Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Özel Kategori Widgetini Bloguna Ekle

Blogger bloglarınızda Popüler Yayınlar, görünümünde istediginiz Kategoriyi RSS akışınızdan çekebilen bu Widget eklentisi ile, Kenar da...

...
Blogger bloglarınızda Popüler Yayınlar, görünümünde istediginiz Kategoriyi RSS akışınızdan çekebilen bu Widget eklentisi ile, Kenar da yazilarinizi istediginiz sayıda gösterebilirsiniz. Farklı bir kategori yazarak, o kategori Altındaki Tüm yazilarinizi listelemeniz mumkun. Bu Widget Ile Başka Neler goruluyor, Yazı Sayısı, yazı resim BOYUTU, ziyaretinde yazıda devamını oku , yorum Sayısı, tarih bilgilerini Görebilme Sansina sahipsiniz. Blogunuzda İSTERSENİZ Sidebarda 3 Değişik kategorinize 5 reklam. yazı ataması yaparak 15 reklam yazı çeşiti kurabilirsiniz. Tek yapmanız Gereken Linkdeki kategori bağlantısını Değiştirmek ziyaretinde Ayrı Bir gadgete kopyalamak.Uzun zamandir but? Bir kod araştırmasını yapıyorum. Portekizli Bir ​​Blogcu arkadaşımızın Uygulamaya Aldığı bu Widget hoşuma gitti. CSS kodlama Ile yapılmış.Yazar arkadaşımızın ifadesine Göre bu kodu yazan kisi Halen, bulunmuş degil. Kendisi de onu arıyor. Ben de denemek Witget'i yapılandırdım ziyaretinde sizlerinde hoşuna gidebileceğini düşünerek yayınlamaya Karar Verdim tıklayın. Konu Hakkında olumlu, OLUMSUZ yorumlarınızı belirtirseniz menun olurum.Hemen konumuza geçelim.

Google Sites Kategoriler
Blogunuza nasıl ekleyeceksiniz.
1. Blogger blogunuza giriş . Yapın
2.Yerleşim ⇒ Gadget Ekle Açın HTML / JavaScript Gadgeti ⇒
3.Aşağıdaki kodu yapıştırın İçindeki Bilgileri arzu ettiğiniz Gibi değiştirin Ettik.
4.Kaydedin
Kod İçerisindeki mavi Ile reklendirilmiş Alanları değiştirin.
var numposts 5 =: Yazı adedini belirler
Kendi Blog URL'nizi Girin: http://adnanguney.blogspot.com
var NUMCHARS = 85: Yazı alanındaki harf Sayısını belirler
Google Sites Kurulumu: Kategori etiketinizi Girin (Kendi etiketiniz olacak)
. (Uyumlu olmasina dikkat edin)
Devamı:. İstediğinizi yazabilirsiniz . Kısa Olması Gerekir
Konu Hakkında Bir yorum yapıldı yapıldı yaparak düşündüklerinizi belirtin.
Kodları indirme linki : Box

53 yorum

  1. teşekkürler iyi günler başarılar..

    YanıtlaSil
  2. @ibrahim akkaya Bey;
    Ben de teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar Adnan Bey,

    Bu eklenti dikkatimi çekti ve blog sayfamda denedim çalışmadı. Google sites kurulumu: etiket girin, burası olmadı herhalde. HTML kodu içinde burası ? işareti ile bitiyor. Buraya bir kategori yazdım, yine olmadı.

    Paylaşım için teşekkürlerimi sunarım.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Recep Altun Bey ; Merhaba Yorum ve uyarı için teşekkür ederim.Kodlarda problem yok. Test blogumda tekrar denedim.Büyük bir ihtimalle yaptığınız eksikleri anlati size.
      1.Kodu tam olarak kopyalıyoruz
      2.HTML/JavaScrip gadgetinde zengin metin olarak yapıştırıyoruz.
      3.Yapıştırdığımız kodun için de size aiy bilgileri değiştiriyorsunuz.
      4.Önemli HTML oluştura tıklamıyorsunuz.CSS kodlarında oluşturma işlemi kodu döndürür.
      5.Kategori niteliğindeki etiketinizin harf karakter formunu aynı şekilde yapıştırmanız gerekli.
      Örnek : yazıdaki : Google Sites Kurulumu etiketinde büyük küçük harf farklılıkları olmaması gerekiyor.
      6.Gadgete Kategori başlığını verebilirsiniz.
      7.Zengin metin biçiminde (HTML oluştur tıklamadan gadgetinizi kaydediyorsunuz.
      Hepsi bu kadar.Problem yaşarsanız görüşelim.
      Kodun en güzel tarafı hangi etiketiniz, kategoriniz olursa olsun Popüler yazı görselinde dah fazla görünüme sahip olarak işlev görmesi.Uygulamayı bitirdiğinizde doslarınıza bu konudan bahsederseniz.Onlarda yararlanabilirler.
      Saygı ve sevgilerimle.

