Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Blogger Saat Dilimi Ayarını Değiştirme

Blogger Bloglarınızda Saat Dilimi Ayarınızı Değiştirin Blogger yardım dosyalarında yapılan güncelleme gereği, saat dilimi ayarlarınızı ...

...
Blogger Bloglarınızda Saat Dilimi Ayarınızı Değiştirin

Blogger Bloglarınızda Saat Dilimi Ayarınızı Değiştirin

Blogger yardım dosyalarında yapılan güncelleme gereği, saat dilimi ayarlarınızı Blog’larınız da kontrol ederek düzeltin.Blog'unuz için doğru saat dilimini seçmek çok önemlidir. Bu şekilde, yayınlarınız doğru tarih ve saat ile görünür. Ayrıca, saat diliminiz doğru değilse Blogger, bazı yayınların tarihinin gelecekte olduğunu sanabilir ve bunlar yayınlanmaz.
Ayarlar → Dil ve biçimlendirme → sekmesine gidip "Biçimlendirme" bölümünün altındaki Saat Dilimi ayarında değişiklik yaparak blog'unuzun saat dilimini değiştirebilirsiniz. Listeden doğru seçeneği belirleyin ve yaptığınız ayarı kaydetmek için üst taraftaki turuncu renkli düğmeyi tıklayın.Güncelleme : 08.03.2013
Aşağıda resmini verdiğim saat dilimi ingilizce sayfadan alınmıştır.Bir alt sekmede verilen resimdeki gibi doğru saat dilimi ayarlarınızı yapılandırınız.

ÖNEM DERECESİ : YÜKSEK

Blogger İngilizce Dilinde  Saat Dilimi

Yukarıda yapılan anlatıma göre blogunuzda yapılacak saat ayarı aşağıda verilmiştir.Seçeneklerde (PM) görülmediğinden ve yazımı sabaha karşı yazdığımdan saat dilimi (ÖÖ) Öğleden önce olarak görülmektedir. Öğleden sonra saat 12,00 de bu ayarların (PM) olarak görülmesi gerekiyor.Bloglarınızda sizde takip ederek sonucu bildirirseniz birçok arkadaşımız bu konudan haberdar olmuş olur.
Blogger Türkçe Saat Dilimi

8 yorum

  1. tamam aradığım yazı idi.teşekkür ederim adnan abi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Onur Kahraman
      İşine yaradığına sevindim Onurcum.Demekki senden başka benden başka herkes doğru kullanıyormuş benim haberim yokmuş.İnsanların duyarlılık istatikleri bunlar.Google bu konuda duyarlı o yeterli zaten.Yorum için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Adnan Bey, yeni bir blogger olarak hangi konuda araştırma yapsam sizi buluyorum ve verdiğiniz bilgiler ile güzel gelişmeler oluyor. Konuyla ilgili bilgi birikimiz ve paylaşımlarınız için teşekkürler. http://trendtesetturbb.blogspot.com/ Bahar Bolat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Trend Tesettür BB
      Bahar hanım merhaba,haklısınız birçok blog'cu arkadaşımızda aramalarda beni bulduklarını söylüyorlar.Özgün yazı yazdığımdan olsa gerek.Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  3. Merhaba İngilizce blog açtım, onun saat dilimini nasıl ayarlamam gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Betül hanım, Öncelikle Blogger Dünyasına hoş geldiniz. Umarım bloglamayı seversiniz. Okuduğunuz bu yazı size fikir vermiş olmalı. Neredeyse aynı anlatım olan bu makaleyide inceleyebilirsiniz. "https://guney59.blogspot.com/2013/06/blogger-dil-ve-bicimlendirme-ayarlar.html " Anladığım kadarı ile sadece ingilizce bir blog yaratmak istiyorsunuz. Bu nedenle ilk kurulumdaki ingilizce ayarlarda bırakabilirsiniz.

      Sil
    2. Çok teşekkür ediyorum, aslında baya eski blogcuyum:) ilk blogum 2009'da açmıştım, sonra ilgi alanlarım değişti, bıraktım, tekrar ve tekrar derken kopamadım. En son eve kapandığımız ilk dönemlerde tekrar hayata geçirdim:) https://www.dekorbeti.com/
      Şimdi aynı sayfamı bir de İngilizce olarak açmayı deniyorum, biraz kafam karışık, İngilizce blog ayarları ile ilgili yapmam gereken bir şey var mı merak ediyorum. Mesela ayrı bir mail adresi ile bloğu oluşturdum ve panelde dili İngilizce yapmama rağmen, kullanıcı panelim değişmedi. Saat ve ülke ayarlarını hiç ellemedim, başka neler yapmam gerekli, tavsiye ve önerilerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkür ederim 😊

      Sil
    3. Rica ederim. benim için zevkti. Aramıza dönmenize sevindim. Kafanız karışmsın. Ayarlarda zorlanmamanız için dil ayarlarını Türkçe yapın içerikleri ingilizce yazabilirsiniz. Yardım alırken en azından farklı anlatımlarda karıştırmazsınız. Blogunuzu inceledim oldukça güzel. Diğer bir konuda makale veya resimleme de bana çok faydalı olan Yandex Browser türkçe kullanıyorum. Siz ingilizcesini kullanabilirsiniz.Kopyala, yapıştırma, reaim arama gibi bir çok ayarları oldukça webmasterlar için yapılmış dercesine kolaylık sağlıyor tavsiyem kullanın. Tarayıcı geliştiricileri ile de arada yazışıyorum ve çok faydaları oluyor. Bloğumda çok fazla bilgi mevcut. Yapmanız gereken sadece arama penceresinden gerçek kelimeyi bularak araman. Örnek: İlgili makaleler, ilgili yayınlar bölümü, blogger ayarlar, blogger yazı editörü kullanımı, kelimeler ile aratabilir anlaşılamayan takıldığınız yerler için bilgi alabilirsiniz. Bilmediğim bir konu olsada araştırıp buluruz. Görüşmek üzere başarılar diliyorum...

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.