Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Adsense Reklamını Blogda Çalıştırma

Adsense Reklamını çalıştırmak için yapılacak işlemler, Blogger, Google Adsense reklamlarını çalıştırmak için hazırladığım bu video'yu ...

...
Google Adsense Reklamları
Adsense Reklamını çalıştırmak için yapılacak işlemler, Blogger, Google Adsense reklamlarını çalıştırmak için hazırladığım bu video'yu takip ederek birkaç adımda reklamlarınızı blog'unuz da görülür şekline getirebilirsiniz. Google Adsense’nin yeni uygulaması olan şartlar ve koşullar açıklamasından sonra, yeni blog kuran arkadaşlara yol göstermesi için videoyu güncelleyerek karşılarına çıkabilecek görüntülerden haberdar olmaları ve uygulamayı rahatca kullanmaları büyük önem taşımaktadır.

Adsense uygulamasını iki şekilde ele alacağız ;

1. Google Adsense hesabı olmayanlar
2. Google Adsense hesabı olanlar
Aslında her iki konuda birbiri içinde çalışmaktadır.Ancak kafalar hep bu noktada karışıyor.

Bu nedenle konuyu kısaca açıklayalım ;

1. Google Adsense hesabı olmayanlar : Blogger Adsense Hesabını Aktifleştirme başlıklı yazıyı okuyarak gereken adımları uygulayın.
Blogger blog kullanıcıları için çok önemli olan Google Adsense Hesap Onay Hatalarından kaçının. Bu link içinde size yol gösterecek birçok başlığa raslayacaksınız. Linkleri inceleyin. Video’yu izleyerek Adsense hakkında fikir edinin.
2. Google Adsense hesabı olanlar : Google Adsense hesabı olup da henüz reklamları aktifleştirmedi iseniz, aşağıdaki videoyu izlediğinizde neleri etkinleştirmeniz gerektiğine dikkat edin. İlgili alanları aktif ettiğinizde reklamlarınız gösterime girecektir.

ÖNEMLİ NOT:
  • Blog yazınız çok az ise, blog yazılarınızın biraz fazla olması gerektiğini unutmayın. 
  • Eskiden beş yada on yazı şu anda en az 30 yazı yeterli olacaktır. 
  • Adsense için yapılan hatalar hakkında yukarıda verdiğim linki inceleyin. Link içinde açıklanan konularda uygulamalarınız var ise bunları düzeltmeden sakın müracat etmeyin. 
  • Google Adsense, blog ismini askıya alırsa bir daha reklam gösterme şansınız olmayacaktır. Lütfen bu konuya çok dikkat edin.

Google Adsense, yeni politika uygulamasına geçtiğinden, uzun zaman içinde Adsense uygulamasını açmadı iseniz Kazançlar sekmesinden açarak yeni şartlar ve koşulları onaylayın. Bu işlem eski yeni blogger kullanıcıları içinde geçerlidir unutmayın.
Google Adsense hakkında fikir edinmek ve yeni bir blogta onaylama nasıl yapıldığı, hangi alanların aktif edildiği kısımlarını incelemek için hazırlanan video’u izleyin. Şimdiden hepinize bol kazançlar dilerim. Konu hakkında sorularınızı aşağıda yorumlardan belirtebilirsiniz.


Google Adsense Reklam etkinleştirme videosu

31 yorum

  1. Yanıtlar
    1. @Halil Bilgili
      Bey bende çok teşekkür ederim.Sesini duymak yeterli.

      Sil
  2. Adnan Bey video için teşekkürler, bloguma gadget leri ekledim ancak ayrıca html ayarları yapıp kod eklemem gerekiyor mu onu anlayamadım, kumanda panelinden ayar yapmama rağmen reklam yok şu anda ne yapmalıyım? Pınar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @maksm
      Merhaba Adsense gadgetlerinde kod yoktur.Direk seçim vardır ölçüleri seçip kaydedersiniz. Yani sonuç olarak blog ayarlarınız yapılmamış görülüyor.Yukarıda iki tür anlatım olduğuna dikkat ettiğimizde ilk defa uygulamayı aktif edebilmeniz için Adsense onayını beklemeniz gerekliydi.Bu konulardan hiç bahsetmemişsiniz.Size önerim verdiğim kategori seçeneğinden Adsense ile diğer bilgileri ve blog ayarlar konusunu incelemeniz olacaktır.Ayrıca Google ile Profilinizi etkinleştirin. Google da sizi göremiyorum.Yani Google Plus ayarlarınızda eksik. Üç kategoriye çıktı.Lütfen bunları inceleyin.
      1. Adsense http://guney59.blogspot.com/search/label/Adsense
      2. Google Plus http://guney59.blogspot.com/search/label/google%20plus
      3. Blog ayarları http://guney59.blogspot.com/search/label/Blogger%20ayarlar
      Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim görüşmek üzere..