      Sil
    2. @Recep Altun Bey ;Kodu tekrar ekledim. http://guneytes1.blogspot.com/ tes blogumdan inceleyebilirsiniz.
      Sevgilerimle..

      Sil
  4. Merhabalar Adnan Bey,

    Size zahmet vermişim, yeni baştan tek tek anlatmışınız. Tekrar deneyerek, sonucu size ulaştıracağım. Ama bu eklentiyi kullanacağımı sanmıyorum. Sadece merakımı gidermek için uygulayacaktım.

    Herşey için teşekkür ederim. Sağolun, varolun.
    Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Recep Altun Bey Merhaba ;
      Ne demek efendim zahmet olurmu.Siz zevkle yorum yazmıssınız,zahmet etmissiniz.Az bile yazmısım.Kullanma sorun değil.Önemli olan zevk duyacağınız bir konuyu incelemeniz.Hoşlandığınız bir konuyu kafamızın bir kenarında tutmak.Sizden konu hakkında olumlu olumsuz yanıt alabilirsem mutlu olurum.Bu yazıyı yazmak için çok araştırdım.test ettim ve yayınladım.Ama bende olmayan farklı bir blog davranışını analiz etmek istiyorum. Görüşmek üzere...

      Sil
    2. Pardon recep bey, şu anda sayfayı yukarı alırken dikkatimi çekti.Benim yazdığım Google sites kurulumu etiketini yazmıyorsunuz diymi?Yani size ait bir etiket kotegarisi olması gerektiğini biliyorsunuz zaten.
      Selamlar..

      Sil
    3. Merhabalar Adnan Bey,

      Evet, işte asıl problem burada onun için çalışmıyordu eklenti. Google Sites Kurulumu'nun sizin etiketiniz olduğunu anlayamadım. Neden derseniz? Bu kadar uzun etiket olmaz, bu mutlaka bir kod parçası diyordum. Hani sırf çalışıp çalışmadığını tekrar deneyeceğim. Ben Google Sites Kurulumu ibaresini kaldırıp onun yerine örnek benim etiketim : MEKTUP onu yazarsam herhalde çalışacak sanıyorum.

      Saygılarımla.

      Sil
  5. Merhabalar ,

    Tekrar denedim olmadı. Ben de artık vazgeçtim. Herşey için teşekkür ederim.

    Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Recep Altun Bey ; Son yorumdan sonrasını görmemişim özür dilerim.Bir üst yorumda bildirimde bulundum onu hatırlatmak istedim.
      Saygılar..

      Sil
  6. Adnan Bey,

    Yine sizin bir kodunuzu uygulamıştım şablonuma. O kodu bulup kaldırmak istedim. Ama bir türlü HTML kodları arasında bulamadım. Arşivinizden aradım ama, tam kodun tanıtım ismini bilemediğim için ulaşamadım. Olay şuydu: Blog sayfama her tıklandığında, her tıklanan olayı yeni pencere açarak yerleştiriyordu. Bu kodun aslını sizin arşivden bulup, şablonumdan kaldırmak istedim ama onu da beceremedim.

    Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Recep Altun bey yazı başlığımız “Tüm Blog Bağlantıları Yeni Sekmede Nasıl Açılır” Sağ tarafdan açılır menüde Tiyolar yazan yere tıklayın en alt sayfadan sayarsanız 7 sayfada görebileceksiniz. Arama kutusuna “ tüm blog” yazdığınızda da hemen ulaşabilirsiniz.Problem olursa yardımıcı olmak için bekleyeceğim.

      Görüşmek üzere.Saygılar.

