Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Google Chrome Zenmate Uzantısı İle Sitelere Engelsiz Girin

Zenmate VPN hizmeti, tüm sitelere  şifreli ve güvenli giriş yapabileceğiniz ücretsiz Google Chrome tarayıcı eklentisidir. Ücretsiz hizme...

...
Google Chrome Zenmate Uzantısı
Zenmate VPN hizmeti, tüm sitelere  şifreli ve güvenli giriş yapabileceğiniz ücretsiz Google Chrome tarayıcı eklentisidir. Ücretsiz hizmet veren Zenmate VPN’i (wikipedia) bir tıkla tarayıcınıza kurarak ülkeler tarafından uygulanan kısıtlama engelini aşarak çalışmalarınızı sağlıklı bir şekilde yürütebileceğiniz bir girişimdir.Zenmate hakkında geniş bilgiyi buradan inceleyebilirsiniz.
Zenmate kullanmaya başladığınızda VPN hizmetini kullanmakla kalmayıp, şifrelenmiş veri taransferleri yani (https) imkanlarından da yararlanmış oluyorsunuz.
Maalesef Türkiyede Google Sites erişimi engelli ve ulaşılamıyor. Google Sites’in yasaklı olabilecek yayın yapabileceğini düşünebilir misiniz ? Mümkün değil. İnterneti kullanmasını dahi bilmeyen bir kişinin almış olduğu karardan dolayı kapalı. Yasaklamayı çok seven bir ülke olduğumuzdan ve bizde yasakları bazen delmesini seven kişiler olarak bu proğramı sizlere sunmaya karar verdim. O yasakcılar evlerinde mum ışığında oturup dünyaya güneş gözlüğü ile bakmayı sürdürebilirler.
Hiçbir proğramı incelemeden blog yazılarımı yayınlamadığımı beni yakınen tanıyanlar çok iyi bilirler.
Zenmate
Zenmate kurulumu ne işimize yarayacak :
1. Hiçbir DNS değiştirmeden Google Sites sitesine girebileceksiniz. Google Sites eğitim düzeyinde çalışmalar yapan bir Google ürünüdür. Dilerseniz ücretsiz site açarak kullanabilirsiniz. Ortak çalışma yapan eğitimcilere toplu çalışma olanağı verdiğinden dolayı tavsiye ederim. Bir örnekle açıklamak gerekirse ;
Öğretmensiniz ve öğrencilerinizle ortak projeler üretip çalışmak istiyorsunuz. Aynı anda site üzerinde çalışmalarınızı dökünlarla yaparak çalışabilirsiniz. Google sites nasıl kurulur ve ne şekil de çalışır gibi bilgileri
2. Avrupa kanallarına girip izlemek istediğiniz bir maç mı var ? Bu eklenti giriş yapın izleyin.
3. Güvenlik üst düzeyde olup, kapsüllenerek şifrelenmiştir. Verileriniz giriş ve çıkıçlarınız güvendedir.
Bu kadar bilgi bile benim için yeterlidir. Bu kurulumu nasıl yapacağız ?
→ ZenMate’i kurmak isterseniz şuradan Chrome eklentisini indirebilirsiniz.
→ Chorome Web Mağazasından indirmek için giriş yapın.
4. Email bilgilerinizi girin. Gelen aktivasyon şifreniz ile siteye girip şifrenizi değiştirin.
5. Şifrenizi kopyala yapıştır yapamazsınız kabul etmez. Elle girmeniz gerektiğini hatırlatmak isterim.
6. Chroem Tarayıcınızdaki uzantıyı istediğiniz zaman On konumundan Of konumuna alarak ilk kullanıma dönebilirsiniz.

19 yorum

  1. Merhaba hocam. benim bi konuda yardıma ihtiyacım var ver yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    Şimdi benim bir blog adresim vardı ve her yayınım google aramalarında ilk sırada çıkıyordu. Daha sonra blog adresimi ve şablonu değiştirdim. sonundaki tr ekinide kaldırdım. etiket ve konular aynı yani konu başlıkları etiketler ve diğer içerikte herhangi bir değişiklik yapmadım.
    15 gün geçmesine rağmen konuları bırakın direk blogumun adresini bile yazsam google aramalarında çıkmıyor blogum. adres değişikliğinden sonra ne yapılması gerekir. bununla ilgili hiç bi yerde yazı bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kritix;
      Aşağıda verdiğim linkte konuyu açıkladım.Bir inceleyin, ayrıca blog ismini verir misiniz?

      Sil
    2. Pardon link dedim linki vermemişim.
      Link : http://guney59.blogspot.com.tr/2014/03/yeni-blogger-sorun-giderici-yardm-formu.html

      Sil
    3. Ters giden bişey var aradığınız sayfa bulunamadı diyip ana sayfaya yönlendiriyor hocam bilginiz olsun.

      Sil
    4. @kritix ;
      Anlayamadığım birşey var! Yukarıdaki uzantımı bunu yapıyor, yoksa 404 URL hatası ile ilgili bir yazımı okuyup eklediniz bu yazımı yönlendirme yapıyor.Zenmate istediğim zaman yukarda on ve off tuşlarına tıklayarak çalıştırıyorum.Tiwit atıyorum sorun yok.Siteyede giriyorum.

