Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Wordpress Ücretsiz iTheme2 Teması

Wordpress ücretsiz iTheme2 teması, İphone, Android, Blackbreryy, vs. masaüstü ve mobil cihazlar üzerinde çalışabilen, yumuşak dokulu renk...

...
Wordpress Ücretsiz iTheme2 Teması

Wordpress ücretsiz iTheme2 teması, İphone, Android, Blackbreryy, vs. masaüstü ve mobil cihazlar üzerinde çalışabilen, yumuşak dokulu renklerle tasarlanmış şık bir tema. Temanın ücretsiz olması, tasarım güzelliği nedeni ile 2012 yılını kapatırken, Wordpress kullanıcıları için özel seçtiğim bir tema.
iTheme Serilerinden olan farklı bir tema görselinide inceleyebilirsiniz.

Bende Wordpress teması olarak şu anda iTheme2 temasını kullanıyorum.Merak edenler Adnan Güney başlık isimli Wordpress temasını görebilirler. Evet arkadaşlar görüldüğü gibi Blogger, Goole Sites, Tumblr, Wordpress, gibi bloglarıda kullanıyorum. Ayrıca üzerinde çalışma yaptığım HTML5 forumları ile yapılmış Wıx, Weebly bloglarıda sırada bekliyorlar.

Özelliklerini incelediğimizde ;

  • Otomatik ayar düzeni
  • Kaydırıcı Özelleştirilebilir özellik
  • Sosyal medya Widgetleri
  • 2 Farklı tema derili
  • 4 Sütunlu altbilgi Widget seçeneği
  • Dişli yorumlar
  • Başlık menüsü
  • Altbilgi menü
  • Çoklu-level açılır menüler
  • Özel altbilgi metni

İTheme2 Ücretsiz Wordpress Teması

Affiliate Banner linkime tıkladığınızda Temaları Ücretsiz kullanabilir, Satın almak isterseniz indirimlerden faydalanabilirsiniz.


Themify WordPress Themes

2 yorum

  1. Merhabalar abi. Benim sitem için kaç gündür tema arıyorum ama uygun bir tema bulamadım. Benim sitem için önerebileceğin bir tema varsa atarsan sevinirim. Sevgilerle...

    Site İçeriği: Oyun hile sitesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @meşal medeni
      En kısa zamanda blogda istediğin temalardan atacağım.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.