      Sil
  7. Merhabalar Adnan Bey,
    Her şey için teşekkür ederim. Siz kendinizi bu konuya adamışınız. Bakıyorum Tumlr'a kadar uzanmışınız. Benim Tumblr'da da blog sayfam var. Aslında orada da denemek istediğim bazı eklentiler var. Nasip olursa Tumblr konusunda da rahatsız ederim sizi.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Recep Altun Bey Merhaba ;
      Yorum dönüşü için teşekkür ederim.Hayatım boyunca insanlığa yardım için büyük adamışlık diyebiliriz.Tumblr, Worpress, Google Sites,vs, diğerlerini saymıyorum.
      Tumblr den beni eklerseniz memnun olurum.Tumblr blog hakkında yazılarım var.Herhalde raslamadınız.Alexa,Web stats, (sayaç)AddThis sosoyal paylaşım iconları vs. gibi devam ediyor.Zaman buldukca Tumblr blogunuda yapılandırıyorum.
      Tumblr konusunda her zaman beklerim.Rahatsızlık duymam, aksine paylaşımı severim.
      Memnuniyetle bekleyeceğim.
      Selamlar..

      Sil
  8. Merhabalar Adnan Bey,

    Google Sites Kurulumu? ibaresini kaldırdım, yerine kendi etiketim olan MEKTUP u yazdım soru işaretini tekrar ilave ettim ve tekrar kaldırdım, yine de bir hareketlilik göremedim. Neyse, nasip değilmiş efendim. Teşekkürlerimi sunar, başarılı çalışmalarınızın devamını dilerim.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Recep Altun Bey,Merhaba
      Google Sites Kurulumu yerine "MEKTUP" etiketinizi yazmanız doğru.Soru işaretiniz kaldırdı iseniz çalışmaz.Diğer bir konuda yazıda sizin yorumdan sonra düzenleme yaptım ve açıklama ilave ettim.İnceleyebilirsiniz.
      Mektup etiketiniz yazdığınız yazıya verdiğiniz etiketle aynı karakter özelliklerini taşıması lazım.Bir harf bile değişik olsa çalışmaz.Yazılarınızı RSS akışınızdan çektiğinden hepsi önemlidir.
      Diğer önemli konuda Gadget eklerken zengin metin konumunda iken kaydedeceksiniz.Yaptığınız işlemi görmek için oluştur kısmına tıklamayacaksınız.Tıklarsanız kod çalışmaz.Kod CSS ile yazılmış olduğundan html oluştur ile önizleme kodu döndürür çalışmayacak konuma getirir.Pes etmeyin lütfen.Bu güzel bir eklenti.Birçok etiketinizi bu kodla yapılandırarak blogunuzu zenginleştirebilirsiniz.Blog adresinizi tekrar yazarsanız hazırlanmış kodu size gönderebilirim.Hatta bu konuda en iyisi video hazırlamak herhalde.Denemeye devam edin.
      Görüşmek üzere.Tekrar teşekkürlerimi sunuyorum.
      Saygı ve Selamlarımla...

      Sil
  9. Merhabalar Adnan Bey,

    Önce kodu çok temiz bir şekilde kopyaladım. Zaten Blogger'in HTML gadgeti "zengin metin" li geliyor. Yapıştırdım. Hiçbir değişiklik yapmadım. Sizin etiketler sayfamda çalıştı. Daha sonra düzeltmeleri yaptım. Ve nihayet çalıştı. Beni yanıltan sizin sonu saru işaretli uzun etik isminiz oldu. Burasını özellikle açıklarsanız, benim gibi bir başka biri daha aynı hatayla karşılaşmaz.

    Burada sadece seçilen etikete ait yayınlar listeleniyor. Bu kullanışlı bir eklenti değil. Ben buraya arasına virgüller koyarak tüm etiketlerimi sıralasam hepsi böyle görünür olur mu? Yoksa bu mantık sadece bir etiketi görüntülemek için midir?

    Teşekkürler. Blog sayfamdan bakabilirsiniz.
    Saygılarımla.

