Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

TeamViewer Ücretsiz 8.0.18051

İnternet üzerinden Bilgisayarlara ulaşarak birkaç saniyede arkadaşlarınıza yardımcı olabilirsiniz.Kurulumu kolay ve Ticari olmayan ku...

...
TeamViewer Ücretsiz 8

İnternet üzerinden Bilgisayarlara ulaşarak birkaç saniyede arkadaşlarınıza yardımcı olabilirsiniz.Kurulumu kolay ve Ticari olmayan kullanıcılar için ideal bir proğram.

→  Ömür Boyu Lisan
→ Tek bir pakette çözüm
→ Hızlı yatırım geri dönüş
→ Ücretsiz Host bilgisayar kurulumu
→ Yüksek güvenlik Standartları
→ Sorunsuz çalışma
→ Yüksek performans

TeamViewer 8.0.18051  Sürümüne buradan ulaşabilirsiniz. 

Bağlantı direk yapımcı sitenin linkini içermekte olup, hiçbir ticari amaç güdülmemiştir.
TeamViewer 8.0.18051  Ücretsiz Tam Sürümünü bilgisayarınıza kurarak, arkadaşlarınıza anlatın başınız sıkıştığında birbirinize yardımcı olun.

TeamViewer Sürüm bağlantısına tıkladığınızda direk masa üstüne kurmanız için açılan pencereden masa üstüne kaydedin ve çalıştırın.Tüm yapacağınız bu kadar arkadaşlar. Tamamen Türkçe olarak kurulacak proğram yardım kısmından dilediğinizi inceleyebilirsiniz.


TeamViewer Ücretsiz sürüm indir

TeamViewer Kullanım Video


8 yorum

  1. adnan bey teşekkur ederım sıze bu prgrama çok ıhtıyacım vardı ama bı turlu lısans sorunu oluyo o yuzden kullanamıyodum çok teşekkur ederım adnan bey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Emre Dallı
      Emrecim bu proğrama birçok kişinin ihtiyacı var benim bile ben kullanıyor ve uzaktan birçok insana yardımcı oluyorum.Bu yardım %1 oranı bile değil.Ne yazıkki insanların başı konuları yaşadıklarında anlıyorlar.Du da çok doğal.Bence sorun yok.Senin kullanmana ve anlamana sevindim.Yorum için teşekkür ederim.

      Sil
    2. asıl ben sıze teşekkur ederım Adnan bey bu bılgılerı bıze sagladıgınız için

      Sil
    3. @Emre Dallı
      Bey şey değil güle güle kullanın.

      Sil
  2. Hocam çok riskli bir program daha önce bu tarz bir uygulama kulladım siber saldırıya çok fazla uygun olduğunu düşünüyorum çünkü çok savunmasız kalıyor bilgisayarlar, bu tarz uygulmalar da ben lisanslı programlar dan yanayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sami eski
      Bey, bu proğram ticari kullanmadığınız sürece size zaten lisans veriyor.Craklı bir proğram değildir.Ücretsiz ticari kullanım hakkınız var.Birçok arkadaşın bilgisayarını bu proğramla düzeltiyorum.Rahatlıkla kullanabilirsiniz.

      Sil
    2. Anladım hocam bu konuda ki riskleri araştıracağım.Cevap için teşekkürler.

      Sil
    3. @sami eski
      Bey,Rica ederim, yorumlarınız için ben çok teşekkür ederim.Görüşmek üzere.Siteye girin araştırın bakın Türkçedir zaten.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.