Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

FileZilla 3.7.0.1 Ücretsiz İndir

Ücretsiz FTP Programı FileZilla web ortamına dosya taşımak veya yüklemek için kullanabileceğiniz, sunucular ile bilgisayar arasında d...

...
Dosya transferi Ftp

Ücretsiz FTP Programı

FileZilla web ortamına dosya taşımak veya yüklemek için kullanabileceğiniz, sunucular ile bilgisayar arasında dosya transferi yapılmasını sağlayan ücretsiz bir FTP programıdır.
Açık kaynak kodlu olarak geliştirilen bir Dosya Transfer Protokolü (FTP) istemcisi olan FileZilla Türkçe dil seçeneği, FTP, FTPS ve SFTP desteği ile güvenli dosya aktarım işlemleri yapabilmenize olanak sağlar.
Özellikleri
  • Kolay kullanılabilir basit arayüze sahip bir program.
  • FTP, FTP, FTPS, SFTP desteği.
  • Çapraz platformlar için uyumlu çalışlma; Windows, Linux, Mac OS X gibi.
  • Türkçe dahil çoklu dil desteği.
  • Büyük dosyalar için yeniden devam etme özelliği; 4GB'a kadar.
  • Güçlü site yönetim sistemi ve transfer takibi.
  • Sürükle bırak desteği.
  • Ayarlanabilir hız limitleri ve program seçenekleri.

Lisans: Ücretsiz
Dil Desteği: Türkçe
İşletim Sistemi: Win8/Win7/Vista/WinXP
Üretici: FileZilla
Dosyayı ücretsi İNDİR

4 yorum

  1. Kullanışlı bir şeye benziyor.Bu tip ücretsiz program indirmelere pek sıcak bakamıyorum.Özellikle virüs ve benzeri sorunlar yüzünden.
    Bu arada nihayet profilde link ile ilgili uyarınız üzerine gereken düzenlemeyi başardım.Teşekkür ederim.İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ahestebeste
      hanım,Bu dosya yüklemek için ücretli siteler kullanıyor.Ancak ben kaynaktan indirme linki ekliyorum.Virüs konusu bu nedenle yok denecek nispettedir.
      Başarılı olmanıza sevindim.Yenilerine devam.Yorum için ayrıca çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. file zillayı kullandığım için biliyorum çok güzel bir proğram gerçekten... yararlı bir yazı olmuş adnan bey elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Mustafa Kaya
      Bey haklısınız çok güzel ve Türkçe olması bir ayrıcalık.Bende yeni kullanmaya başlayacağım.Bazı projelerim var lazım olacak.Yorum için çok teşekkür ederim.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.