    NOT: Diğer kodu hala bulamadım. Ben konuyu size doğru dürüst aktaramadım herhalde. Blog sayfamı tıkladım hemen üst toolbarda yeni bir sekme açılıp bloğum görüntüleniyor. Blog sayfam üzerinde diğer gezintileri yaptıkça toolbara bir sürü pencereler açılıyor, ben söz konusu kodu eklemeden önce öyle değildi sadece bir pencere oluşuyordu. Ben tekrar ona dönmek istiyorum ama HTML kodundan pek anlamadığım için ilgili kodu bulamadım. Ama sizin sayfanızdan eklediğim için o kodun başlangıcını bulabilsem, HTML kod penceresinde onu bulur kodu tekrar kaldırırım. Şimdi Bunun başka bir yolu var ama, bir sürü yeniden ayarlar yapmam gerekiyor. Keşke her kod ilavesinde bir açıklama yapmış olsaydım. Şimdi bu sorunu yaşamıyor olacaktım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Recep Altun Bey Merhaba ;Kodun çalışmasına sevindim.Verdiğim etiket kategori niteliğinde olduğundan uzun olması normal.Yani etiketler uzun da olabilir (makul olarak) tabi.
      Zaten kodun özelliği seçilen etiketlerinize uygulamanız.Diğer bir kod şekli de var tabi.Uzun bir yazı.Bu popüler yazıdan farkı yok.Blogumuzda zaten bu popüler yazı var.Amaç istediğimizi istediğimiz yere eklemek olduğundan bu kodu kullanıyorum.Mantık ilgili etiketi görüntülemek evet.Blog sayfanızın linkini yazmamıssınız.Bakabilirsem göreceğim.NOT: kısmını tam anlayamadım.Sıkıntı verecek bir kod değil.Farklı bir şey var anlattığınızda.Sorunu çözeriz.Tam anlamadım açıkcası.
      Verdiğim linkdeki kod olabilir.Bir inceleyin.Düzelttiğiniz de görüşelim.Olmazsa başka yöntem kullanacağız.
      http://guney59.blogspot.com/2012/10/tum-blog-baglantlar-yeni-sekmede-nasl.html
      Görüşmek üzere..

      Sil
  10. Merhabalar Adnan Hocam,

    Artık size böyle hitap edeceğim. Çünkü bu konularda bir Hoca'dan da ötesiniz. Sayın hocam, söz konusu kodu "base target=_blank" buldum ve kaldırdım. Sizin dediğiniz açıklamayı google satırına yazarak bloğunuzdaki yerine daha kolay ulaştım. Sizin açıkladığınız gibi kod ile ilgili açıklamanın olduğu yeri bulamadım ve dedim ki, Google benden daha becerikli ne uğraşıyorum o bulsun dedim ve bir tıkla buldu hemen kodu okudum ve nereye koyduğumu çok kolay bir şekilde buldum ve kaldırdım.

    Sayenizde ben de bu işleri ilerletiyorum hani. Sağolasınız Adnan hocam.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Recep Altun Bey Yorum ve hitap için çok teşekkür ederim.Kodu bulmanıza da sevindim.Evet tahmin ettiğim kod.Target farklı bir sayfada açmanızı yönlendiren kod.HTML güzel bir dil.Web dili.Zamanla hata yaptıkca ve çözdükce de bu kodları çok daha iyi anlayacaksınız.mantıklı bir yol izlemissiniz.Tebrik ederim.Aslında bulabileceğiniz yeri yazdım ama ulaşmadı herhalde.Yorum üst sayfalarda açıklama yapmıştım.İnanın sizden fazla sevindim.Böyle bir konu yaşarsanız farklı bir işlem yapmadan görüşelim.Şunu yapmayı unutmayın Blogunuz iki şekilde yedeklenir.Kesin yedekleri oluşturun.Geri dönmesi çok kolay olur
      Görüşmek üzere.
      Saygılar...

      Sil
  11. Merhabalar Adnan Hocam,

    Söz konusu etiket widgetine diğer etiketlerimi de aralarına virgül koyarak ilave etmiş olsam hepsini bulup sıralayabilir mi? Yoksa be eklenti sadece bir tek etiket için mi geçerli? Tumblr'daki blog adresiniz nasıl?

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Recep Altun Bey; Etiket bir tane olacak.Aynı kodu farklı gadgetler için farklı etiketler yazarak kullanabilir gadget de kaç tane yazınızın görülmesini ayarlayabilirsiniz.
      Yorum için Teşekkür ederim.

