Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Facebook da You Tube Videosu Paylaşma

You Tube ve benzeri sitelerde, beğendiğiniz videoları, Facebook’a yüklemeden nasıl paylaşılır. Web hayatımız da, Blog ve siteleri olmayan ...

...
You Tube Videosu Paylaşma
You Tube ve benzeri sitelerde, beğendiğiniz videoları, Facebook’a yüklemeden nasıl paylaşılır. Web hayatımız da, Blog ve siteleri olmayan birçok kullanıcı mevcuttur. Bu kullanıcılar büyük bir kitleyi oluştururlar. Video paylaşmayı bilen kullanıcılar için basit olan konu, hiç bilmeyenler için büyük bir sıkıntıdır.

Birde, Kotalı İnternet sağlayıcı kullanıyorsanız, Facebook veya farklı bir siteye yükleyeceğiniz video ile boşuna kotanızı yok etmiş olursunuz. Bununla da kalmayıp, video'nuzun yüklenme süresine göre boşa geçen bir zaman harcaması olacaktır.

Yukarıda anlattığım konulardan dolayı sizde rahatsız olup, bunalmış olabilirsiniz.
Bu nedenle Blog'um da sizlere yardımcı olabilecek bu yazımı mutlaka okuyun. Okumakla kalmayın, arkadaşlarınızla paylaşarak onları da bilinçlendirin. Blog yazılarını okumayan bir kitlenin, bu yazıları okumadığını düşünürsek, insanları bilinçlendirmek sizlere düşüyor. Ben üzerime düşün görevi yapıyorum. Lütfen sizde arkadaşlarınız ve yaşlı insanlarla bu konuyu paylaşın. Paylaşmaktan da ötede onlara nasıl yapıldığını gösterin. İnanın yaptığınız iyilikten büyük zevk alacaksınız bundan eminim.

1.You Tube üye değilseniz öncelikle üye olun. Bu farklı bir sitede olabilir. Hiç fark etmez. Önemli olan yapılacak işin mantığını algılamaktır.
2. Örnek teşkil etmesi açısından, YouTube kanalımdaki bir video üzerinden anlatım yapacağım. Arkadaşlar kendi kanalımı göstermek için örnek vermiyorum. Buna gönülden inanmanızı isterim. Siz isterseniz farklı bir video seçin ve o video üzerinden çalışma yapın.
3. Video kanalımda, Blog eğitim video playlist ’imi açıyorum.
Açılan pencerede, Blog Eğitim videolarımı göreceksiniz. Yüklediğim videolar aynı kategoride olduğundan hepsi sıralı olarak gösterime devam edecektir. Çün ki hazırladığım videolara bir isim ekleyerek kategori başlığında topladım. Yani Video Playlist oluşturdum. Şimdi video devam ediyor ise durdurun.
→ Paylaş yazısına tıklayın.
→ Mavi bir link göreceksiniz.
→  Bu linki kopyalayın . Facebook da paylaşım yapacağımız link budur.
4. Facebook sayfanıza giriş yapın. Paylaşım yapacağınız sayfanızı açın.
5. facebook paylaşım penceresine biraz önce aldığınız linki yapıştırın. Linkin yapıştırılması sonucu video resmi, açıklaması başlık ismi görülecektir.Birkaç kez video yükleme yaparak paylaşım yapmak için,İnternet Kotanızı ziyan etmeyin.
6. YouTube hesabınız ile paylaşım penceresindeki sosyal paylaşım düğmelerini kullanarak da videoları paylaşabilmeniz mümkündür.
7. Blog yazılarınıza video’nun nasıl ekleneceğini mi merak ediyorsunuz? Buradan  inceleyerek uygulamaya başlayabilirsiniz.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.