      Sil
  3. adnan bey merhaba , benim adsensede anlamadığım bir şey var , şimdi biz adsenseye başvurup onlardan onay gelmesini bekledikten sonra reklamı yayınlamıyormuyuz ( internet sitelerinde benim bildiğim böyle oluyor ), bu yazıdan anladığım şu adsenseyi direk gadgete eklemek ve oradan para kazandırması .... 2. si google analiz ve google plusta aktif olarak göründüğümü nasıl anlarım , ben google analizde kişilerin bloga hangi kelimelerle girdiklerini göremiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Mustafa Kaya
      Bey, Onay işlemini beklemeniz gerekiyor.Ancak anlattığım konu için arada kontrol etmeniz gerekiyor.Yoksa format hatası iletisi alıyorsunuz.Format hatası da bu ayarlar anlamına geliyor.Evet gadget olarak eklerseniz şablonda uğraşmassınız.Daha kolay ve istediğiniz yere konumlandırabilirsiniz.Goole Plus için blog ile Google profilinizi birbirine bağlamanız gerek.Bu entegre edildiğinde zaten aktif durum, ayarlarınızda ve gadgetlerinizde insanların katılımı, G+1 sekmesinde görülüyor.Google analistik kelimeleri görmek için Trafik kaynakları> Genel bakış> sekmesinde görebilirsiniz.Sağ altta uzun bir görünüm için yukarıdan rakam belirleyin hepsi çıkacaktır. Örnek: 10, 100 gibi.

      Sil
  4. Adnan Abi merhabalar, kolay gelsin.

    Abi Adsense hesabı aldım bu konuda sıkıntı yok.

    Adsense reklamlarını www.bymesal.blogspot.com.tr adresinde sorunsuz olarak yayınlıyorken www.myhile.com adresinde reklamlar gözükmüyor.

    Defalarca kodu yenilememe ve günlerce beklememe rağmen reklamlar aktif olmadı.

    Yukarıda videoda ki her şey tamamen aynı. İlişkilendirme, blogger'a yönlendirme sonra kayıtlardan kayıt altında reklamları gösterme falan hepsi tamam reklamlarda yerleşiyor ancak aktif olmuyor.

    Aynı hesabın reklamları www.bymesal.blogspot.com.tr adresinde sorunsuz olarak şu anda yayınlanıyor abi.

    Yardımlarını bekliyorum, iyi geceler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Unforqiven Zey;
      Meşalcim merhaba.Blog konusunda bayağı hızlı yol aldın kutlarım seni.farklı avadar ve isimlerle neden mesaj gönderdiğini anlamadım.Neyse o kadar önemli değil zaten.Forum script'cilere çok fazla giriş yaptığın belli oluyor.Adsense reklam işini tamamlamanada sevindim.Demekki biraz sabır yeterli oluyor.Şimdi gelelim işin diğer bouyutunda.Tr uzantısında problem yaşamazsın.Sunucunun diğer tarafında yönlenen zaten tr uzantısı.
      Kazançlar adsense hesabına giriş yap.Dişli ayarlar sekmesini aç ve Erişim ve yetkilendirme tıkla.Orda Adsense'e yetki vermen lazım.Com uzantı linkini yaz şifreni yaz ve kaydet.Reklamların görülmeye başlayacaktır.

      Sil
    2. @Adnan Güney;

      Bunları senin gibi birisinden duymak mutluluk verici abi. İşin isim değiştirme kısmına gelincede biraz karışık..

      Adsense hesabına geçtim ancak yeni olduğum için bilmiyorum abi. Dişli ayarlar sekmesi falan görmedim. Rahatsız olmayacaksan abi dişli ayarlar sekmesinin olduğu yeri resimli atar mısınız ? Teşekkürler.

      Sil
    3. @Unforqiven Zey
      Meerhaba, başarıya giden arkadaşları takdir etmişimdir hep.Diğer konuyu biliyorum zaten.Karışık olması normaldir.gelellim görülmeyen büyük dişliye.Adsense kazançlara tıkla, açılan sayfada sağ üstte dişli simgesine tıkla, açılan sekmede ayarlara tıkla.Gerisinini biliyorsun.Erişim izini.

