Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Live Writer Blog Hesabı Nasıl Eklenir

Windows Live Writer Editöründe Blog  Hesabı Nasıl Eklenir Blog yazılarınızı, çok gelişmiş olarak yazabileceğiniz Windows Live Writer d...

...
Windows Live Writer Blog  Hesabı Ekle
Windows Live Writer Editöründe Blog  Hesabı Nasıl Eklenir
Blog yazılarınızı, çok gelişmiş olarak yazabileceğiniz Windows Live Writer detaylı bir blog editörüdür. Live Writer’ı henüz kurmadı iseniz , bilgisayarınızda başlat sekmesinden başlatarak yazılarınızı yazabilirsiniz. Blogunuzun olmadığı varsayımı ile size boş bir blog oluşturmanızı isteyecektir.
→ Diğer hizmetleri seçip ileriyi tıklıyoruz
→ Blogunuza giriş yapabilmeniz için,  blog linkini, e-mail ve şifrenizi girerek ileri butonuna tıkladığınızda, blogunuzun temasını okumaya başlayacaktır.
→ Herhangi bir okuma anında temanızı algılayabilmesi için size geçici bir posta yayınlansın mı diye soracaktır.Evet diyerek devam etmesini sağlıyoruz. Senkronisazyon işlemi devam ediyor.
→ İşlem bittiğinde Blog başlık ismi çıkıyor ve son diyerek blog'umuzu Live Writer’a kaydetmiş oluyoruz.
Blog yazılarınızı hangi blog’a göndermek  isterseniz  üstte eklentiler sekmesinden seçerek yazınızı yazabilir taslak olarak kaydedebilirsiniz.
Windows Live Writer Editörü

6 yorum

  1. Bunu şimdi yaptım ama kesme butonu ( yazının devamını oku ) yok mu ben mi bulamadım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Tuba Tb
      Hanım sol üstte çift yaprak şeklindedir.Üzerine mausu yanaştırın açıklama yazar.Postayı böl kesme ifadesi vardır.

      Sil
    2. Tamam buldum Teşekkürler Adnan bey.Ekle sekmesindeymiş...Cevap için ve anlatım için tekrar teşekkürler...

      Sil
    3. @Tuba Tb
      Değerli yorumlarınız için bende teşekkür ederim.Zorlanırsanız Google Drive döküman sayfasınıda aynı şekilde çok rahat editör olarak kullanabilirsiniz.Ben Goggle Dökümanları daha çok kullanıyorum daha seri ve rahat.kolay gelsin görüşmek üzere.Değerli yorumlarınızdan bizi mahrum etmeyin.

      Sil
  2. Adnan bey çok teşekkürler, W.L.Writer'ı yükledim .. güzel oldu..tekrar teşekkürler.. saygılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ismail
      Bey rica ederim.Sizde sağolun.Teşekkür ederim.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.