Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

2012 Blogger Ücretsiz En İyi Şablonları

Fleksör Dergi - Pro Blogger Şablon Blogger Bloglar için seçtiğim 2012 yılına ait en iyi ücretsiz şablonlardan  birkaç örnek. Fleksör...

...
1.Pro Blogger Şablon
Blogger Bloglar için seçtiğim 2012 yılına ait en iyi ücretsiz şablonlardan 
birkaç örnek. Fleksör Magazine, İki Sütunlu devamını oku özellikli. Çoklu sekmeli Witget görünümü, kenar çubuğunda 125x125 banner reklam bölümü, içerik navigasyonlu dergi sitili şablon.
Gadget Web iki sütun, içerik navigasyonlu, Slayt gösterili, alt 3 sütunlu 
Teknoloji Blogger Şablonunu videolu anlatımla inceleyebilirsiniz.
2.Teknoloji Blogger Şablon
Kırmızı Dergi tasarımlı, Üç Sütun Blogger Şablon, İki Sağ Kenar Çubuğu .
Nivo mesajları kaydırıcıyı ve görüntülü slideshow.
3.Üç Sütun Dergi Template
Lightin minimal tasarım, İki Sütun, 468x60 banner, slayt gösterisi, 
sidebar sosyal subscribe gadget'ler, üç sütun alt gadget.
4.Minimal Tasarım Blogger Şablon

13 yorum

  1. Basit Kırmızı - Üç Sütun Dergi Template bunu nasıl yapıcaz


    http://kalbegelenhuzur.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gün doguşu Merhaba;
      Emre Bey di herhalde. Basit kısmızı yazan kısımdaki linke tıkladığınızda açılan sayfada videolu anlatım ve kurulum mevcut.Adımları izleyerek ve uygulayarak kurabilirsiniz.

      Sil
  2. üstad ben eski arayüzdeki şablonları arıyorum ama sanırım blogger o kapıyı tamamen kapatmış.doğru muyum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @r.; Eski arayüz ile birlikte çok şey yok artık.Sağ tarafda Wordpress, dark şablonları görebileceğiniz kategoriyi açın şablona tıklayın.Siyah temalardan birini seçebilirsiniz.Örnek benim test blog şablonu Awesome http://guney3.blogspot.com/

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Hocam şablonu değiştirdiğim de, ki değiştirmeyi düşünmüyorum dinamic görünümler çok iyi, sorum şu; hlmail kodları galiba şablon değiştimi siliniyor. yani bizim yüklediklerimiz. Bunun sebebini bilmek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sami eski
      Şablon dğişiminde tüm CSS kodları silinir.Bazı gadget kodleıda CSS ile ilgili ise çalışmaz.Dinamik blogdan bende vazgeçemiyorum.Kullanımı kolay, hızlı. Belki istediğimiz bazı gadgetleri koyamıyoruz facebook iframe kodlu sayfa gadgeti gibi ama onun yerine bağlantı koyabiliriz. Mesala benim blogdaki takip et bağlantısı gibi.Resim olmasa ne olur.İşin hava kısmı olacak ya !Sizin zaten tedekleriniz var tedariklisiniz.Sorun olmaz.

      Sil
    2. Hocam şöyle sormak istiyorum meta etiketi gibi etiketleri bilyorsunuz head'ın altına veya sonun daki head'nı üstüne yapıştırıyoruz gibi.Sanrım bu yapıştırılan meta etiketleri de siliniyor.Yani yukar daki cevabınzdan şimdiki sorudğum sorunun cevabı olarak kabul etmeli miyim?

      Sil
    3. @sami eski
      Bey evet haklısınız.Ancak dinamik bloglarda eklemeniz gerekmiyor.Gerçi klasiklerde de aynı.Blog başlık ve yazı editör kısmıda etiket,balog açıklaması hepsi meta etiketi görevi görür.Bu alanları iyi yapılandırmak gerekir.Robotlar da zaten bu kısımları okurlar.Eskiden bu alanlar kısıtlıydı.Şimdi aktif.Hiç eklemeseniz bile yeterli.Bende yok mesala.Gerek duymuyorum.Ayarları tam yaptınız mı metaların hepsi eklenmiş olyor.

      Sil
    4. Hocam anladım.

      Sil
    5. @sami eski
      Bey tamam.Sorun oldumu görüşürüz.Teşekkür ederim.

      Sil
  5. Merhaba
    Benim yapamadığım şey örneği şu kırmızı temada Music news teknoloji gibi bölümler var. Ben bu şablonu bloğuma attığımda o alanları kullanamıyorum ana sayfama yönlendiriyor.Bunun için ne yapmam gerek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Ismailcan türe Bey,

      Şablonun altında yardım dosyası mevcut. >> Şablon Yardımı Ve Kurulum burdan faydalanabilirsiniz.
      Ayrıca şu linklerde fikir verebilir.
      1. http://guney59.blogspot.com/2013/10/blog-ozel-tema-sablonuna-slayt-resmi.html
      2. http://guney59.blogspot.com/2013/10/blogger-ozel-tema-sablonunu.html

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.