      Sil
  12. Merhabalar Adnan Hocam,

    Özel etiketi uyguladığım blog sayfamın adresi: http://degirmendenmektupvar.blogspot.com

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Recep Altun Bey; Blogunuzu inceledim.Güzel olmuş tebrik ederim.Template şablonunuzu kendinizde yapabilirsiniz.Neden Godo dan aldığınızı anlamadım.Goda'ya giriş yaptım.Virus uyarısı verdi.Ücretsiz avast kullanıyorum tavsiye ederim.
      Blog post sayısı 7 ye düşürün daha hızlı açılır blogunuz.Birde Ana Sayfa yok.Sadece etiketler görülüyor.Belkide siz bu şekilde istediniz.İletişim sayfasıda ekleyebilirsiniz.
      Görüşmek üzere kolay gelsin..

      Sil
  13. Merhabalar Adnan Hocam,

    Bu templateyi sevdiğim için üzerinde değişiklikler yaparak kullandım. Template şablonunu kendimin de yapabileceği bazı proğramlar biliyorum ama, onlarla uğraşamam gibi geliyor. Blogger'in kendi şablonları üzerinde değişiklikler yapılarak birşeyler yapılabileceğini biliyorum. Ben zaten her zaman post sayısını 5-7 arası tutarım. Şablonun hızlı açılmasıyla birlikte blog üzerindeki tıklamaları da hızlandırdığını biliyorum. Ben de hep bloggerleri bu konuda uyarıyorum. Ben şu anda yasal NOD32 kullanıyorum. Eğer siz de NOD32 den memnunsanız size lisans ücreti ödenmiş yasal bir key kodu verebilirim. Templateyi aldığım yerin GODO olduğunu hiç fark etmedim. Buradan çıkınca bir de ben girmek istiyorum bu adrese nasıl virüs uyarısı veriyor görmek istiyorum.

    Evet, menü de ana sayfa yok, blog sayfamdaki mevcut etiketlere göre onu ben öyle ayarlamıştım.

    Kendi templatemi kendim yapmak istediğim de onun için bir proğram mı önereceksiniz, yoksa daha basit bir yol ve yöntem mi var?

    Saygılarımla hocam, görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  14. @Recep Altun Bey Merhaba ;Template şablon kötü değil güzel.Ancak kod konusunda sizi engeller.yani kod eklemede problem yaşama ihtimaliniz yüksek.O kadar da sorun değil ancak.Dinamik blogumda sağ sidebarda şablonlar yazan kısma tıklayın.Faydalı olacağı kanısındayım.Örnek diğer klasik sitemde kendi şablonlu blogum adnanguney.blogspot.com
    Tamamı kendi beğenim ile yaptım.Daha fazlada yapılabilir.Ama yeterli görüyorum.Menüleri açılır yapabilirim.Ama o kadar da beni cezbetmiyor.Zaman zaman bloglarda problem yaşadığınızda yedekleriniz yoksa yaptığınız işlem boşa gider.kaygım bundan.Sayfa sayınız iyi.Nod 32 de güzel.Avas daha çok hoşuma gitti.Uzun zamandır da kullanıyor ve test ediyorum.Bilgisayarı kasmıyor.Kastığı anda silerim zaten.Bloga ilk başladığımda varez, craklarla uğraştım.Ancak bilgisayara zarar veriyor.Proğram değil varez ciler.Yapısını değiştiriyorlar yani.Gogo sayfa altına bakarsanız göreceksiniz.
    Deneme yapın açın bakalım Virus iletisi alacakmısınız.Almazsanız demekki Nod 32 eski sürüm.Bence değiştirin.
    Temlate için proğramım yok.Proğram sizin görsel güzelliğiniz.Dediğim gibi şablonlar kategorisinde bazı konuları yazdım devam da edeceğim yazmaya.Çok defa temlate konusunda yazmak istedim.Fakat çok hata veriyorlar.Bu nedenle pek girmek istemiyorum.
    Yazarsamda kendi üzerimde denemelerden sonra belki yazarım. Bakalım zaman gösterecek.
    Güvendiğim bir temlate bulursam yazarım.
    Görüşmek üzere.
    Saygılar..

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar Adnan Hocam,

    Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Efendim kullandığım NOD32 en son güncel bir proğram, her saat yeni data göndererek virüs proğramını sürekli güncelliyorlar. Söz konusu templatenin olduğu siteye girdim ve hiçbir virüs uyarısı almadım. Nod32 de çok iyi ve bilgisayarı da asla kasmıyor.