      Sil
  2. ben her seferinde zenmate'yi aktiflemek icin e-mail adresimi girdigim zaman "sign up failed" diye yazi cikiyor. sebep ne olabili?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Tebriz Memmedov;
      Merhaba, sorun tarayıcınızda olabilir.IE kullanıyor iseniz Google Chrome deneyin.Email adresini girmeniz güvenli dolanmanız içindir.Tarayıcıya eknen icona tıklayın Of konumunu On konumuna alın sayfayı Ctrl+Shift yada üst karakter R tıklayarak ön belleği temizleyin.Zenmate penceresinde akış verilerini görmüş olacaksınız.IE da Araçlar uyumluluk modundan çıkarırsanız da görülmesi gerekir.

      Sil
    2. IE kullanmiyorum, google chrome kullaniyorum. ve icona da tikladigimda sizin dediginiz chrome yeni sayfa aciyor ve chrome-extension://fdcgdnkidjaadafnichfpabhfomcebme/welcome.html#welcome adresine giriyor. orda da e-mail istiyor. ben sorunu burada yasiyorum.

      Sil
    3. Chrome uzantılar kısmında gizli moda izin ver işaretli mi bir bakar mısınız.Şu anda Zenmate bende açık ve yorumu bu şekilde yazıyorum.Hiçbir problem yaşamıyorum.Sadece ilk açılışta internetiniz yavaş ise Proxy geçişi sırasında bir yavaşlama olabilir.Ama sonra normale döner.Birde PC kapatıp yeiden açıp deneyin.hatta modemi de kapatıp açabilirsiniz.İnternetin her yeri ile oynadıklarından her şeyi denemekte yarar var.

      Sil
    4. gizli mod da acikmis zaten. olmadi gene. yine de tesekkur ederim

      Sil
    5. Tebriz Memmedov;
      Gizli mod seçili olması lazım.Kullandığınız Virüs proğramıda engelleme yapıyor olabilir.Pest etmek yok.Sonuca ulaşana kadar devam edin.gerekirse proğramı kaldırıp yeniden kurun.Teşekkür ederim.

      Sil
    6. ben programin normal calisanini az once gordum. orada eklentiye tikladiginda sagda kucuk pencere aciliyor ve "on", "off" moduna almak da oluyor. ama bende chrome'de yeni sekeme aciliyor.

      Sil
    7. Tebriz Memmedov;
      Chrome ayarları gir. Ayarlar başlangıç yazan yer 3 seçenekten oluşuyor.Bu seçeneğin ilk kutusu işaretli olması gerekiyor.Ayrıca alt kısmında mavi sayfa ayarla linkine tıkla burdada bir seçenek olması gerekiyor.Birkaç seçenek varsa sağ tarafa mausu yanaştır ve x ile kapat.Yeni sekmede açılmaması gerekiyor artık.hata devam ediyorsa buradaki ayarları mutlaka kontrol et.Sorun burdan kaynaklanıyor.

      Sil
    8. soylediginiz gibi yaptim. "baslangic"ta ilk secenegi sectim ve "sayfa ayari" linki de bos. ama e-posta adresimi yazdiktan sonra sifre istiyor. orada e-mail adresimin sifresini mi yazmam lazim? cunku onu yazdigimda kabul etmiyor. e-mailime de hicbir dogrulanacak mektup falan gelmedi

      Sil
    9. Tebriz Memmedov; Eposta şifreni yazmıyorsun.Sadece epostanı yazıyor ve zenmateye giriş yapacağın herhangi bir şifre yazıyorsun.Bu şifreyi unutma.E posta şifren ile aynı değildir.Yeni bir şifre ve Zenmateye girmek istediğinde seni tanımlayan bir hesabın oluşuyor.E posta biraz geç gelebilir şu anda internetde yine birşeyler yapıyorlar.Yavaş ve geç açılıyor.Tekrar mailini kontrol ederek yaz ve beklemede kal.Bu arada internetinin hızlı kalabilmesi için zenmateyi of konumuna al.mail geldikten ve onayladıktan sonra on konumuna alabilirsin.

      Sil
    10. cox tesekkur ederim :) su an duzeldi ve artik yesil yanmaya basladi :) tum yardimlariniz icin tekrar tesekkurler :))))

      Sil
    11. Tebriz Memmedov;
      Rica ederim benim için zevkti.İnternet özgürlüğünün senin kontrolünde olması için sana gönderdiğim bağlantıyı paylaş.Bu konuda yazı hazırlıyorum.Ancak yazının bitmesini beklemiyeceğim.Çevrende tanıdıklarınla paylaş.
      Linki aç oku emailini yaz sağ tarafada posta kodunu yaz ve gönder.Altta da paylaşım linkleri mevcut zaten.
      https://www.google.com/intl/tr/takeaction/#make-your-voice-heard

      Sil
    12. paylastim bir daha sagolun

      Sil
    13. @Tebriz Memmedov;
      Teşekkür ederim.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.