Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

CSS İle Yatay Açılır Menü Oluşturma Ders 4

Blog/Site Ana sayfa başlık (header) kısmında, CSS ile Yatay Açılır Menü nasıl yapılır. Yatay Açılır Menü yapımında kullanılan karakter seç...

...
Yatay Açılır Menü Oluşturma
Blog/Site Ana sayfa başlık (header) kısmında, CSS ile Yatay Açılır Menü nasıl yapılır. Yatay Açılır Menü yapımında kullanılan karakter seçenekleri nelerdir ? Hangi seçenekler kullanılarak Yatay Açılır Menü yapılır. Hazırladığınız Yatay Açılır Menü stil şekillendirmesi (CSS) nelerdir? Blogger yazarlarının uzun zamandır en çok merak ettikleri ve bir menü çubuğunda Yatay Açılır Menünün nasıl yapıldığı konusunu aşağıda sizlerle paylaşıyorum. Konu hakkında fazla bir açıklama yapmayacağım. Ancak konuyu anlatan sesli video’u izlediğinizde şimdiye kadar aklınıza takılan birçok soruyu da çözdüğünüzü göreceksiniz. Video’u hazırlayan ve seslendiren +Mehmet Selçuk Batal bey’e bir kez daha teşekkür ederim.

CSS ile web sayfası tasarımı başlıklı yazımı bir önceki yazımda sizlere sunmuş ve tepkileri merak etmiştim. Maalesef gördüğüm tepki bomboş bir görünüm sergilemekten ileriye gidemedi. Menü kategorileri oluşturma hakkında CSS İle Dikey Menü Oluşturma Ders 1 anlatımı ile içeriğimize devam etmiştik. Konunun diğer bölümünü CSS İle Yatay Menü Oluşturma Ders 2 ve CSS İle Dikey Açılır Menü Oluşturma Ders 3 ile aktarıyorum. Blogger hakkında bilgi edinmek isteyen kullanıcılar arzu ettikleri zaman izleyebilirler.
Blogger blog yazarlığı kolay olduğu kadar, yazılanları okuma, araştırma ve anladıklarınızı uygulama seçeneklerini geliştirmeniz gereken bir konudur.Ben konuyu aktarıyorum kendini geliştirmek isteyenler anlatılan konuyu takip ederek bir yerlere gelebilir.
CSS İle Yatay Açılır Menü Oluşturma Ders 4
CSS İle Yatay Açılır Menü Nasıl Oluşturulur video’sunu inceleyelim :


1 yorum

  1. Hocam merhaba. Ben css3menu programı ile oluşturuyorum menüyü kodu alıyorum. Şablonu düzenliyorum ve ekliyorum ama kod düzgün gözükmüyor.Bunu nasıl düzelte bilirim?

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.