    Allah'a emanet olun. Görüşmek dileğim ile saygı ve selamlarımı sunarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Recep Altun Bey; Bende teşekkür ederim.Güncel olmasına sevindim.Nod 32 kullandım.Tabi yazmıyorum nasıl olduğunu biliyorsunuz.Oldukcada iyidir.Kasmadığına eminim.Tek verebileceğim isim olarak görebilirsiniz.
      Sizde Allah'a emanet olun.
      Görüşmek üzere Saygılar..

      Sil
  16. Adamsın Adam! Aradığım buydu teşekkürler..!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Çağrı Atabay; Bey işine yaradığına memnun oldum.Daha öncede bir yerde bu tür konu aradığınızı görmüştüm.Ancak hatırlayamadığım için size gönderi yapamamıştım.Ancak konu yerini bulmuşa benziyor.Ben de çok aramıştım bu konuyu.Filim blogun çok güzel olmuş.Alexa trafik ekleseydiniz.Ayrıca blogunuzda Web mülkü görülmüyor.sayfa kaynağından ga.js aratarak bakın.Bayağı emek vermissiniz.
      Görüşmek üzere.

      Sil
  17. Adnan bey çok teşekkür ederim, ekledim çok güzel oldu. Sorunsuz çalışıyor. bişey sorayım ama yine de;kategori altındaki yazılar zamanla değişecek mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ÖZLEM SEZEN YILMAZ; Hanım merhaba;
      yazdığınız her yeni yazı başa gelir.Kod içinde RSS akışından alır bilgileri.Doğrusu da budur zaten.En güzel tarafıda istediğiniz kategori başlığına uygulayabilmeniz.Farklı bir uygulama kullansaydınız kendi bildiğince tüm yayınları veri olarak algılayacaktı.Şu eklenti ile siz istediğiniz verileri algılıyor.Ben dinamik blog kullandığımdan diğer klasik bloglarımda kullanıyorum.Biliyorsunuz dinamik blog bu tür eklentilere pek izin vermiyor.Bazı kodlarla değiştiriyorum ancak bir yere kadar müsade ediyor.Klasik bloglarda tüm yazılarımdaki eklentileri kullanabilirsiniz.Hepsi en az 4 blogumda test ediyor.
      Görüşmek üzere.Yorum için teşekkür ederim.

      Sil
  18. Adnan Bey blogu kurduğum günden beri ne arasam sizin adınızı görüyorum tebrik ederim bunun için. Sizin fikirlerinize saygı duyuyorum benim bloguma da bir baksanız, sizce daha düzenli ve güzel bir blok olması için ne yapabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ÖZLEM SEZEN YILMAZ; Hanım çok teşekkür ederim.İnsanlara çok faydalı olmamdan dolayı olsa gerek Google demekki ön plana çıkarıyor.Bu bilgiden haberim yoktu.Tekrar teşekkür ederim.Blogunuz gerçekten çok güzel.Renk uyumu çok hoşuma gitti.Blog temanız Watermark sayfa kaynağınıza baktım.Gördüğüm ve eksikleri tamamlarsanız çok dah güzel olacaktır.Bunları aşağıda sıralıyorum.Bu arada yazı kesme dediğimiz yazının devamı işlemini yaptınız mı ?
      1. Orta yazıda resim ile yazı arasında çok boşluk var yazıyı yukarıdan resim bitimine kadar taşıyabilirsiniz.Resmin hemen altında bir satır dan sonra yazının devamı olabilir.(Kısaca özet geçmem cümlesi)
      2.Sağ sidebar genişletin taşmalrı ortalayın.Sağ ve sol boşlıklarınız yeterli büyüklüğe sahip.yapılabilir
      3.Orta yazılarınızı çoğaltın yayın adedini 4 yapın. Aşağıda çok boşluk var.Temaya uyum sağlayacaktır.
      4.Haklısınız yayın sayısını 4 yapmıssınız aralar çok fazla olmaması lazım.Hiçbir blog bu şekilde değil.Bunun tek nedeni var.Adsenseye üye misiniz.Üye olun.
      Bu boşlık reklam aralarının olmasından kaynaklanıyor.Hemde para kazanmış olursunuz.Komple blogda reklam ayarlamalarını 3 tane olarak ve sidebar seçimi olarak yapabilirsiniz. Ayarlar kısmında bu mevcut.
      5.Web mülkü kodunu almıssınız.Gördüm.Sorun yok.Web Yönetici araçlarına girebilirsiniz.Hataları görebilir düzeltebilirsiniz.
      Bu dediklerimi yaparak çok işlemi tamamlamış olacaksınız.Problem yaşarsanız aramaktan çekinmeyin lütfen.Yapamassanız bir yol daha var ama bu en son çare.
      Görüşmek üzere.Saygılar.

