Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Blogger Okuma Listesi

Blogger Okuma Listesi'ni kullanarak, sevdiğiniz blog'lara ait en son yayınları Blogger Kumanda Paneliniz üzerinden okuyabilirsin...

...

Blogger Okuma Listesi'ni kullanarak, sevdiğiniz blog'lara ait en son yayınları Blogger Kumanda Paneliniz üzerinden okuyabilirsiniz. Kumanda panelinizdeki blog listenizin altında bulunan Blogger Okuma Listeniz,özet akışı içeren herhangi bir blog'a abone olmanıza olanak tanır. Okuma Listenizdeki blog'lardan herhangi birinde yeni bir kayıt yayınlandığında liste anında güncellenir.

Okuma Listenize blog eklemek oldukça kolaydır. Okuma Listenizin sol tarafındaki Blog ekle düğmesini tıklamanız yeterli.

Sonra, URL kutusuna takip etmek istediğiniz blog'un URL'sini yazın. +Ekle seçeneğine tıklayarak istediğiniz kadar blog ekleyebilirsiniz. Sevdiğiniz tüm blog'ları ekledikten sonra blog'u açıkça mı yoksa özel olarak mı takip etmek istediğinize karar verip Takip Et'i tıklayın.

Okuma listesinde eskiden GFC seçenekleri mevcutdu. Ancak Google reader kapandığını biliyorsunuz. Bu nedenle bu seçenek artık görülmüyor.

Okuma listesinizin eski görünümü hatırlamanız için resmini aşağıda veriyorum.


Hepsi bu kadar! Artık, blog'lardan herhangi biri güncellendiğinde en sonuncu yayın Okuma Listenizde görüntülenecektir.

Geniş bilgi için, Google Yardım Formu

14 yorum

  1. http://yenibirgelir58.blogspot.com/
    merhaba Adnan Bey,yukardaki bloğumu geçen sene kurmuştum ama fazla ilgilenemediğim için trafik oluşturamadım.
    ticari amaçlı ürün tanıtımı yapabileceiğim birblog olmasını istiyorum.okumam gereken yazılarınızın linklerini yaza bilir misiniz? ya da hangi sayfaları okumam gerekir? Bloğunuzun içeriği çok zengin ama benim zamanım kısıtlı ve günde en fazla 1-2 saat ayırabilirim bloğuma.
    yardımınızı rica eder iyi çalışmalar dilerim.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Saltuk
      Merhaba, Size en önemli tavsiyem tanıtım içeriklerinize gizli link vermeyin.Network marketing ile çok uğraştım.Bu nedenle aman dikkat.Mümkünse bağlantıdan laçının.Adsense reklamı askıya alır.Blog kapanmaya kadar gider.Bence bir müdted blog alt yapısı ile uğraşın. Başlangıç için size blog menüsünde Blogcu yol haritasını ekledim.Burdan başlayın.yalnız her açıklamayı tek tek inceleyerek bağlantılara bakarak uygulayarak yapın.Kısa zamanda zaten tam blogcu olacaksınız eminim.Temanız güzel farklı bir tema seçmenize gerek yok.Bu tema ile çok şey yapabilirsiniz.

      Sil
    2. Adnan abi,

      Yazı için teşekkürler abi. Aklıma takılan bir soru ve bir sorunum olacaktı. Önce sorunumu ardımdan sorumu belirteyim.

      Sorun, siteleri nereden ekleyebileceğimi bulamadım.

      Soru, blog dışında sitelerde ekleyebiliyor muyuz ?

      Sil
    3. Unforqiven Zey;
      Blog ana sayfasında sol altta blogların sıralandığı yer.Okuma listesi yazan yere tıkla.Her şeyi ekleyebilirsin.

      Sil
    4. Çok teşekkürler abi oldu. Yardımların için teşekküre ederim.

      Abi diğer sorun ne oldu? İnceledin mi attığım siteyi ?

      Sil
    5. Unforqiven Zey;
      İnceledim hatta tüm site kodlarını bile aldım sonra sildim.Boot kullanıyor.Teşekkür ederim kolay gelsin.

      Sil
    6. Adnan abi,

      Boot nedir abi zamanın varsa biraz açabilir misin?

      bu arada siteyi de isteğim üzerine zamanını ayırıp incelediğin için teşekkür ederim abi.

      Sil
    7. Unforqiven Zey;
      Bildiğimiz robot dersem herhalde daha iyi anlaşılacaktır. Boot kelimesi Türkçe çizme demek ancak kullanım alanına göre değişiyor.Blog alt yapılı bir site ama Rus borç çorbası gibi aşırı derecede kod mevcut.
      Bende teşekkür ederim.

      Sil
    8. Bilgi için teşekkürler abi.

      Boot kullanımını önerir misin ? Veya bununla ilgili bir yazı yazacak mısın abi ?

      Sil
    9. Unforqiven Zey;
      Organik olmayan hiçbir şey önerilmez.Bu tarz proğram kullananlar riskinide önceden kabul etmiş demektir.

      Sil
  2. Merhaba bir sorum olacaktı. Ben bloguma bağlı gmail adresimi değiştirdim ve artık blogumu yeni gmail adresimden yönetiyorum. Blogla ilgili bir sorun olmamasına rağmen okuma listemdeki takip ettiğim kişileri göremiyorum. Ama eski gmail adresimi açtığım zaman kişileri görebiliyorum. Acaba bunun bir çözümü var mı ? Şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nil hanım merhaba, iki farklı profil hesabı olduğu için birinde gördükleriniz ile diğerinde görememeniz çok doğal. Tek çözüm Profil hesabınızda Diğer Gmail bilgilerinizi de aktif ederek hesaplar arasında geçiş yapıp görmek istediğinizi görebilmektir. Bunun başka bir çözümü maalesef yok. Yani bir benzetme ile ifade etmek gerekirse, bir bankadaki iki hesap numarasına ayrı ayrı bakmak gibi düşünebilirsiniz. Lütfen Hesap ekleyerek deneyin.

      Sil
    2. Aslında bende öyle düşünmüştüm. Ama belki farklı bir çözümü vardır diye size danışmak istedim. Zaman ayırıp cevapladığınız için çok teşekkür ederim.

      Sil
    3. Merhaba Nil Hanım, Kesinlikle sizin de aynı çözümü düşündüğünüze eminim. Keşke farklı bir çözümü olsaydı. Rica ederim araştırmalarınız için ben de çok teşekkür ederim. Sorun yaşadığınız her konuda sorularınızı bilgim dahilinde bekler, başarılar dilerim.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.