      Sil
    4. Şu anda yayınlanan bir önce ki mesajımdan sonrada yorum attım. Orada sıkıntıyı görsel bir şekilde belirtim abi.

      Sil
  5. @Adnan Güney;

    Tamamdır abi buldum ve dediğin işlemleri yaptım ancak karşıma şöyle bir hata geldi;

    Resim Linki: http://i.hizliresim.com/xAJnJL.png

    Bu nedir anlayamadım açıkçası..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Unforqiven Zey ;
      Bu bir hata değil ki.Com uzantılı sitede zaten 3 adet reklam oluşturmussun.Bu boşlukları gördüm.Yani daha önce bir onay gelmemiş henüz.Sıkıntı yok ama gelecektir.Sen diğer sesiğim hakkında birşey yazmadın.Ne yaptın dişliden siteyi ekleyip şifreni girdin mi ? Reklam onayını bekyeceksin.Kodları silip tekrar sakın ekleme.Şu anda izlemedesin.Yoksa başa dönersin.

      Sil
    2. Abi dişliye eklediğim zaman yukarıda ki yorumda bulunan resimde ki erkan geldi karşıma. Kod ekle dediği için bende Adsense panelinden reklam oluşturup kodu aldım ve sitede mevcut olan reklamları silip o kodu ekledim. Birde onay ne zaman alır abi ?

      Sil
    3. @Unforqiven Zey :
      Merhaba, zaten kodları eklemiştin.Değişen birşey olmadı ki.O yazı otomatik herkese görülür.Neyse sonuçta kod eklemişsin.Diğer bloguna onay verdiklerine göre bu kısa zamanda gelmesi lazım.Com uzantısı için dediklerimi yaptın mı? Bu konuda birşey yazmamışsın.

      Sil
    4. Dediklerini yaptım abi.

      Sil
    5. @Unforqiven Zey;
      Tamam şimdi beklemede kal.bu arada blogda aktif olmaya bak.Paylaşım iconları ile yazılarını paylaş..

      Sil
    6. Bu gün mesaj geldi abi ret ettiler.

      Gerekçe olarak;

      Siteniz google politikalarına uymuyor.

      Sil
    7. @Unforqiven Zey
      Eksikleri inceleyerek tamamlayıp tekrar talep edebilirsiniz.

      Sil
    8. Eksikleri bilsem niye buraya yorum atıyorum ki abi? Ben gider zaten kendim tamamlar, tekrar başvururum. Bu konuda yardımlarını bekliyorum. Zamanını ayırarak yardımcı olabilirsin abi.

      Sil
    9. @Unforqiven Zey:
      Merhaba, blog eksikliklerinizi bilmeniz için ilgili konuyu okuyun lütfen. http://guney59.blogspot.com.tr/2013/10/sitem-adsense-icin-uygun-mu.html
      Önce siz blog yapınızı kontrol etmelisiniz.Ben sizin tüm blog yazılarınızı kontrol etme gibi bir durumum olamaz ve buda mümkün değil zaten.Siz verdiğim yazıdan ve Menüde Adsense ismine tıklayarkda birçok yazıdan faydalanarak blog içindeki eksikliklerinizi görebilirsiniz.Bu işlemleri tamamladıktan sonra bakmamı istediğinizde zaten herhese baktığım gibi sizede bakar gerekenleri söylerim.Teşekkür ederim.

      Sil
    10. Abi sitende ki tüm Adsense ile ilgili yazıları okudum. Yukarıda vermiş olduğun linkte ki yazıyı da okudum ama gerçekten bir eksik bulamadım. İçerik özgün, yazılar warez değil, Adsense hesabı 18 yaşından büyük, hesaplar uyumlu her şey ben eksiksiz olarak görüyorum. Birde sen baksan abi ?

      Sil
    11. @Unforqiven Zey :
      Merhaba aşağıda verdiğim Google Plus isminizi düzeltin lütfen.Profiliniz hatalı.ingilizce kelime olmasın, tabi karakterlerde.Siz baktınız tamam.Bende bakmam için link verir misiniz? Profilinizden giriş yapamıyorum.

      https://plus.google.com/+Me?almedeni

      Sil
    12. Profil linki oto atanıyor abi sen değiştiremiyorsun. Birde site linki ;

      www.myhile.com

      Sil
    13. @Unforqiven Zey
      Mş merhaba, Google Profil linki bir yere kadar değiştirebiliyorsun.Buna izin veriyor.Sitene bir reklam kodu eklemissin.Bu arada sitende aktif olmaya bak.Günde 2 veya 3 yazı gönder.Özgün olmasına dikkat et.

