Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Tynt Kodunu Blog’a Ekleme Videolu Anlatım

Blogger blog Tynt kodu nasıl eklenir yazımda, Tynt’den aldığınız kod'u blog'unuza nasıl eklemeniz gerektiğini anlatmıştım. Bu yaz...

...
Tynt Kodunu Blog’a Ekleme
Blogger blog Tynt kodu nasıl eklenir yazımda, Tynt’den aldığınız kod'u blog'unuza nasıl eklemeniz gerektiğini anlatmıştım. Bu yazımda da,Tynt’den aldığımız Js. kodumuzu, Blog’ da nasıl ekleneceği hakkında video’lu görselini anlatacağım. Bu görsel video’yu izlediklerinde acemi olan blogcu arkadaşlarım da uygulamayı rahatlıkla kullanabilecekler.
Tynt kodunu Blogger Blogunuza nasıl ekleyeceksiniz ;

1. Tynt Sitesine giriş yapın

Girişte yapmanız gerekenler ;

→ Email bilginizi girin

→ Domain bilginizi girin, (http://) yazmadan.Örnek :(guney59.blogspot.com)

→ Şifrenizi belirleyin

→ Anlaşmayı kabul edin

2. Email gelecek doğrulama teyid işlemlerinizi tamamlayın

3. Sağ üstte, Kodu al kısmına tıklayın
4. Size vereceği kodu kopyalamadan önce, Google Translate çalışıyor ise Translateyi orjinal konuma getirin ve kodu alın. Yoksa kod çalışmayacaktır.
5. Blogunuza giriş yapın
6. Şablon ⇒ HTML Düzenle tıklayın.
7. CTRL +F arama kutusunu açın ve ( </head> ) tag’ını aratın.

8. Tynt den aldığınız kodu hemen üstüne yapıştırın ve kaydedin.
9. Tynt sites'ine dönün test sekmesine tıklayarak onaylatın.
İşlemleri doğru yaptı iseniz onaylandığını belirten bir yazı ile size bilgi verecektir. Yukarıda anlatılanları uygulayarak kod'umuzu alalım ve blog'umuza ekleyelim.
Tynt kod'unu Blog’a ekleme ile ilgili video

18 yorum

  1. Sizin yardımınız ile yapmıştım ama video'nun olması diğer arkadaşlar için iyi olmuş...
    elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Tuba Tb
      Hanım, Yorum için,teşekkür ederim.Hiç sorun değil.Tynt diğer konularınıda adım adım yazacak ve video'sunu yayaınlayacağım. Tynt'nin faydasını, faydasız olarak algılan arkadaşlar belki daha iyi anlayacaklardır.

      Sil
  2. Hocam tynt ücretlimi? kullanıyoruz ama sitede ücret kısmına hiç rastlamadım bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sami eski
      Bey ücretsizdir.Sitede de ücret kısmı yoktur.

      Sil
    2. Hocam sormak istedim.Bu arada sizin sitede tynt çalışmıyor hocam dikkatiniz den kaçtı sanırım.

      Sil
    3. @sami eski
      Bey çok teşekkür ederim.Tema da değişimler yaptım bu arada kod gitti tabi bende unuttum.İyiki hatırlattınız.Hemen ilave ediyorum.Tekrar teşekkür ederim.

      Sil
    4. Hocam şunu fark ettim tynt kodunu tekrar yapıştırdıktan sonra tynt sitesine girildiğin de test kısmı çalışmıyor ama yapıştırılan kod çalışıyor galiba bir kaç defa test onayını aldıktan sonra test yapmay gerek kalmıyor.Yani bu bir sorun değildir diye düşünüyorum. Size söylemek istedim bugün fark ettim.

      Sil
    5. @sami eski
      Bey ne zaman test kısmına tıklasanız çalışır.Eğer çalışmıyorsa internetten kaynaklanan bir algılama sorunudur.Şimdi tekrar kontrol ettim ve çalışıyor.Birde Google DNS ayarlarınızı yaptınız mı ? yapmadı iseniz yapın.Bayağı farklı bir hız elde edersiniz.

      Sil
    6. Hocam teşekkür ederim.

      Sil
    7. @sami eski
      Bey çok sağolun iyiki hatırlattınız.

      Sil
  3. Hocam sizin tynt kodu çalışmıyor galiba çünkü kopyalama yaptımı hiç bir işaret çıkmıyor. Bilerek mi yaptınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sami eski
      Bey şu anda çalışması lazım.Kod işlemi tamamlanmıştır.Teşekkürler.

      Sil
    2. Hocam çalışıyor.Tamam görüşmek üzere.

      Sil
    3. @sami eski
      Bey bende çok teşekkür ederim.Görüşmek üzere.

      Sil
  4. ben bi turlu yapamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gün doguşu
      Yazıyı adım adım takip edersen kesin yaparsın.

      Sil
  5. Hocam merhaba;tynt kodu aktif mi nasıl anlayabilirim?Test kısmına tıkladığımda test başarısız diyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @halis demirci
      Bey Test başarısız diyorsa çalışmaz.Kodu alırken google translate açık ise yukarıdan orj haline döndürün.Yoksa kod kısmında bozulmalar oluşuyor.Ondan sonra kodu alın ve test yapın.Mutlaka çalışacaktır.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.