Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Windows 7 ISO Dosyası Yazdırma

Windows 7 işletim sisteminde, ISO formatında indirdiğiniz dosyaları hiçbir proğram kullanmadan yazdırabilirsiniz. Windows 7 CD ve DVD...

...
İSO Kalıbı İle DVD Yazma

Windows 7 işletim sisteminde, ISO formatında indirdiğiniz dosyaları hiçbir proğram kullanmadan yazdırabilirsiniz. Windows 7 CD ve DVD yazdırma işleminin bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim. Bir arkadaşımın ricası üzerine bir proğram indirdim. İndirdiğim bu proğramıda yazdırmam gerekiyordu. Daha önce bu tür dosyaları Nero ile yaptığımdan ve
işletim sistemimde XP olduğundan, Windows’un böyle bir ekletiyi işletim sistemine eklemesine sevindim. Şu anda bende Windows 7 kullanıyorum ve çokta memnunum.Windows 7 işletim sistemine geçtiğimde, bilgisayarımı aldığım gün kendim formatladım ve sistem yedeklerini DVD ye kaydettim. Sizlere garip gelebilir ancak benim karakterim bu. Kendi işimi kendim çözerim.Bu zamana kadar kırılma haricinde bilgisayarcıya gitmedim. Kendim çözmeye çalıştım ve sonuca ulaşırım.bazı işlemleri kendinizin yapmasında fayda var. Hepsinden önemliside PC’nizin işletim sistemini yedekleyin. Windows’unuzda bunları yapabileceğiniz araçlar mevcut.
Şimdi gelelim İSO dosyalarını nasıl açarak DVD ye aktaracağız.
Bu işlemi yapmak çok basit arkadaşlar.Hiçbir proğram yüklemenize gerek yok.Zaman zaman bu tür konularada değineceğim.
1. DVD’nizi takın
2. ISO dosyanızın bulunduğu Klasörü açın veya direk Iso dosyanıza mausunuzla sağ tıklayın.
3.Birlikte aç tıklayın
4.Windows Disk Yansıması Yazıcı seçeneğine tıklayın.
5.ISO yansıma penceresi açılacaktır.

Windows 7

6.Yaz düğmesine tıklayın, ISO kalıbı CD/DVD ‘ye yazmaya başlayacaktır.
7.Yazım işlemi bittiğinde sizi uyaran bir yazı ile karşılaşacaksınız.

İso dosyası yazımı

8.Yazım işlemi bittikten sonra DVD otomatikman dışarı çıkacaktır.
9.İSO dosyamızın kalıptan çıkmış DVD’ye yazılmış halini DVD’nizi takarak Aç komutu ile inceleyiniz.
DVD'mize Yazdırdığımız İso Dosyaları

Bir DVD yazma hikayesi bu kadar.Hepinize kolay gelsin.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.