      Sil
    14. Merhaba abi. Kaç gündür çözemedik bu sıkıntıyı lütfen artık yardımcı ol abi. Adsense hesabı var her şeyi ayarlayıp başvuruyorum ve siteniz Google Adsense politikaları ile uyumlu değil diyor. Ben politikaları okudum her şeyi okudum ama bir eksik göremedim. Başvurudada sıkıntı yok. Yaptığın videolu anlatımı da izledim başvururken yapmamız gerekenler hakkında olan videoyu.. Onuda yaptım her şey aynı ama google kabul etmiyor. Sitemi inceleyip eksikliğin nerede olduğunu görebileceğinden eminim abi. Sitemde Gizlilik Politikası sayfası, Yasal uyarı ve Kurallarımız sayfası hepsi var abi. İletişim sayfalarıda Google Drive ile oluşturdum. Bir sorun yok ama incele abi sen bulursun kesin.

      Site: www.myhile.com


      Cevabını bekliyorum abi. İyi geceler.

      Sil
    15. @Unforqiven Zey :
      Merhaba, öncelikle bu sıkıntıyı biz değil Adsense çözecek.Ama önce sen siteni tam yapılandıracaksın.Sana yazdıkları cevapta olumsuz olduğu yazılı.Benimde gördüklerimi sana aşağıda aktarıyorum.Bundan başka yapabileceğim özel bir konu yok.Bu konuları daha öncede yazdım.Aen ısrar ile kendi düşündüklerini yapmaya çalışıyorsun. Gördüklerimi aktarıyorum.
      Siten çok geç açılıyor. Başlığa eklediğin resim yönlendirmeli. Açılış sayfan intro facebook beğen ile başlıyor.Sitede seni Google tanımlayan bir profilin yok.Şu anda seni tanımasam sitede durmam.Bunları çok evvel de yazdım.Yazarlık linkin var.Ancak bu yeterli değil.Google profilini gizleyen açıkca kendini tanımlamada tereddüt edenler ile tam bir iletişime girmiyor.Dolayısı ile diğer ürünlerdede bu geçerli oluyor.Site açılırken beklediğim ve okuduğum bilgi drobox sunucuya bağlanıyor.Çok uzun sürdü.Yönlendirmeden de olabilir.Söylediklerime benzer konuları kafanda canlandır ve düzeltme yap.

      Sil
  6. hocam benım bloğda kazançlar kategorisi yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Ayşegül Kökmen;
      Hanım merhaba; Blogunuzu, Blogger şablonlarından birine alarak temanızı değiştirin.Tarayıcı olarak ne kullanıyorsunuz?Chrome tavsiye ederim kurun. Chrome kullanıyor iseniz arka planda Chrome çalışmadığına emin olarak, Chrome kaldırın ve yeniden kurun.IE kullanıyor iseniz Araçlar > uyumluluk sekmesini açın ve yanındaki işareti kaldırın.Yani uyumluluk modundan çıkararak normal modda çalışmasını sağlayın.Her blog kontrol panelinde Kazançlar sekmesi mevcuttur.Sizin Blog ayarlarınız da büyük ihtimalle sorun var lütfen kontrol edin.Aşağıda verdiğim linkte blogger ayarları anlatılmaktadır.Ayrıca video ilede desteklenmiştir izleyin lütfen.
      http://guney59.blogspot.com.tr/2012/03/bloggerda-yeni-kurulan-blog-ayarlar.html

      Sil
  7. merhaba Adnan Bey sizden bir ricam olacak yaklaşık 5 aydır blogger kullanıyorum adsense hesabımda var toplam kazançlarım hesaplanıyor tıklamalar sayılıyor fakat tahmini kazançlar hep sıfır ve dolayısıyla ödemeye yansımıyor adsense ekibine defalarca yazdım kimse ilgilenmedi site yetkilendirme yaptım birçok şey denedim ama olmadı sizden ricam benimle ilgilenirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @thevideo kral;
      Merhaba Adsense Grub formun hiç giriş yaptınız mı? Grup Google resmi ürünüdür.Bu tür hatalar çok sık oluşuyor.Birçok nedeni olabilir.Hesabınızı kontrol edebilmeleri için grub forum linkini veriyorum.Burada konuyu tam olarak yazın lütfen.Birçok gruplarda bende görevliyim.Sorun çözülmez ise tekrar görüşelim.
      https://productforums.google.com/forum/#!forum/adsense-tr

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.