      Sil
    2. Ek bir konu daha;
      Yazı başlık linklerin sadece baş harfleri büyük yazın.Yazı yazdığınız başlık kutusunu geçmesin.Yani uzun başlık yazmayın.Mümkün olan anlam ifade eden en kısa başlıkla açıklama yazmaya bakarsanız çok daha fazla okuyucu çekebilirsiniz.Aleza dünya trafiğinzi 20 milyon civarında ama merak etmeyin kısa zamanda düşecektir.Sizde şaşıracaksınız.Bir hafta içinde düşüşleri izleyin.

      Sil
  19. bu dinamik bloglar için bir gadget yanılıyor muyum çünkü bloga ekledim olmadı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Tuba Tb
      Hanım tam tersi klasik bloglar için.Yoksa ben kullanmaz mıyım.Kodlar çok hassas dikkatli tekrar yüklayrak bakın lütfen.

      Sil
    2. Teşekkürler ancak,olmuyor bunu yapamadım şöyle bir görüntü oluyor... http://d1303.hizliresim.com/17/r/lcgj2.png

      Sil
    3. @Tuba Tb
      Hanım Gadget içine kodu HTML modunda iken yapıştırın nasıl olduğunu bakmak için oluşturma moduna geçmeyin.Geçerseniz kod çalışmaz.Birçok blogda uygulaması yapıldı hata alınmadı.Zaten resimde hiç görüntü yok.Yani kod çalışmamış pozisyonda.

      Sil
    4. haklısınız da kod neden çalışmıyor nerede hata yapıyorum bulamadım..can sağlığı olsun sorun değil elinize sağlık...

      Sil
    5. @Tuba Tb
      Hanım bu kodu çok aradım.Düşündüğüm bir kod tasarlıyordum.Bu kodla karşılaştım.Benim için hakikaten çok önemlidir.Çünki kod içinde hangi kategoriyi ekler ve sayısını belirlerseniz, yazdığınız yazılar o gadhet de otomatikman güncelleniyor.Düşünün blog içinde 4 ana önemli kategiriniz var ve bu kategoriyi resimli yorumlu olarak gösteren bir gadget içinde okuyucu kitlenize sunuyorsunuz.Bu nedenle mutlaka yapmaya çalışın.Kodu zengin metin biçiminde yapıştırın ve kaydedin.HTML görünümüne geçerek görünüm nasıl oldu diye bakmayın.O zaman kodlarda genleşme oluşuyor ve çalışmıyor.

      Sil
    6. Yok kodu hiç html 'ye almadım ki :( Tekrar denemeye çalışacağım :(

      Sil
    7. @Tuba Tb
      Hatta kodu bir metin dosyası içine kopyalayın ve değişim linklerini burada tamamladıktan sonra Gadget içine taşıyın.kesin bu uygulamayı yapın.Çok seveceğinize eminim.

      Sil
    8. Yapabildim teşekkürler....

      Sil
    9. @Tuba Tb
      Hanım Merhaba;
      Evet blog'unuz da yapılmış gadget'i gördüm.Tebrikler.Yalnız alt kısımda ismimi yine silmissiniz.

      Sil
    10. Alttaki bağlantılar gözüme hoş görünmediğini söylemiştim sizde sorun değil deyince silmiştim..Sorun değil ekledim Adnan bey...

      Sil
    11. @Tuba Tb
      Hanım Teşekkür ederim.Birçok arkadaşın yaralanması amacı ile kalması bence faydalı.Yoksa başka bir amacı yok.

      Sil
    12. Rica ederim Yardımlarınız için teşekkürler.Hakkınızı helal edein...

      Sil
  20. hacam blogumuzun etiketlerini nasıl yayınladığınız koda tanımlayaağız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @vuslat ekinci
      En alt kısımda (<script src='http://) ile başlayan yerde kendi blogunuzun URL yazacaksınız. Hemen devamınada etiketitizi yazacaksınız.Tüm yacağınız işlem bu kadar.
      Kodu Gadget ekle> Html/Jacascript kısmına ekleyeceksiniz.Nedir diye önizleme yapmayın.Kaydedin ve kontrol edin.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.