaparak yönetim paneline ulaşabilirsiniz.
Bu işlemler Dinamik bloglarınız da yönetim alanına gitmek için tıkladığınız iconların kaybolduğunda kullanabileceğiniz gibi farklı uygulamalarınız içinde kullanabileceğiniz düşünülerek anlatılmıştır.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.